Jump to content

Miroslav salto Klose

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,157
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Miroslav salto Klose

  1. ממה שאני קורא, מתבשלת פה פארטיה יפה. אוהדי חיפה התפרעו נגדנו וגרמו להפסקת המשחק לדקה - התובע דורש הפחתת נקודה, למרות שהעל תנאי שלהם היה לפני כניסת התקנון החדש. "באשר למשחק מול מכבי ת"א מבקש התובע להפחית נקודה אחת ממאזנה של מכבי חיפה על אף שהתנאי שעומד כנגד הקבוצה היה עוד לפני כניסת התקנון החדש." אוהדי חיפה התפרעו בדרבי שלהם וגרמו להפסקה ארוכה של המשחק - התובע לא דורש הפחתת נקודה, למרות שהמשחק היה *אחרי כניסת התקנון החדש*. "מדובר במשחק מול הפועל חיפה בדרבי שם ועל אף שהמשחק הופסקה לכמה דקות ולא כמו במשחק מול מכבי ת"א לדקה אחת בלבד, מבקש התובע לא להשית על הקבוצה עונש של הפחתת נקודות." אני לא אופתע כלל אם מתבשלת פה קומבינה שחיפה תקבל את ההפחתה על המשחק הלא נכון, כדי שבערעור יחזירו להם את הנקודה מסיבה הזויה כלשהי.
  2. הייתי במשחק, אגיד לכם ככה: המפגינים תפסו טרמפ על העניין, הם אפילו לא צעקו יש בשער השיוויון של האיסלנדים - אני בספק אם הם בכלל הבינו מה קרה. בתוך היציע היו 3-4 ערבים שבהתחלה היו שקטים, אבל אחרי השער של ביטון (הבנתי שלא ראו בטלוויזיה את החגיגה, אז הוא פשוט רץ לספסל והביאו לו דגל ישראל) - קמו והתחילו לצעוק בתוך המגרש פלסטין חינם וקללות בערבית. מה שהיה יפה, שמאז בכל פעם שהם ניסו לצעוק פלסטין - הקהל שלהם קם כולו וצעק בריידבליק בריידבליק. גם הם לא בדיוק רצו אותם שמה. אסכם את זה ואגיד שבתוך המגרש היו אולי 10-15 אנשים שהגיעו מסיבות פוליטיות, וה-80 בערך שהיו בחוץ היו חסרי כל קשר למשחק.
  3. כנראה לא הבנתם את הרעיון. אתם באמת חושבים שמישהו מתרגש ממנו? אתם באמת חושבים שלמישהו אכפת מה יש ליצור הזה להגיד? סה"כ יש פה הזדמנות טובה לתת לו אחת קטנה איפה שזה באמת יפריע. ברוב מדינות העולם פרשן שהיה מתבטא ככה היה מסיים לעבוד בכלל גופי התקשורת.
  4. אין לי מושג מי זה, לא מכיר אותו, אבל ממה שאני מבין הוא עובד בערוץ הספורט + רדיו חיפה. רץ ברשת סירטון שלו אחרי ה-2-2 מסתובב לכיוון הקהל של מכבי וצועק "את אמא שלכם נזיין, יא גרמנים" https://www.facebook.com/755824141/videos/466424638252601/ לגבי רדיו ההזויים - לא מעניין. לגבי ערוץ הספורט - בואו נגרום לבן אדם החביב הזה לסיים את דרכו שם, או ששם הערוץ יושחר פעם נוספת - והפעם ברמה קשה. מוזמנים להפיץ את זה לכל מקום אפשרי. *אם למישהו בא לשים כאן את הוידאו ישירות במקום הלינק לפייסבוק - בכיף.
  5. יצא לי להיות בתוך האיצטדיון בדרבי בשבת האחרונה. כשעה לפני המשחק הרמקולים התחילו לנגן הקלטות של שירי אוהדים רנדומליים, ואלה שירים שלא שומעים בשידור של הטלוויזיה, אלא רק במגרש. רוב הזמן היו שירים רגילים, אבל: מכבי יוצאים להתחמם - פאק מכבי תוך כדי החימום - שישרפו הצהובים ובהמשך היו עוד כמה שירים בסיגנון. גם במשחק בלי קהל, מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מוצא דרך לקלל את מכבי, ואלו שירים שהמועדון בוחר לשים אותם ברמקולים, לא שירים שאוהדים שרים ביציע. אני לא חושב שאנחנו צריכים לרדת לרמה הזאת ולשים בשבת שירי נאצה ברמקולים, אבל להניף את הצלחת במידה ונוכתר רשמית לאלופת המדינה? רצוי, ואף מבורך. גם בתוספת איזה דגל יפה לציון האירוע. לא צריך להיות יותר נחמדים מנחמדים, יש הזדמנות להניף צלחת מול היריבה הכי גדולה שלנו? צריך לקחת אותה, זה לא דבר שקורה בכל שנה (כי פשוט בדרך כלל הם בפלייאוף התחתון).
  6. ואם היו לוקחים 70 שקל על המשחק הזה במקום 105? זה היה עדיין יותר יקר מאשר מה שעולה למנוי. אתה חושב ש-105 שקל למשחק בית נגד הפועל רעננה זה סכום לגיטימי?
  7. מסוג המשחקים שעליהם לוקחים אליפות. אני אזכיר את 2 העונות האחרונות: "הפסדנו את האליפות על התיקו עם אשקלון" "התיקו עם אשדוד גמר אותנו" וכו' וכו', וגם ההפסד בעונה שעברה לרעננה נכנס לקטגוריה הזאת. למשחק הזה הגענו ראשונים בטבלה, המגרש היה די ריק עקב יום ממש גשום, אווירה לא טובה, ונפלנו מהפסגה עם הפסד סופר מרגיז. הפעם התנאים אידיאליים: שבת, 18:00 בערב שעה נפלאה והמשחק לא נגמר מאוחר, הכבישים ריקים, מזג האוויר מעולה, משחק בית, מכבי במומנטום טוב. ספויילר: המגרש לא יהיה מלא. למה לקחת 105 ש"ח לכרטיס מבוגר? בואו ניקח משפחה של אבא, אמא ו-2 ילדים, שהם חובבי ספורט עם זיקה למכבי (לא אוהדים גדולים, לא מנויים, לא חברים בפורום). הם רוצים לצאת לבלות את היום החופשי שלהם, ומתלבטים אם לבוא למשחק או ללכת לסרט בקולנוע: 2 כרטיסי מבוגר + 2 כרטיסי ילד = 320 ש"ח. 4 כרטיסים לסרט בקולנוע - 160-170 ש"ח +- (וזה עוד לפני מבצעי 1+1 בחברות האשראי למיניהן). למה לנהוג בכזה חוסר היגיון? אם אתם רוצים לקנות כרטיס ליציע של רעננה אגב, המחיר הוא 55 ש"ח, כחלק מהסכם הדדיות. אז למה את האוהדים שלנו עצמנו לתפור? ואל תאמרו פייר-פליי. חלון ההעברות עומד להיסגר, אנחנו לא נביא עוד רכש מפוצץ - וגם אם כן, יש לנו כסף מהמכירה של וידאר. ובלי קשר, במסגרת העונש שקיבלנו אפשר לרכוש שחקנים חדשים רק מכסף של מכירת שחקנים. ועדיין, גם אם זה כן היה הפייר פליי, זו לא סיבה לתפור את הקהל שלנו בכאלה מחירים למשחק בית נגד רעננה. התנהלות מאכזבת ואני מאוד מקווה שלמשחק הבית הבא נגד קבוצה שהיא לא מהגדולות, המחירים יהיו הוגנים וימשכו קהל להגיע. https://www.leaan.co.il/he-IL/shows/%D7%9E%D7%9B%D7%91%D7%99%20%D7%AA'%D7%90%20-%20%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A2%D7%9C%20%D7%A8%D7%A2%D7%A0%D7%A0%D7%94/events
  8. שלושת האופציות הריאליות אחרי הערב הזה: קאייראט אלמאטי - אלקמאר: 0-2 צ'יחורה - מאריבור: 0-0 ספרטק סובוטיצ'ה - ספרטה פראג: 0-2 צריך שאחת מאלקמאר / מאריבור / ספרטה פראג תעוף, ואנחנו מדורגים בפלייאוף במידה ונגיע אליו.
  9. הם כבר כמה שנים לוקחים אליפות איכשהו במחזור האחרון, ועולים לצ'מפיונס עם איזה ניצחון דרמטי בהארכה הקבוצה עם התחת הכי גדול שיש.
  10. כן, במסלול הקבוצות שנושרות מליגת האלופות (לא יכולים להיפגש איתנו לאורך כל המוקדמות).
  11. סנסציה אדירה, אין לזה הגדרה אחרת. ראיתי את המשחק, ניקוסיה ישבו עליהם והכדורים נהדפו, טיילו, פגעו בקורה וכו'. גם במשחק הראשון ניקוסיה שלטו וסודובה הדהימו אותם עם 3 גולים ב-3 התקפות בערך, וניקוסיה הצליחו לכבוש שער חוץ במזל בהתקפה האחרונה של המשחק. עכשיו סודובה "גונבת" את הדירוג של ניקוסיה ותשחק בסיבוב הבא נגד המנצחת בין הכוכב האדום בלגרד לספרטק יורמלה (אלופת לטביה), ואילו ניקוסיה יורדת לליגה האירופאית ותשחק נגד פלורה טאלין (אלה שב"ש העיפו).
  12. די חארטה הקטע עם מודריץ', הוא כבר אז היה מסומן בהרבה קבוצות באירופה. זה לא ממש אמין. אבל מה שכן היה אמיתי, באמצע שנות ה-90 (עדיין לא היה חוק בוסמן) פאבל נדבד היה קרוב לבית"ר וזה התפספס. אלי כהן אמר שהם חיפשו להחליף את לאסלו צה, והציעו להם את נדבד בסכום של חצי מיליון דולר (היה קצת יקר, אבל עדיין ריאלי מאוד). הוא ראה את הקלטות שלו והיה בהלם, אבל ההנהלה של בית"ר אמרה לו שלא מתאפשר להם להוציא סכום כזה באותו רגע. באותו קיץ של 1996 נדבד כבר כיכב עם צ'כיה ביורו, ונמכר בהמשך הקיץ מספרטה פראג ללאציו. באותה תקופה באמת היה אפשר להביא זרים מאוד איכותיים לארץ.... כמובן שנדבד זה מקרה קיצוני מדי, אבל עדיין היו פה זרים אדירים ממזרח אירופה שבאו יחסית בזול.
  13. אהלן חברים, בשעה טובה רכשתי אתמול את השיאומי MI6 החדש, אני עוד בשלבי התרשמות אבל הטלפון מרגיש ממש טוב. שאלה קטנה: למה על כל תמונה שאני מצלם יש למטה בצד שמאל חותמת "SHOT ON MI6 MI DUAL CAMERA"? עם שני עיגולים קטנים ליד זה. ראיתי שיש אופציה לחותמת תאריך ולחותמת זמן ואת זה ביטלתי, אבל את האופציה לחותמת הזאת אני לא מוצא. מישהו יכול בבקשה לעזור? תודה!
  14. גלזגו ריינג'רס, יאגלוניה ביאליסטוק, בראן, נורקופינג, קאיירט אלמאטי, שמתוכן 3 היו איתנו בצמצום (מתוך 6 קבוצות בצמצום).
  15. האלבנים - מחזיקת הגביע, ירדו לליגה השנייה. האיסלנדים - מקום 10 בליגה שלהם מתוך 12 כרגע. הפינים - מקום 9 מתוך 12 בליגה שלהם כרגע, עם 2 משחקים יותר. ההגרלה האירה לנו פנים, צריך לעבור את 2 הסיבובים האלה.
  16. אולי החולצה הכי מכוערת שהייתה לנו. קודם כל זה אטימות לשים את הסמל באמצע ולא על הלב, איפה שהוא אמור להיות. דבר שני, מה זה הטעם המזעזע הזה? זה פשוט נוראי. וואלה אני קונה כל עונה אבל הפעם באמת שאין מצב, יש גבול.
  17. http://wiki.red-fans.com/index.php?title=%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9D_%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%9D_%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%A0%D7%95 כולם שונאים אותנו, לי זה לא אכפת סופר את הדקות עד שיגיע יום שבת שישי http://wiki.red-fans.com/index.php?title=%D7%90%D7%95%D7%94%D7%91_%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%9A_%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A2%D7%9C עולה איתך לטדי לנשר, נוסע לחיפה לנצרת, אף פעם לא שוכח מאיפה אני בא מוזמנים להמשיך לעזור בהצעות משלכם!
  18. אמת, תודה על התיקון זכורה לי קבלת הפנים שלו במלחה, שכל הקהל הניף מגשי פיצה באוויר. משום מה חשבתי שזה היה בעונה ישירות שאחרי, אבל הצדק עימך.
  19. **מזהיר מראש: ארוך, אך מבטיח שמעניין.** בשנות ה-90/2000 השליטה של מכבי בכדורסל הייתה בלתי מעורערת. זה לא רק הניצחונות, התארים, וה-0-3 בגמר הפלייאוף שהיה ידוע עוד לפני שהעונה החלה - זה היה בעיקר הדרך, ההשתלטות על הענף וההתבססות כקבוצה מעל הליגה. בעונת 98/99 הצליחה הפועל ירושלים לסיים לראשונה את הליגה הסדירה במקום הראשון וזכתה לביתיות בסדרת גמר הפלייאוף. לירושלים הייתה קבוצה טובה באותה עונה: קני וויליאמס, פפי תורג'מן, אייץ' וולדמן, דרק המילטון וראדיסב צ'ורצ'יץ' הרכיבו חמישייה חלומית, שכל חובב כדורסל היה משוכנע שעם הביתיות - מסוגלת לקחת למכבי אליפות. האחרון שבהם, ראדיסב צ'ורצ'יץ', שיחק במכבי שנתיים בעונות שקדמו לכך. ערב פתיחת סדרת הגמר, התפוצצה "פרשת הפיצה", שבה דיווח שליח פיצה על כך שהביא הזמנה לדירה בתל אביב, ובדירה נכחו מוני פנאן וצ'ורצ'יץ'. השמועות שעלו מכך היו שפנאן סגר עם צ'ורצ'יץ' את חזרתו למכבי בסיום העונה, אך שני הצדדים הכחישו באופן גורף. בסופו של דבר, מכבי לקחה את הביתיות והאליפות, ניצחה את הסדרה 3-1, ואכן בקיץ צ'ורצ'יץ' חזר למכבי. הירושלמים זעמו. זה לא היה רק הריח הרע שעלה מהאליפות עצמה, וסגירת החזרה של השחקן למכבי עוד לפני סדרת הגמר. זאת הייתה בעיקר מכה מתחת לחגורה, נוקאאוט. הרגשת התסכול והנחיתות מול מכבי גמרה אותם. לא משנה מה נעשה, את מי נחתים, ואיזה עונה ניתן - ברגע שמכבי תחשוק בזה, היא תהפוך את זה בחזרה. גם אם זה אומר לקחת ישירות שחקן שלנו מאיתנו, מבלי לשאול אותנו. רבים זוכרים את נאום "שתיקת הכבשים" של אפי בירנבוים, שבו לאחר משחק צמרת במלחה בין 2 קבוצות שאינן מכבי, ישב מול המיקרופונים ודרש "אנחנו רוצים שיוויון. אחרי כל השנים האלה, נמאס לנו לשתוק." לא סתם אפי דיבר ככה בתקשורת. אומנם כן, הוא ידוע בתור פרובקטור, אבל היה אפשר להבין מאיפה מגיעים דבריו. ההשתלטות של מכבי על הענף באה לידי ביטוי בכמה מישורים, אבל אחד הבולטים שבהם היה: אם אתה טוב, אתה אצלנו. כאשר דרק שארפ נתן משחק טוב נגד מכבי במדי בית"ר מגדל העמק מהליגה השנייה - מכבי סימנה אותו, וצירפה אותו לאחר מכן. כאשר מארק בריסקר נתן עונות מצוינות במכבי רעננה ועזר לה להגיע לצמרת - הוא עבר למכבי. אבל מקרה אחד זכור במיוחד, הוא דווקא עם ישראלי העונה לשם יואב ספר. ספר היה נחשב לכישרון ושחקן מצוין בקנה מידה של הליגה הישראלית (לא יורוליג, אבל ליגה ישראלית). ספר נתן עונות מצוינות במכבי רעננה ולאחר מכן בהפועל גליל עליון, ולאחר הזכייה של מכבי בגביע אירופה 2001 בפאריס - החלו השמועות שמכבי הולכת לצרף אותו. בסגל עמוס הכוכבים של מכבי, שרק הרגע זכתה גביע אירופה, היה ברור שלספר אין מקום ומספיק דקות כדי לבטא את היכולות שלו מהעונות הקודמות. הרעש שניסו ליצור יתר הקבוצות בכך ש"מכבי הורסת את הליגה" לא עזר להן ולא הניד למכבי עפעף, ואכן ספר חתם במכבי לקראת פתיחת עונת 2001-2002. בסופו של דבר, ספר שיחק במכבי עד עונת 2004 שבה נאלץ לפרוש עקב פציעה, אך אין ספק שב-3 השנים שלו במכבי הוא היה עוד שחקן סגל משלים, ולא השחקן המוביל שהוא יכל להיות בקבוצה אחרת. אבל את מכבי כל זה לא עניין - אם אתה טוב, אתה שלנו. ******************** בעונת 2013-14 היה ברור לכל מי ראה את תוכניות סיכום המחזור, שלהפועל רעננה יש מציאה. כזו שהיא מעל הרמה שלה, וכלל לא ברור איך היא את שמה ידיה על המציאה הזו. כבר לאחר כמה משחקים היה ברור שטוני וואקמה הוא שחקן טוב יותר מהזרים שמגיעים הנה בדרך כלל. זר של קבוצות צמרת שמכוונות גבוה, ואולי אפילו טיפה גדול על הליגה הזו. שמו עלה בהקשר של לא מעט קבוצות כבר לקראת סיום אותה עונה. מכבי חיפה המקרטעת רצתה אותו, קרית שמונה שנהפכה לחברה קבועה בצמרת ניסתה לעשות עוד עקיצה סטייל שירצקי, וגם באר שבע, שרצה בצמרת לאחר שנאבקה נגד הירידה בעונה קודם לכן, התעניינה. מכבי הייתה לקראת זכייה שנייה רצופה באליפות, יחסית קלה. עונת שיא בהנהגתם של סוזה על הקווים וזהבי על הדשא נתנה הרגשה שמכבי בלתי ניתנת להכנעה בקנה מידה ארצי. בסופו של דבר, וואקמה נשאר ברעננה לעוד עונה אחת. היכולת האדירה שלו המשיכה להחזיק את רעננה, וכבר בחלון ההעברות של ינואר סיכמה עימו הפועל באר שבע, שהייתה שוב בצמרת אך מאחורי מכבי. הסיכום הגיע בשלב מעט מאוחר מדי, ובסופו של החלון וואקמה שוב נשאר ברעננה, אך הפעם היה ברור שבסיום העונה - הוא עוזב. מכבי הייתה בדרך לאליפות שלישית ברציפות, אך הפעם לא באותה קלילות של העונה קודם לכן. זהבי שוב נתן עונת שיא, אך למעט גמר הגביע הבלתי נשכח באותה עונה - הקבוצה קרטעה מעט ונסמכה על יכולותיו האדירות. רענון בקיץ היה מתבקש. מספר עמדות מצאו את עצמן, והנטל בחלק ההתקפי נפל רק על איש אחד. כאשר נגמרה העונה, מכבי לא סימנה את וואקמה. היו לה שחקני הרכב טובים בהתקפה, זהבי - מיכה - בן חיים, אך ללא עומק דומיננטי בספסל או תחרות על ההרכב. בעונה שלאחר מכן וואקמה עבר לבאר שבע, ומכבי המשיכה להסתמך על זהבי בלבד בחלק הקדמי, שבעונת שיא של 35 שערים הצליח כמעט להביא במו רגליו אליפות רביעית ברציפות. המשימה לא צלחה, ובקיץ זהבי עזב לסין. אותו וואקמה לקח אליפות עם באר שבע, כשחקן הרכב קבוע ובעונה מעולה מבחינה אישית. בפרק ההמשך כולנו צופים בעונה הנוכחית, כאשר וואקמה נהפך לשחקן שובר שיוויון בליגה המקומית שלנו, כזה שהקבוצות היריבות לא מצליחות להסתדר איתו. בקרוב מאוד וואקמה יזכה באליפות שנייה ברציפות, והפעם כשחקן העונה. ההגמוניה של מכבי ריסקה את יריבותיה הקודמות לאורך השנים, כאשר במשך מספר עונות מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל ת"א אפילו לא קרובות למאבק האליפות. באר שבע נשארה הגורם היחיד שמתמודד עם מכבי. מכבי אכן הייתה בדרך להשתלט על הליגה למשך השנים הבאות, אך היא נתנה לקבוצה היחידה שהתמודדה מולה להתרומם ולשים ידה על השחקנים הבכירים בשוק, ולא רק וואקמה: מליקסון, צדק, שהר היו חלק מהשחקנים הנוספים שהצטרפו אליו והפכו את באר שבע לאלופת השנתיים האחרונות, והמכנה המשותף לכולם הוא אחד: בעונת 2013-14, אותה עונה עם סוזה וזהבי - כולם לא שיחקו בבאר שבע, היו ידועים בתור שחקני ליגה מצוינים, והיו זמינים בשוק. ויתרה מכך, מכבי באמת הייתה צריכה חיזוק בעמדות של חלקם (בלם, קשר יצירתי לאחר הסבת זהבי לחלוץ, קיצוני שיתחרה על ההרכב ולא מרגוליס, ועוד), אך העדיפה להישען על הסגל שהצליח - ללא עומק משמעותי כתחליף. ומי יודע, אילו מקרי דרק שארפ, מארק בריסקר ויואב ספר היו מתקיימים גם כאן - ייתכן והיינו סוגרים אליפות חמישית ברציפות ומשווים את השיא המיתולוגי של הפועל פ"ת, בדרך לשבירתו בעונה הבאה. אם אתה טוב - אתה שלנו. ******************** בתחילת עונת 2013 הבינו בבאיירן מינכן שקמה להם מתחרה ראויה בזירה המקומית. אחרי שנים רבות של שליטה לצד הבלחות חד פעמיות של קבוצות פה ושם, קמה לה יריבה ראויה: בורוסיה דורטמונד זכתה ב-2 אליפויות רצופות עם כדורגל סוחף, מאמן צעיר, כריזמטי ומבטיח, מגרש ביתי מפחיד עם 80 אלף מנויים, ושחקנים שהיא הביאה בכוחות עצמה - ונהפכים לכוכבים ענקיים. באיירן החלה להרגיש שהמעמד המקומי שלה מעט מתערער, וממש כמו הסטיגמה על מפלצת ששולטת באחרות, עשתה את 2 הדברים: בקיץ 2013 החתימה את מריו גצה, כאשר הפעילה את סעיף היציאה שלו בחוזה (30 מיליון יורו) שהיה נחשב נמוך לערך השחקן באותה עונה, ובקיץ 2014 החתימה את רוברט לבנדובסקי, מלך השערים של הליגה בעונות שקדמו לכך - בחינם, עקב סיום חוזהו בדורטמונד. דורטמונד, שזכתה ב-2 אליפויות ברציפות ואף הגיעה לגמר ליגת האלופות ב-2013, לראשונה מזה 16 שנים, לא הצליחה לעכל את הדברים. בעונה שלאחר העזיבה של לבנדובסקי, הכוכב השני, דורטמונד התרסקה עד המקום ה-7 בליגה וכמובן כתוצאה מכך לא הצליחה אפילו להעפיל לליגת האלופות. ובחזרה מהירה לימינו הנוכחים, באיירן קרובה להבטיח אליפות 5 ברציפות, כאשר יריבותיה לצמרת אפילו לא מדגדגות אותה. את האיום היחיד הממשי שהיה - היא דאגה לנטרל. אז דיברנו על וואקמה, שהולך להיבחר לשחקן העונה. כלל לא בטוח שהדבר הזה היה קורה אילולא דבר אחד: הפציעות של הבחור שהיה מועמד לפניו לשחקן העונה. מאור בוזגלו נמצא בגרף עלייה בעונות האחרונות, והיה נדמה כי הוא מגיע לשיא בעונה הנוכחית. המספרים תמיד היו שם (ספרות כפולות של גולים ובישולים כמעט בכל עונה), אך היכולת המנטאלית - לא. העונה הזו, לאחר הזכייה באליפות בעונה הקודמת, נדמה כי גם היכולת הזו הגיעה. בוזגלו כבש שער מכריע בסאות'המפטון, שער אדיר בסן סירו, צמד במשחק נוראי של ב"ש מול בית"ר, וגם כדור חופשי לרשת של מכבי במשחק העונה הראשון. הזכייה באליפות במדי באר שבע והורדת הקוף מהגב שחררה גם אותו, ולאחר הסיבוב הראשון בוזגלו היה השחקן הטוב בליגה. בהמשך הגיעו הפציעות, והחזרה לכושר משחק מגיעה רק לאחרונה. אך אין ספק - שבוזגלו בכושר, הוא הישראלי הטוב בליגה, ואם אתם לא מסכימים - אז נתפשר על אחד הטובים שבהם. אין זה סוד שלצד היכולת המצוינת שלו על הדשא, ישנה הפרובלמטיות שלו מחוץ למגרש, ובעיקר של אביו. אך כאשר ההתנהלות מסביב של הגורמים האחראיים יודעת איך לרסן את זה (בטח במועדון כמו מכבי, וגם בבאר שבע ברוב הזמן) - מאור יכול להתרכז נטו במה שהוא טוב בו, וזה כדורגל. בסיום העונה הנוכחית בוזגלו מסיים את חוזהו, וכנראה לא ימשיך בבירת הנגב. הסכומים אותם דורש בוזגלו לא רחוקים בהרבה מהסכום אותו מקבל למשל טל בן חיים, ובמו"מ אפשרי להגיע לאותו הכיוון. הבאת בוזגלו למכבי בסיום העונה, ועוד בחינם (!), תהווה אמירה משמעותית. אחרי כל השנתיים האלה,השליטה המקומית של ב"ש, השיפור העצום והמעמד שנרכש - הכוכב הגדול עובר ליריבה הישירה על התואר, ועוד בחינם. זה מה שנקרא במילה אחת, אמירה. הרבה מעבר לפן המקצועי. ומי שחושב שאין לזה משקל, מוזמן לשאול את אוהדי הפועל ירושלים בכדורסל מה הם חושבים על ראדיסב צ'ורצ'יץ' וההשלכות של מעשיו כיום, 18 שנים אחרי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.