Jump to content

solash

משתמשים רשומים
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by solash

  1. אוווווו את הגרון קורע פקיד הבנק פה משתגע!!!!!! זה המקורי של י.סאב
  2. חוזרים לחוץ לארץ בונים שם ארמונות !!!!!!
  3. ברד ירק בדרום ספרד הערב לבשתי כובע גרב מעיל ומטריה. אאוווווו את שטר החוב פורע אווווווווו או את שטר החוב פורע פקיד הבנק פה משתגע אבא של גרשון 3 קלאסיקות!
  4. מכביסט לעד תגיד מתי אתה חושב שילדים בני 4 עד 10 הולכים לישון כל יום? בין 7 וחצי ל9 מקסימום הם כבר במיטה משחק שמתחיל ב7 נגמר רק ב9 ועד שמתפזרים ומגיעים הביתה והילד נכנס למיטה זב בסביבות השעה 11 זה נראה לך נורמלי? ואני לא מדבר פה בכלל על חיילים וסטודנטים ואם המשחק בכלל לא משוחק במרכז קיצר שידחפו אצבע
  5. ההבדל הוא שילדים לא יכולים להגיע שמשחק מתחיל ב8
  6. אולי בכל זאת איזה לינק חינמי?
  7. מותר הכל גם חשיש אם הוא לא אפגני ...תעמיסססס
  8. נראה לי שלכל אוהד כדורגל היה את הפנטזיה הזאת בראש חחחחחחח
  9. וכוס אמא של שוימר הקצין הכבש הזה!! נמאס מזה כבר! עמילוב אני מבין שהוא גורם להרבה תנועה בפורום וזה אומר גם כסף בסופו של דבר ,תעשה טובה ותעיף את החופר הזה ותחסום את האייפי שלו או משהו כזה
  10. מעניין שטועמה מחבל לפני 10-15 שנה לא היה גזענות,,,ועוד כל מיני כאלה.שכחתם איזה שירים היום פעם אה?!?! פתאום כולם מזועזעים מהשירים הגזענים האלה. השירים על אבא של גרשון ,על אמא של לוזון ,על המשפחה של נאתכו....היינו פי מיליון יותר אכזריים בתקופות האלה!!! אבל אתם כל מה שיטפטפו לכם לראש יכנס מצוין,אסור כמעט כבר לקלל אסור פריסות כמעט ,אסור פיצוחים,שריקות בוז זה גם סוג של גזענות אם זה לשחקן ערבי או ככה אור,,אסור פאקינג לשתות שלוק בירה אפילו ...ברוך הבא לבימה !!!! רק אחרי אתם תבכו על הכל כמו תמיד!
  11. מה זאת אומרת מושתק? יש אופציה כזאת בפורום? או שאני ממש תמים חחחח
  12. ״תנסהה שניה לפתוח תראש.״ חחחחחחח אני מת חחחחחח ,אתה באמת רשמת לו את זה?? בא לי לשפוך עליך חבית של אל,אס,די זה הדבר היחיד שיעזור לך!
  13. מניפולטור בשקל אתה ראית אותי כותב שלא צריך לעודד איתם???או שכתבתי משהו רע עליהם??? ממש לא זה פשוט מוזר שהיחס שלך לפנאטיקס ואליהם שונה ולא שווה. הרבה אנשים פה בפורום שהם הרבה מאוד. שנים ביציע אומרים לך שאין לך מושג. ,אבל אתה חכם גדול ויודע הכל,זה מה שלימדו אותך בקורס קצינים,לתת תשובה לכל דבר . מה שביטחון עצמי ״גבוהה״ (קטע כזה של קצינים) עושה לבן אדם ,שאלוהים יעזור לך!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.