Jump to content

צהובכחול

משתמשים רשומים
  • Posts

    307
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by צהובכחול

  1. קחו בחשבון שראשת עיריית חיפה הזו היא אוהדת שלהם, קראה חוף ים על שם מכבי חיפה, מארגנת בבתי ספר שם חגיגות אליפות וכו׳. לא מפתיע שרחוב על שמו נקרא במשמרת שלה. היא לא תהיה זו שתוריד את זה מרצונה. ויחד עם זה זה לא צריך לשנות, על השם שלהם צריך להיות כתם שלא יורד ולא יירד.
  2. עצוב וכואב מאוד. יהי זכרו ברוך
  3. יש עוד שחקן מאוד מוכשר שהשם שלו לא עלה פה בבית״ר ת״א בשם אור רויזמן.
  4. - לא מרגיש שהקבוצה קרובה לשלוט בקצב. יותר מדי דקות ביותר מדי משחקים אתה פשוט לא מרגיש בטוח, וזה לא עניין של x בלם או y בלם. זה איך שהקבוצה עומדת במגרש. בשנים האחרונות גם במשחקים החלשים שלנו הייתי מרגיש שהכדור אצלנו, שאנחנו נקבע מתי להניע, מתי יותר מהר, מתי יותר לאט… עכשיו זה פשוט לא תלוי רק בנו. - המסירות עם השוער ברחבה תחת לחץ כתוצאה מזה שאין אפשרויות מסירה ובקושי מצליחים לצאת קדימה בלי התקף לב. אני מאוד בעד מסירות קצרות מאחורה ולא להעיף כדורים אבל זה מבוצע באופן מוגזם ורשלני, ולא השחקנים אשמים בזה. - עצם זה שבתקשורת מהללים את הדרבי הזה מבחינת הכדורגל אומר דרשני. הדרבי הכי שיוויוני בשנים האחרונות. יכול היה בקלות להיגמר הפוך. ואחרי הכל צריך לתת עוד זמן כדי לקבל החלטה, כי יש גם דברים טובים.
  5. קניקובסקי פיזי עשרות מונים משניהם, עובד בהגנה עשרות מונים משניהם (יותר מזכיר את אלטמן). בר כהן ופארפה עפים ברוח. ולמרות זאת בהיעדר מיכה ולאור האפרוריות המוגזמת אם זה תלוי בי בר כהן מקבל דקות מזמן
  6. מה שגורם לי לחשוש שבאמת ישלחו לנתניה את פארפה או בר כהן בהעברה קבועה זו העובדה שפטריק לא אוהב ולא מחזיק מסגנון השחקנים האלה - כישרוניים-צנומים-נמוכי הקומה.
  7. יענקל’ה בראיון בוואן ממש מזכיר את לוני הרציקוביץ׳
  8. מכבד מעריך ומוקיר את מיטש עד עמקי נשמתי, ואגיד אמן להחלטה שיקבל, אבל אם זה בדרך לשם זה מאכזב מאוד. מרגיש כמו הפקרה של שניהם ברגע שהם הכי צריכים את התמיכה של המועדון, גם אם עשו טעות. גם ה׳ סולח. סליחה היא מעלה. מדובר בילדים שגדלו אצלנו. אם הם נקיים מבחינה חוקית זאת זריקה שלהם מתחת לגלגלים בשביל התקשורת, הפמיניסטיות ושאר אוכלי הנבלות והשונאים שחיפשו את זה מהתחלה. באמת כואב הלב ומאחל להם להוציא ממכבי את כל מה שמגיע להם עד האגורה האחרונה ויותר מזה. מעבר לזה די בטוח שזה מחלחל עמוק יותר ושהחברים שלהם לקבוצה מרגישים שברגע האמת המשפחה, הבית, המועדון הפקיר ולא היו שם בשבילם. בית חם ואוהב, עד ש ..
  9. אם אני שחקן בקבוצה, האפקט שזה גורם לי להרגיש זה סכין בגב מצד המעסיק
  10. מי שאחראי לעוגה והמכתב שקיבל גיא פלג - אתה אגדה
  11. בן כמה הוא כבר? לכמה שנים חתום? חייבים לשמור אותו אצלנו
  12. בחצי העונה הראשונה הוא היה פותח לרוב על הספסל ולא קיבל הרבה דקות, אם אני לא טועה הוא התחיל לעלות ב-11 רק מאז שתומר אלטמן הושאל להפועל חיפה
  13. עוד מעט במהדורה המרכזית בחדשות 12 כתבת פיגוע נוספת על שירים של אוהדי מכבי ״נגד נשים״ ונגד ערבים
  14. גם אני קניתי. וגם מחלק אחלה דיבידנד כל 15 לחודש.
  15. אם הם לא היו 12 נקודות מאחורה בתחילת הפלייאוף הם בטח היו מועמדים להיות אחת האלופות החזקות שהיו פה, ועוד עם התקפה אימתנית כמו שיש להם השנה...
  16. זה הרבה מעבר לכיף. אין ספק שזה גם מוסיף לכיף, אבל זה בעיקר משרת אותנו מקצועית שהם מנפחים את הבועה הזאת שהם טובים יותר ומרגשים יותר, והתקפה אימתנית וכו׳, יוצרים על עצמם לחץ, גורמים למאמן שלהם לעלות נגדנו פתוח - ואז הם מגיעים ופוגשים קבוצה של איביץ׳ ומקבלים את הכאפה וחוזרים למציאות... אבל הם בעצם לא מבינים את מה שהם ראו ולא באמת חוזרים למציאות, כי 10 דקות של בלאגן במשחק גורמות להם להרגיש שהם היו שווים לנו ויכלו לנצח, מתלהבים שכבשו מולנו 3 שערים ומרוצים מההופעה שלהם, ובפלייאוף הם שוב יבואו נפוחים, עם המון דיבורים ופסטיגלים עם קישור מרגרינה מול הדוברמנים שלנו ויקבלו עוד סטירה בע״ה.
  17. חוסר המודעות העצמית שם זה נושא למחקר. זה משרת אותנו לגמרי, מקווה שלקראת המשחק הבא איתם הם ייצרו את אותה תכונה באוויר ושהם שוב ינפחו בשבילנו את הבלון
  18. רק לחתום ב: If I was you, I'd wanna be me too וזה מושלם.
  19. אם יימכר שוב בעתיד מקבלים שוב את אותו אחוז סולידריות? זה מוגבל במספר העברות או שמעתה ועד עולם נקבל סולידריות על מעברים שלו?
  20. את חיי אני אתן לך זו רק את ולא אחרת ולעולם אני אשיר על אהבה שלא נגמרת רק להיות קרוב אלייך ולצעוק אל השמיים לא יכול עוד בלעדייך אז תרימו תידיים (יש מצב שטעיתי במילים)
  21. זכורים לי שערי בכורה של פיבן ושל אורי ביטון, אבל זה היה בשני דרבי טוטו אז זה לא נחשב
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.