Jump to content

סוקראטס

משתמשים רשומים
  • Posts

    3,210
  • Joined

Everything posted by סוקראטס

  1. סיכם זה בטח ״הוא לא נמצא בארץ אז אנחנו לא יכולים להחתים אותו פיזית אבל נגיד שהוא חתם״.
  2. הפעם היחידה שנוצר נגטיב היה ב-93/94 זה היה מזעזע. בגלל זה מאז יש קונטור כפול (כיתוב כחול, קונטור צהוב ומסביבו כחול שוב) ככה זה מתאים גם על גבי כחול וגם על גבי צהוב. ניר - כפיים על ההשטחה של הגרדיאנטים, זה מעצבן רצח, במיוחד האפקט ״כפתור לחוץ״ שנוצר מזה.
  3. זה לא ״רק בגלל הכדור״ הכדור יוצר איזון בין כמות הצהוב לכחול בסמל, בגלל זה הוא הרבה יותר נעים בעין. אם היחס בין צהוב-כחול בסמל הקודם היה בערך 50-50, בסמל החדש הוא יותר לכיוון ה-70-30. אגב, יש שינוי גם בלוגו מכבי עצמו, הוא יותר גבוה ופחות שמן, מה שיוצר עוד תחושה ״רזה״, מעבר להסרה של הכדור עצמו.
  4. בול. אם זו מגמה ״להצעיר״ - לכו על זה עד הסוף. ריקן שחקן סגל לגיטימי, לא בטוח שאני לא מעדיף את קארצב / אלטמן (תומר) / שחר / פארפה כשחקן סגל לפניו. ההחתמה הזו מעיבה יותר על השחרור של טיבי מאשר משמחת לכשלעצמה.
  5. אם היה מקבל אותה כמות דקות של כהן / שכטר / צ'יקו וכו', היה מראה מספרים הרבה יותר גבוהים. היה טוב בכל אחד מהמשחקים שבהם הוא שותף, גם היום. מקווה מאוד שנרוץ איתו בהמשך.
  6. בסיבוב הקודם זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו ויצאנו עם 0:0, היום זה היה המשחק הכי גרוע העונה וניצחנו בו. הליגה הזו נוראית.
  7. לא נושא רציני. ה-3:0 הקודם עוד לא התעדכן. (שם אגב יש את הסמל שלנו ואנחנו "מכבי")
  8. פלורנטין פינת מכבי (וסליחה מהפרלה)
  9. הרשה לי לגחך... אתה מודע לעובדה שהקהל של הפועל הוא זה שהביא את הקבוצה שלו לפירוק, מרחיק רוכשים פוטנציאלים ועושה נזק בלתי הפיך למועדון... ככה אתה רוצה להיות? בשם קידוש ״תרבות האולטראס״? לא תודה.
  10. קחו את התרבות כדורגל העילית שלכם עם הכפיים שלכם ודחפו אותה עמוק לתחת. מטומטמים.
  11. ממשיכים לנצח למרות יונתן כהן. אחלה גולסה, אחלה אצילי, אחלה יאיר, הקהל הטיפש לגילו בעולם. נקסט.
  12. סה״כ הגיוני נוכח העובדה שמכבי של השנה שעברה הייתה טובה יותר באחוזי הצלחה, בהרבה... (אם ההפסד לבני יהודה היה ניצחון, מכבי מסיימת עם אותו מספר נקודות של חיפה 93/94, ב-3 משחקים פחות).
  13. תפנימו שלמכבי אין אפשרות לקנות שחקנים. אנחנו יכולים להשאיל עם אופציה, להשאיל בלי אופציה, להחתים שחקנים חופשיים או לבצע טריידים. עכשיו בקונסטלציה הזו, תנסו להביא שחקן ראוי. מכבי עושה בשכל שהיא לא מתפזרת, אם אי אפשר להביא שחקן שבאמת יהיה חיזוק, לא צריך להביא בכלל. הסגל הקיים מספיק לחלוטין כדי לעמוד במטרות שנשארו העונה, לא יזיק אפילו לדלל אותו (ואולי לעשות כמה גרושים).
  14. חיכוך של סוליית הנעל בכסאות בבלומפילד עלול לגרום לדליקה ולסיכון חיי אדם.
  15. טורקית, לא כזה נישתי, אבל אחלה ליגה. השנה יש צמרת מטורפת.
  16. https://www.sport5.co.il/articles.aspx?docID=161427 "וסרמיל היה תמיד מלא" (אפילו לא מתקופה חלשה)
  17. כשאתה לא מקבל כסף מאופ״א, אין לה שום סיבה לבדוק מה עשית איתו. ואלונה זונה.
  18. סקאריונה היה העברה חופשית עם משכורת של 1 מיליון. זהבי בשיא הרוויח 1.2. טב״ח חלוץ הרוויח 800. היו פה משכורות פסיכיות בשנות ג׳ורדי. בלי קשר - טרנספרמרקט מתייחס רק להעברות, לא לתפעול. הפיירפליי מתייחס למאזן כללי בסוף עונה, מכבי סיימה בחריגה של מעל 30 מיליון יורו בין 15/16 ל-17/18, לכן יש נגדה סנקציות.
  19. אפשר להרים קמפיין הדסטארט למען הרמת המודעות לעומרי אלטמן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.