Jump to content

מכביזם זה בדם

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by מכביזם זה בדם

  1. פטריק עושה השנה עבודה מחורבנת, ניהול משחק מופרך וקיבעון טוטאלי, לצד החלטות שערורייתיות של יצחקי בבניית הסגל - אי הבאת מחליף לשחקן הטוב בליגה דור פרץ, אמצע דליל במיוחד עם פאקינג ריקן וייני, שחרור איתן טיבי, השארת הרננדז והחתמות מאוחרות מאוד של כל ההתקפה. אבל בנוגע להודעה שלך, כמה מאמנים אתה מכיר שהיו לוקחים קבוצה בשפל כ"כ גדול עם דוניס - 11 מחיפה - עושים 40 מ-42 עם התקפה כ"כ מוגבלת, מגיעים לפוטו פיניש ולוקחים גביע? שלא לדבר על 2 נצחונות מאני טיים על חיפה בסגל מביך עם מיליון חיסורים, ואם לא טעות פרסונלית של שחקן כזה או אחר זה נגמר עם דאבל. אז מבלי "ללמוד ולהשתפשף" אפשר כן להעריך את העבודה האדירה שהוא כן הצליח לעשות בעונה שעברה... אני אפילו לא בטוח שאיביץ' היה מצליח להחזיר אותנו מהבור של דוניס. וזה כמובן מבלי להוריד מהאשמה שלו השנה והעובדה שהקבוצה הזאת גמורה כרגע לא מעט באשמתו וצריך לעשות שינוי/ריענון. מה שכן, אל תצפו לקסמים עם מרכז הגנה כ"כ חלש ומרכז שדה בינוני לחלוטין אלא אם גולסה חוזר לגדולתו פתאום.
  2. ב-25 שנה שאתה עוקב הייתה עונה אחת שהתחילה בלי הכנה? מחנה אימון ומשחקי אימון נגד קבוצות אירופאיות.
  3. קצת מוטרד מהאיטיות במרכז ההגנה שלנו (ייני והרננדז) מול השחקנים הזריזים של נתניה, זה מתכון לצרות. חבל שבלטקסה לא בתמונה בתור אופציה יותר מהירה. מעבר לזה חבל שגולסה עדיין לא כשיר ל-60 דקות לפחות, מקווה לראות משהו משמיר חוץ מגולים אקראיים כמחליף. הרביעייה הקדמית שלנו צריכה להתחיל לצבור ביטחון וחיבור לפני שהליגה בורחת, הייתה פגרה שלמה לעבוד אז מקווה שנראה קצת יותר כדורגל.
  4. שמיר נכנס לאמצע במקום ייני, קוואס ירד לספסל נגד ירושלים וזה לא נראה יותר טוב.
  5. להביא את וילדוזה ששוחרר מהניקס במקום אוואנס
  6. משחק רע, תוצאה טובה. שוב קוואס וקניקובסקי חלשים/נעלמים, שוב פריצה לא מספיק מעורב, הפעם גם דן ביטון בקבלת החלטות רעה. שוב אין לנו קישור שמסוגל להניע את המשחק כמו שצריך - אולי הדבר הכי חשוב בקבוצת כדורגל, ושוב הבלמים בתצוגת נפל. בצד החיובי דוידזאדה, דניאל פרץ כרגיל מציל אותנו, גררו נתן יופי של דקות מהספסל, ובעיניי גם חוזז היה סביר ויותר פעלתן מהקיצוניים שפתחו את המשחק. למרות הביקורת הרגילה על פטריק, ואני גם לא מבין למה הוא שורף את שרן באמצע במקום להריץ את שמיר, לפחות אפשר לומר שהחילופים שלו עבדו טוב הפעם. במשחקים הקרובים אנחנו נתמודד מול קבוצות פחות טובות, חלקן בבלומפילד, ושם לדעתי נראה הרבה יותר מהחלק הקדמי, כולל מקוואס שצריך להמשיך לפתוח ולהוריד חלודה. כמו שאמרתי אחרי ב"ש - המפתח לעונה הזאת יהיה גולסה, ואני מקווה לראות אותו מולחם להרכב אחרי הפגרה ל-27-28 משחקי ליגה. סיכוי קלוש, אבל זה המפתח. בנוגע להרננדז אני כבר לא יודע מה לומר, חושב שיהיה נכון למצוא לו מחליף בינואר (לצד קשר אמצע נוסף), אבל לא רואה את זה קורה. יהיה מעניין ב-2 המשחקים הקרובים מול הלסינקי, שם כמובן המפתח כדי לעלות לשלב הבא. תיקו בחוץ במשחק הקרוב בקור המקפיא שלהם ומצבנו נהדר.
  7. הזיה הפערים ביכולת בין השבוע שעבר למשחק אתמול, ובין המחציות נגד פ"ת... קרדיט גם לב"ש, שבאה מאוד אגרסיבית ומאוד מוכנה בניגוד לקופים הלומי הקרב. אצלנו קצת קשה לצפות לכדורגל ברגע שקוואס וקניקובסקי כ"כ חלשים/לא מורגשים, וכשאתה בא לעונה הזאת עם ייני בתור 50-50 פותח. בעיניי המחדל הכי גדול (והיו לא מעט כאלה) זה להפקיר את הקישור לגמרי, כאילו שזה לא החלק הכי חשוב במגרש. אם גולסה לא חוזר אחרי הפגרה לכשירות מלאה ומוברג להרכב ל-26-27 משחקי ליגה, אז באמת שמקום 3-4 זה המקסימום שאפשר להוציא. אבל אם הוא חוזר טוב, נשאר בריא, ולאור הפער הבאמת לא גדול למרות הפתיחה הנוראית שלנו, אז יש עדיין תקווה.
  8. אז מסתבר שהאמת היא איפשהו באמצע בין שנינו. לפשיץ' הייתה פציעה אחת קטנה בשריר הירך האחורי (תוך כדי הפגרה) שגרמה לו להפסיד את המשחק נגד נתניה, ולעלות מחליף בשניים הבאים. חוץ מזה הייתה לו קורונה (לא באמת הופך שחקן לפציע) ועוד "קורונה", שזה יותר שריר החשק והטילים. https://www.transfermarkt.com/aleksandar-pesic/leistungsdatendetails/spieler/73457/plus/0/saison/2020/wettbewerb/ISR1/verein/119 האיטלקית ליגה טובה יותר, אבל פריצה היה שם שנתיים רק כמחליף, ופשיץ' היה שחקן הרכב באחת מהעונות שלו בצרפת, אז הפער קצת מצטמצם לדעתי.
  9. די פציע? אני לא זוכר פציעה אחת של פשיץ'. אמנם הבחור אהב לשכב על הדשא אחרי שפירקו אותו, אבל זה לא גרם לו להפסיד משחקים. כבר עכשיו אפשר להתרשם מבחינת הסגנון והטכניקה, שם לפשיץ' יש יתרון לא קטן בעיניי, והוא מסוגל לתרום יותר לקבוצה בהנעת הכדור ושטף המשחק מחוץ לרחבה. מבחינת הרזומה, וה"מקומות שפשיץ' רק חלם להגיע", אז אני לא רואה הבדל גדול בין להיות שנתיים חלוץ מחליף באודינזה מול שנתיים בטולוז. פשיץ' אשכרה נתן עונה של 25 גולים ומספר דו ספרתי של בישולים בכוכב האדום בלגרד (מועדון מכובד מאוד), ופריצה כל הקריירה הבקיע 39. זה המדד הכי טוב עבור חלוץ. אבל כן, בשורה התחתונה פשיץ' לא רצה להיות כאן אחרי הטראומה מהטילים, ופריצה לפי הטאץ' ברחבה יכול לתת כנראה את מה שאנחנו צריכים מבחינת גולים.
  10. בנוגע להגנה של קוואס - מול רוב קבוצות הליגה זה לא מהותי כי הן בעיקר יתגוננו נגדנו, ובמבחן הכי רציני מול חיפה, כשהוא ב-50% כשירות, לא נראה שזה הפריע לנו ממש.
  11. מבחינת מסירות לא יודע מה קרה לו אתמול, כי הוא בעיניי אחד הבלמים עם המסירה הכי טובה שהבאנו לכאן.
  12. אם שנה שעברה היינו רחוקים אדום של טיבי (או טיל של קבהא) מאליפות, אחרי מינוס 11, אז כנראה שאפשר לקחת אליפות גם איתו
  13. קילר ברחבה ושווה 15 גולים בליגה כאן... מזכיר במובן הזה את קיארטנסון. עדיין לדעתי פשיץ' איכותי יותר בהנעת הכדור, מחוץ לרחבה ובאופן כללי, אבל עדיין אפשר להיות מבסוטים כי יש מוסרים טובים שיזינו אותו.
  14. דן ביטון קניקובסקי קוואס פריצה > חזיזה אצילי שרי דוניו
  15. פטריק אוהב את השטות הזאת עם פיבן בקישור... לא ברור למה
  16. למה מי זאת חיפה והליגה הישראלית שהיא צריכה לנצח קבוצת צמרת בהולנד?
  17. טעות שלא השאלנו את מנצ'יס לאיזו קבוצה בליגת העל, וגם היה צריך לתת לטב"ח ללכת לקבוצה שתיתן לו לשחק...
  18. זה יקרה אחרי 3-4 שבועות רצופים עם התקפה שרצה ומורכבת מדן ביטון, קניקובסקי, קוואבס ופריצה.
  19. לא, עם כל הכבוד למנוחות של גלזר, כרגע יש לך בור עצום בעמדות ה-50-50 מעל גלזר - גולסה סימן שאלה יותר גדול, שמיר כנ"ל, ודן ביטון לא ליהוק מבטיח מאוד. אני באופן אישי מאמין שעידו שחר יכול לתת לגלזר מנוחה מפעם לפעם, במיוחד מול הקטנות.
  20. קישור בלי שרן וריקן וזה הרכב טוב בשבילי.
  21. לא אוהב את הרעיון של זרגרי, הוא יותר מדי תואם גלזר, אנחנו צריכים 50-50 טכני ויצירתי שדוחף קדימה (סטייל עלי מוחמד, גולסה) אם קינדה היה ריאלי זה יכל להיות מושלם, אבל במצב הקיים רק זר זאת אופציה (ואין לנו מקום )
  22. קיץ שלם לקח להם להביא חלוץ ו-2 קיצוניים, אז כנראה שליצחקי לא היה זמן מספיק למצוא איזשהו בלם זר נורמלי
  23. יכול להיות, אבל אי אפשר לצפות לכדורגל יותר טוב בתנאים הקיימים ובשלב הזה לדעתי. אין לנו באמת מרכז שדה, וכל ההתקפה הגיעה בסוף אוגוסט. חוץ מזה, כשעשינו 40 נקודות מתוך 42 (אחד הרצפים הכי טובים אי פעם) פטריק היה מאמן טוב ועכשיו הוא שכח לאמן?
  24. אין קסמים בכדורגל, קבוצה שמחתימה התקפה חדשה לגמרי שבוע לפני הליגה, ולא נערכת בכלל לפציעה של גולסה ולעזיבה של פרץ, אז ככה היא תיראה. גם בעונה שעברה לא נערכנו לעזיבות, עשינו רכש אחרי שהתחילה הליגה, ועד שנכנסנו לעניינים הפער עמד על 9. לא יכולה להיות אופציה אחרת ומי שחושב שפפ היה עושה יותר עם ייני וריקן בקישור, או עם שחקנים שהתחילו להתאמן בקבוצה לפני 10 ימים, אז שימשיך להאמין בזה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.