Jump to content

daniel_16

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by daniel_16

  1. במקרה אחר הייתי משתגע מפארסה כזאת אבל בכל מקרה נראה רכש מיותר. נראה פוטנציאל טוב אבל בוסרי מאד, סביר להניח שקין לא היה משתמש בו בכלל..ברמה המיידית זה לא שחקן שיוכל לתרום
  2. כשהייתי ילד היה המאמן הכי טוב בליגה, לדעתי הדמות הכי נערצת ע"י המאמנים של דורו, ג'נטלמן אמיתי מהדור שכבר לא יחזור. תנצבה
  3. ראיתם את שועה משחק? המספרים יפים אבל לא מספרים את הסיפור. יש לו מסירה אדירה אבל הבנאדם איטי ורוצה כדור רק לרגל, הוא בטח שלא ווינגר ושלא נדבר על עבודת הגנה והאופי.. לדעתי יכול להצליח רק עם מאמן כמו אבוקסיס שמדבר בשפתו
  4. הכוכב נראית קבוצה לא מאומנת ובכושר גופני נמוך. לא להאמין שהם אחרי 4-5 מחזורי ליגה, בדקה 55 כולם עם ידיים על המותניים.
  5. יש כאן קבוצות שלקחו אליפות עם עומרי בן הרוש וסאן מנחם.. פרופורציות, זאדה אחלה מגן וכנראה הישראלי הטוב בליגה בעמדתו.
  6. על מגרש פתוח הוא השחקן הכי טוב שלנו, המהירות שלו זה משהו יוצא דופן בשילוב עם הכח והגובה.
  7. זה בסהכ דרך של חוגג להשאר בעל שליטה על מתחם בית וגן, לביתר סביר להניח שאין כסף לסיים את העונה ונגלה את זה בפברואר. חשבון פשוט, העיריה העבירה מראש סכום של 4 שנים קדימה(6.4 מ' שח) בכדי שביתר יוכלו לפתוח את העונה, בשנה הבאה אין תקצוב עיריה בכלל, מה אז יעשו? הגרעון של ביתר יגדל העונה והיא תגיע לחדלות פרעון שוב, השאלה רק כמה זמן זה יקח. חוגג זה גדול הפושעים שהיו בכדורגל והיכולת שלו לקבל ערבות מהעיריה לחובות שלו זה הזיה שלא תתואר. אברמוב בא לקנות את ביתר ב-4.1 מ' שח כשיש לקבוצה חובות של 40מ, כולם יודעים שזה מסריח ונותנים לזה לעבור.
  8. ברגע שהם מודים נגמרה להם הקריירה. לכולם זה ברור שהיה שימוש בסמים כדפוס חוזר, הם מנסים להתעלם מזה.
  9. זאת תגובה מביכה ברמת הסיימון לבייב\ענבל אור\מישל טרוני. 1. הנשיא תכף מבקש פרס על זה ששיקם אצילי. מכבי אשמים, הוא לקח את הבחור הפוחז ושיקם אותו עם הערכים הנעלים בחיפה. 2. מגמד את האירוע כאילו מדובר על שחקנים שרבו מכות בחדר הלבשה. מדובר על זייני קטינות שדופקים באף בזמנם החופשי. זלזול באינטיליגנציה, תגובה ברמת נער תיכון שמנסה לערבב אותך.
  10. אפשר להאשים אותו? אולימפיאקוס לא עשו מהלך כדורגל אחד בשני המשחקים גם יחד, לצערי לא רואה אותם מבקיעים חוץ מאשר מצב נייח או טעות בהגנה. פשוט קבוצה של נגרים, רק פיזיות יש להם למכור.
  11. לא ראיתי את זה בהתחלה, רק בשידור חוזר. הייתה בדיקה לגיטימית בסהכ, פריצה היה מאד קרוב לקו ההגנה. לגמרי הואר כאן שכונה, עוצרים את התמונה מתי שרוצים, מותחים קווי נבדל דמיוניים...מחלות ידועות
  12. זאדה, גבי והחלוצים במשחק טוב מאד. פשוט 2 חלוצים מרשימים שרואים שאין בלם בליגה שמצליח להתמודד איתם, מעניין יהיה מאץ' אפ מול פלאניץ גלזר בחצי הראשון היה רע, איבד כדורים בלי סוף ועשה פאולים טיפיים ליד השער. ייני טיפה התקשה אבל זה מובן סהכ. קובאס עלה מהספסל ולקח כל החלטה גרועה אפשרית עם הכדור.
  13. זה דיי ברור כבר מזמן שהוא לא שחקן למכבי...נותן משחק 1 טוב על 4 גרועים.
  14. פריצה היה אדיר היום, הרג את הבלם שלהם והיה ראשון לכל כדור..חבל שלא הבקיע
  15. חסר קשר אחורי, ווינגר ובלם. בנוסף מגן ימני עמדה חלשה מאד.. אבל מביאים חלוץ בסכום גבוה. החתמה מוזרה בלי מחשבה, גם פריצה על אף היותו חד גוני יכול לסיים כאן עונה עם 15 גולים (בהנחה שמקבל עזרה טובה).
  16. עדיף בהרבה על נחמיאס, מקווה שיבוא מחליף. מקצוען אמיתי, נתן הכל. לא מהבלמים הגדולים שהיו כאן ובטח לא מהגרועים.
  17. אני פחות התחברתי לעמידה הטקטית, זה היה נראה כמו בלאגן אחד גדול והתבססנו על כדורים ארוכים. המרחקים בין השחקנים היו עצומים והקישור לא קיים. ממה שאני ראיתי דווקא חוזז היה בסדר ועשה צרות בקו שמאל, הבעיה שהוא לא יודע להפיק מזה הרבה. בצד ימין, גרלדש החלש במכבי. קובאס צריך לשחק על הקו. היום היה במשחק רע מאד. מדקה 70 הפסקנו לשחק וחיפשנו רק תיקו, החילופים החלישו אותנו מאד.
  18. לטעמי דווקא הרצוג עשה רושם של מאמן יותר טוב מווילי. אבל עוד פעם להביא מאמן חסר ניסיון להתגלח על חשבוננו..כבר מתחיל לחשוב שמאמן ישראלי אופציה לא ככ רעה במצב הנתון.
  19. הוא כבר שנה בערך לא אותו שחקן, אפשר להגיד מאז שחזר מהקורונה. אתמול היה סבבה מול קבוצה ברמה חצי מקצוענית, זה לא מדד. אני שופט אותו בחומרה כי הוא באמת המגן השמאלי אולי הכי טוב שהיה כאן. מבחינה פיזית לדעתי הוא בירידה וזה משפיע בעיקר על התמיכה שלו בהתקפה, אצל איביץ שיחק ממש כמו ווינגר בהתקפה.
  20. אילייב נתן פה עונה פסיכית עד שנפצע ובקבוצה דיי בינונית, לא חושב שיש דמיון אבל הלוואי.
  21. איזה גולאסו של אריאן חוזז לא יודע מה עובר על סבוריט...ירידה עצומה ביכולת קוואבס היה טוב בחצי הראשון, מקווה שיתחיל לשחק עם יותר חשק.
  22. קשה לי להתחבר לשחקן כ"כ אדיש. מכבי במצב קשה והוא תופס מקום של זר, במידת האפשר הוא והרננדס השחקנים הראשונים שהייתי מחליף. בוא נראה אם תחת המאמן החדש הוא יצליח להרים את עצמו.
  23. אני לא סובל את העובדה שכל קבוצה פח מטיילת דרך האמצע שלנו טוב ננסה להיות מוריניו(בכוונה מאמן בונקריסט כי אני מאמין שכדורגל מתחיל מאמצע והגנה חזקה): מרגרינות כמו ביטון וקובאס לא צריכים לשחק בהרכב, קובאס לא צריך להיות במכבי בכלל.. סבוריט נחמיאס פיבן פרסי גרלדש גלזר גולאסה גבי פריצה גררו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.