Jump to content

אדם אלימלך

משתמשים רשומים
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אדם אלימלך

  1. אפשר להפסיד, אבל, ואבל גדול, לא יכול להיות שהשחקנים לא נלחמים על כל כדור, לא מזיעים דם, לא רוצים מספיק, לא מגיעים ראשונים לכל כדור ולא רצים להרים כל קרן או להוציא כל חוץ. מעבר לכישרון ולרכש הבעיה הכי גדולה של מכבי היא המוטיבציה. השחקנים נראים כאילו הם מגיעים להעביר את המשחק וזאת התוצאה. ביתר, עם סגל שחקנים פחות טוב משלנו ותקציב הרבה נמוך משלנו הצליחו לעשות כל העולה על רוחם במגרש וזאת אך ורק בגלל המוטיבציה והרצון להילחם ולהשאיר הכל על המגרש, וזה ההבדל היחידי וזאת הסיבה שהם ניצחו.
  2. יש למישהו קישור למשחק של דודי?
  3. שלום רב, מחפש 2 כרטיסים לשערים 1 או 2 או 7 או 13, בתודה ראש
  4. האם ניתן לאסוף את המנויים בקופת האצטדיון ביום המשחק ? חג שמח
  5. שלום רב, מישהו להדריך אותי כיצד ניתן לרכוש כרטיסים למשחק (לינק) תודה
  6. חברים להיכנס קצת לפרופורציה, "להפיל את התיק" על זיו זו טעות, השערים שמכבי קיבלו (אולי למעט השלישי) לא היו באשמתו, זיו שחקן טוב ששומר על יציבות ועושה עבודה הגנתית טובה מאוד. אני קורא בימים האחרונים תלונות רבות באתרי הספורט על יכולתו של זיו ואני נדהם, לא צריך לחרוץ את גורלו של זיו בגלל 180 דקות לא טובות, שנה שעברה, וכמה שזה יהיה קשה לאנשים לעקל/לשמוע, הוא היה אחד מהגורמים המשמעותיים באליפות
  7. יוזמה מבורכת! כל הכבוד וישר כוח! במידה ותזדקקו לעזרה מכל סוג שהוא אשמח אם תשלחו לי הודעה לפרטי.
  8. במשפט אחד - משחק על עונה שלמה! מכבי אומנם שיחקו רע (אפילו רע מאוד) אבל אלו ממשחקים שלא ידענו לקחת עונות קודמות. צריך להשתפר והרבה אבל כל הכבוד לשחקנים שנתנו את הכל!!!!
  9. אני מס' שבועות רושם את זה ואני ארשום גם השבוע. סטיב גורי לא שייך לתחום!!!!! אין לי מושג למה הוא משחקקק
  10. מטרתו של מ'ץ בהבאתו של אוסקר, קרויף וחבריהם, הייתה לבנות תלכיד, מערך, שיטה ולהנחילה בקבוצות הנוער והילדים של המועדון. אני מאמין שאם אכן הפרסומים נכונים, והכוונה היא להחתימו לעונה הבאה אפשר בהחלט לשקול למנות את עמיר תורג'מן ולהמשיך את אותו מערך שבנו.
  11. טוב אני לוקח את דבריי חזרה http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.132397.html
  12. בואו רגע נעצור ונעמיד דברים על דיוקם. ראשית הוא נסע באישור מכבי! ב - one פורסם כי "מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה, המריא היום (שלישי) לבלגיה ובמועדון טענו שמדובר בסידורים אישיים ולא כדי לנהל משא ומתן עם קלאב ברוז' שמעוניינת בו". שנית לפני פחות מחודש הונחה הצעה על שולחנו של אוסקר בסכום המוערך ככפול משכרו במכבי, אך סירב, אז בואו נמתין לפני שאנחנו ממנים את תורג'מן וחבריו.
  13. תראה כפי שציינתי ואני אציין זאת שוב, הוא מסורבל איטי ולוקה בחסר בהרמות מסירות וכו". אם תעבור על המשחק מאתמול אתה תראה כמה שאני צודק. לדעתי ניתן לקבוע על פי מס' משחקים אם שחקן ניחן בכישורים או לא (גם אם הוא לא בשיא כושרו). למעט הפיזיות והגובה שלו לעניות דעתי הוא שחקן בינוני כדוגמת סבן וגפני. ייני אומנם לא פיזי אבל הוא מחפה על זה בעזרת המשחק החכם שלו. ובשביל פציעות כאלה ואחרות שעשויות להגיע, ניתן לעלות שחקן נוער.
  14. אתמול במשחק רק דבר אחד צרם לי, והוא הצבתו של גורי בהרכב על חשבונו של ייני. האמת הבאתו של גורי תמוהה בעיניי, שחקן ללא שום יכולות טכניות, שליטה בכדור, הגבהה או מהירות. ואם זה לא מספיק הוא גם אחד ממקבלי השכר הגבוהים במכבי. אם אתם שואלים אותי היה עדיף להעלות שחקן נוער על המשבצת של מחליף (ויש לנו מספיק שחקנים כאלה), הוא שחקן נחמד אבל לא אחד שאפשר לסמוך עליו במשחקים באמת גדולים,
  15. יש שחקן אחד שאני חושב שמתאים מאוד למכבי ושמו זגורי, השחקן שוחרר מחיפה וכעת ללא קבוצה, שחקן צעיר וכשרוני ! ובעלות נמוכה, בבני יהודה הוא היה שחקן הרכב ושיחק טוב מרבית העונה.
  16. מהלך לא נכון לטעמי, השאלה שצריך לשאול היא מה הערך המוסף שהוא יכול לתרום למכבי ? לדעתי -כלום, הוא בא ללמוד איך לאמן ?? לדעתי זה סיבוב על מי'ץ, הרי עוד כשנתיים אוסקר עוזב (בתקווה שלא לפני) למה לא לקחת תחת חסותו מאמן שאפתן ורעב בדמות עמיר תורגמ'ן שיוכל ללמוד ולהוביל את מכבי לאורך שנים (רצו להתוות את דרכה של ברצלונה לא ?).
  17. קבוצה של 100 מליון ועדיין סבן מתפקד כמגן ימני. האמת הוא נראה בחור חביב אבל הקשר בינו לבין כדורגל מקרי לחלוטין, כל כדור הוא מאבד, הוא לא תומך במשחק ההתקפה.. והחורים? אווו החורים
  18. נכתב באתרי התקשורות השונים כי הנהלת מכבי תפעל להוציא לפועל צפייה משותפת לאוהדי מכבי
  19. האמת גם את המכתב/טלפון/סקייפ הם לא נדרשים לשלוח אבל הם עושים זאת, להנהלה אין זכות בכלל לבוא בטרוניה על עונש שספגה הפועל ועקב כך אין אוהדים במשחק הקרוב, עשו או שסתם רשמו? רק הזמן יגיד אבל אני מעדיף להגיד כל הכבוד מאשר לנסות לזרוק קונספירציות לאוויר.
  20. עדכון לפני זמן קצר - בדף הבית של הקבוצה פירסמו כי המשחק הועבר ליום שבת וישוחק ללא קהל לעת עתה!! צוין כי הקבוצה פועלת בנושא העונש, חשוב להגיד מילה טובה להנהלה שפועלת במטרה להמתיק את הגלולה המרה ביחוד שמדובר בנושא שכלל לא בסמכותה! כל הכבודד
  21. בשביל להפיג קצת את הלחץ לפני הדרבי חשבת על רעיון משעשע..שכל אחד ירשום משפטים שלא אומרים לפני דרבי... אז נתחיל?
  22. נותן את התצוגה של עמוס? לדעתי הוא לא שוער גדול והוא לא השוער שמביא לק"ש נקודות (אולי חוץ מהצלה אחת גדולה מול הפועל/אלרואי). הרוש שוער עם פוטנציאל אדיר, בקבוצה אחרת הוא מזמן היה פורח, ואמרתי שיחלקו עלי לא ?
  23. אכן תמוה שביטון לא בסגל, זימון נוסף שלא ברור לי הוא דדי שגם לא בשיא כושרו. לגבי עמדת השוער השני (ויכול להיות שהרבה יחלקו עלי) היה מקום לזמן את הרוש במקום
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.