Jump to content

zbeng

משתמשים רשומים
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by zbeng

  1. סוף סוף אפשר לראות בכלל מה הרמה שלו... בליגה בועטים לו פעמיים במשחק לשער אחלה שוער
  2. היית שם בהוסטל? אני רוצה לברר לגבי הוסטלים.. ובאיזה אזור מומלץ שההוסטל יהיה.. וגם בכללי לגבי חיי לילה שם אם יש לך המלצות מסוימות איפה אני מברר על רכבות מקלן או דיסלדוף לאמסטרדם?
  3. אנחנו 2 חברים מתכננים לטוס בתחילת אוקטובר סוף ספטמבר.. אנחנו רוצים לישון שם בהוסטל כנראה.. יש מישהו שעשה טיול כזה ויכול להמליץ על הוסטל מסוים ובכללי גם? ולגבי טיסות.. יש מצב שיותר משתלם לא לטוס ישיר לאמסטרדם אלה לעיר אחרת בארופה ומשם לקחת רכבת או משו? כמה אמורה לעלות טיסה לשם בכלל? תודה!
  4. יום שבת 18:00 הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 1 19:00 הפועל חיפה - הפועל רעננה 1 19:00 עירוני קרית שמונה - הפועל רמת השרון 1 19:00 בני סכנין - הפועל עכו x 20:15 מכבי פתח תקווה - בית"ר ירושלים x יום ראשון 20:00 מ.ס אשדוד - מכבי חיפה 2 שאלת בונוס (שווה גם נקודה אחת , לבחור אחת מבין האפשרויות. השאלה מתייחסת לכל המשחקים חוץ מהמשחק של מכבי) ב. לפחות שחקן אחד יכבוש צמד או יותר שאלת בונוס 2 - מה הייתה הדקה : על המשתמש להמר על משחק מסויים מתוך השישה(כל המשחק פרט למשחק של מכבי) ועל טווח של 10 דקות שבו יובקע גול. ניחוש נכון יזכה את המשתמש ב2 נקודות. הפועל באר שבע - הפועל תל אביב בין הדקות 15-25
  5. יום שבת 19:00 הפועל רמת השרון - הפועל חיפה 2 19:00 הפועל רעננה - מכבי פתח תקווה 2 19:00 בני יהודה - מ.ס. אשדוד 1 20:15 בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע x יום ראשון 20:00 הפועל ת"א - בני סכנין X 21:00 מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 1
  6. למה לא להרחיב את המחאה לגבי מחירי הכרטיסים בכול המגרשים בארץ? כולל בבלומפילד מצידנו אני לא חושב שצריך לתקוף נקודתית רק את רמון..
  7. מישהו יוכל להביא לינק ישיר לדף המכירה?
  8. מישהו יכול להגיד לי אם אפשר לקנות שני כרטיסים בקניה אחת? אני רוצה אבל להיות בטוח.. אם תיהיה את האפשרות לקנות ואני יקנה.. הם לא יבטלו לי את הקניה נכון?
  9. אפשר לקנות 2 כרטיסים מאשראי אחד?
  10. תגידו.. למה כול שנה מחליפים תלבושת? בהנחה שנשארים עם אותה החברה.. למה אף פעם לא משחקים שתי עונות עם אותה תלבושת? זה עניין של כסף? שיקנו את התלבושת?
  11. אתם יודעים שקרן אור נכתב בכלל על סבתא שלו שנפטרה ולא על איזה בחורה..
  12. יד לך במקרה תקציר של החצי גמר גביע ב2001 נגד הפועל?
  13. איך זה קורה שאנחנו תמיד נדפקים בעמדה הזאת? כבר שנים לא היה לנו איזה שכטר או ארבייטמן בקבוצה..
  14. כמה גולים אפשר לקבל מהצד של גפני? הוא לא עושה הגנה.. כול ההתקפות בשמאל הוא תוקע כי הוא מנסה להעביר רגליים ואז מרים כמו נקבה..
  15. אני יושב ב13 בצד של היציע הכבוד.. איפה שהיו את הדגלונים הכחולים.. לדעתי סיבכתם יותר מדי את החיים עם הפלקטים ואז להחליף לדגלונים.. רובם שם מבוגרים שלא הבינו מתי להוריד מתי להרים וגם לא היה להם כוח להבין.. למרות הבחור עם המגאפון...
  16. אני עדיין לא מבין איך לא פגעו בנאתכו.. שלושים כוסות עשרים דגלים ונעל זרקו עליו ושום דבר לא פגע...
  17. מכבי לא תתחיל להלחם אם לא נשמע את הכפיים שלכם.. חבל שכבר לא שרים אותו.. ויש את אוו נשבעתי לאהוב את המגן דוד טועמה הוא שעיד גאה להיות צהוב ( ככה זה הסוף?) אני זוכר שרנו אותו פעם ראשונה נגד ראשון במגרש של הסופרלנד...
  18. חצי שעה לפני הדרבי יהיה להם כול כך הרבה לחץ וכאבי ראש... אז תאמין לי ששום שוטר או סדרן לא יקשיב לך בכלל.. פשוט תחכה להם בחוץ..
  19. שער 2 או מוות.. בעונת האליפות היה לי מנוי לשם..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.