Jump to content

השני למאי תשעים ושמונה

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,128
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by השני למאי תשעים ושמונה

  1. כנראה שקין מחזיק מביטונים ומעדיף לחכות עם הבחירה של זר על חשבון סאבוריט עד סוף החלון. לדעתי היינו חייבים להתחזק בעמדת השוער בשביל שיהיה לנו יתרון על חיפה בעמדה הזאת ולא להישאר בינוניים כמוהם. ימים יגידו אם זה רכש איכותי.
  2. בסדר.. היינו צריכים שוער זר מעל הליגה. הזמן יגיד אם זה רכש גאוני או מזעזע.
  3. על פניו אנחנו צריכים שחקן בדיוק כזה, יש לו יכולת דריבל ומהירות. אין ישראלי יותר מתאים ממנו לחזק לנו את הסגל. בעיניי, אין מקום לשחקן כנף ימין זר במצב הנוכחי שהוא ויונתן כהן מתחרים על העמדה. שיביאו קשר 10 ושוער זרים.
  4. אחלה חיתוך בשומן: אלמוג, חוזז ופארפה (שהייתי שמח אם היה נשאר אם היה רוצה בכך אבל שחקן לא מבסוט לא צריך) בעיניי מתכוונים להתחזק משמעותית עד סוף החלון, זה יאפשר להביא כנף ישראלי שיכול להעמיק את הספסל במשהו חדש (דוידה לכנף ימין שיתחרה עם יונתן) ובעיקר שיודע להפגיש כדור עם רשת (שבירו לכנף שמאל/חלוץ3). בנוסף קשר קדמי 10 זר שיפתח לפני דן ביטון. שוער זר כי כרגע אין לנו עילוי, גם לאף קבוצה אחרת, לכן שווה להשיג יתרון בעמדה הזאת. גיל כהן/בלטקסה - פחות קריטי ובכל זאת, להתחרות ולחלוק דקות עם סאבוריט.
  5. יש לי תחושה שאם וכאשר פרץ ימכר, אז נראה רכש נוצץ ביותר להתקפה. יפתחו את הכיס הפעם.
  6. דעות לא פופולריות: 1. כל מי שלא יגיע לשער לא שווה ברמתו לפרץ. אז עדיף ללכת על בטוח. ג'וש כהן או משפתי. או מחזיר את טננבאום. בחיים לא מבזבז על העמדה הזו עמדת זר. 2. בלם - לצערי סאבוריט החוליה החדשה. ביטון בתחתית שלו ועדיין מלבד טעויות רגעיות של חוסר ריכוז הוא בנוי להיות בלם הרכב/מחליף ראשון. רוצה להגיד עם כל הצער שבדבר הבלם הראשון שהייתי משחרר זה סאבוריט. 3. מגן ימין - מאסון היה חושך במשחק האחרון, כמעט כל פעם שניסו עברו אותו, או שהוא עשה עבירה. זה נראה כמו וואחדק בלוף והלוואי שאני טועה. 4. מגן שמאל העמדה הכי רגועה. 5. קשרים אחוריים יוריס וגלזר זה אחלה. קשרי אמצע פרץ, גולסה ושחר זה אחלה. קשרים קדמיים ביטון וגבי זה אחלה.צריך שם גם זר. לדעתי פארפה בפוזישיין התקפי מעולה בעמדה הזו, הבעיה היא שהוא לא משתתף טקטית במשחק הלחץ מהעמדה הזו בצורה טובה. אם היה עושה את זה הייתי רוצה לתת לו לרוץ על העמדה הזו. אולי אם יגיע זר נוסף לכנף אז ינסו במכבי את העמדה הזו שהיא המקורית שלו. 6. כנפיים: מילסון נראה אש, מה שהיה חסר לנו, על יונתן אנחנו שומעים סיפורים כבר מיוני.. בוא נראה, קשה לי לבנות עליו. דוידה זה חיזוק לסגל, אין לי ספק בכלל...לא יודע מאיפה הזלזול בו. אמן שיגיע. בכל מקרה חובה שחקן כנף זר מוכח עם מעורבות ב 15-20 שערים לפחות בכל שנה. 7. חלוץ: זהבי תורג'מן בחלוקת דקות. לפעמים גם להפתיע ולפתוח עם שניהם עם יש פציעות בכנפיים או להפתיע את היריבה טקטית. לא צריך את שבירו, אפשר לבנות על אלמוג כחלוץ שלישי.
  7. הוא לא בלם כמו למקין שאי אפשר לעבור אותו, אבל הוא כן מאוד אחראי במשחק שלו, יודע להתחיל התקפות, יודע להיות נוכח בנייחים, טיימינג ופוזישנים טובים מול מתפרצות. סך הכל כבלם ישראלי הוא שני ללמקין, יותר טוב מישראלוב ומגולדברג או מי שתגיד.. חושב שהוא רכש שיכול להתפתח אצלנו ולהפוך לשחקן הרכב. יחד עם שאר החברים שלו מהנבחרת הצעירה הם יכולים להנות מכדורגל ולהתפתח עד השיא שהמנטליות בישראל מאפשרת לפני מכירה לקבוצות באירופה.
  8. גיל כהן היה מהבולטים ביורו צעירות. בעיניי הוא שווה מיליון יורו. סיכון-סיכוי טוב במצב השוק.
  9. שניהם שחקנים של מעורבות ב-20-30 שערים בעונה אצילי עלה ל-30-40 כי היה אחראי לכל הנייחים של חיפה אז זה הוסיף לו בישולים ואיזה 7 גולים בפנדל
  10. ליונתן כהן יש אותה תקרת זכוכית כמו לאצילי, הוא רחוק מהשיא שהוא מסוגל להציג. השאלה אם יהיה לו כוחות מנטליים לעלות החל מהשנה לשחקן מוביל בכדורגל הישראלי. דור פרץ שחקן אמצע טוב מאוד לאלופה ישראלית, לא כל שחקן צריך להיות הכי נוצץ וזוהר. הוא מספיק טוב להיות הרכב קבוע.
  11. https://www.afcb.co.uk/videos/live/watch-live-stream-afc-bournemouth-v-maccabi-tel-aviv/ שידור מהאתר שלהם
  12. שוערים: דניאל פרץ / ג’וש כהן או יהודי אמריקאי, משפתי בלמים: לוקאסן, סאבוריט, שרן, נחמיאס, פיבן מגנים: מזרחי, מאסון, רביבו, דוידזאדה קשר אחורי: גלזר, ביטון, ואן אובריים קשר אמצע: גולסה, פרץ, שחר, קשר קדמי: גבי, פארפה, ביטון כנף ימין: יונתן, אלמוג, חוזז כנף שמאל: מילסון, בר לין, בר כהן חלוץ: זהבי, יובאנוביץ׳ ותורגמן להפרד בהנחה ויגיע מחליף מספיק טוב: דניאל פרץ (שיצמח בחול), חוזז (לטרייד) פיבן (שיגשים חלום ברוסיה), פארפה (מיצה בישראל), יובאנוביץ (כנל) להביא: גנדלמן, טוואמסי, שוער יהודי במקום פרץ, שבירו בחצי מליון על הפרנציפ. ועוד זר שובר שיוויון שהמאמן יקבע לאן צריך.
  13. גם אילון מאסק לא יצליח לסדר לשועה את הראש, אפשר להגיד שרוצים אותו ושהוא שחקן כדורגל, אבל ליישר לו את ההתנהגות ? שכח מזה !
  14. מדהים לראות מה שמוציאים במחלקות הצעירות, לצד מלא ברדק ואן לאוון יודע לפתח שחקנים. הצליח לו לפני כן והצליח לו גם במכבי באספקט הזה
  15. המצב הזה קורה תמיד בכל קבוצה, זה ניהול סיכונים. לזרוק לך שמות מאז שמיץ' הגיע לפני יצחקי? דאבור, בלטקסה, גולדברג וכו'.
  16. המצב שהיה עכשיו עם תורג'מן ובר לין, הוא בדיוק המצב שהיה שנה שעברה עם רביבו וגלוך. בכל מקרה מלבד נאווי, יש עוד מישהו מהנוער שמסתיים לו החוזה בשנה הבאה? ניראלי שגם באייה מסיים בשנה הבאה חוזה.
  17. הי הגעתי רק עכשיו, פורסם פה כבר לינקים לכל המדיות החברתיות של הסוכן שגרם לו לזיין אותנו? שווה לברך אותו בייחולים לבביים ולדרוש ממנו לשתף את הצד שלו..
  18. חחחחחחח וברצינות, זה אלמנט מאוד חשוב להתמודד עם לחץ בסיבוב הקודם הכנסנו 2 גולים בזכות האגרסיביות הזו. עזוב, אתמול הוא בכל כדור נייח לקח את השחקן שהכדור הלך אליו (היה להם תרגיל קבוע סטייל חיפה שהחלוץ באופסייד, והרמה הולכת לשחקן הרחוק ביותר שנוגח לאמצע), אז חצי מהפעמים הוא לקח אותו בראש ובחצי השני הוא פשוט שם לו גוף והכדור יצא מאחורי השער. זה היה אדיר לראות את העליונות הפיזית.
  19. חבל שמשחק הרגל שלו נחלש. מרגיש שכשהכדור אצלו הוא לא מרוכז. חוצמיזה הצלות על.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.