Jump to content

orreyg

משתמשים רשומים
  • Posts

    207
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by orreyg

  1. כן, זה שמפלגה כלשהי מסכימה לשבת עם מפלגה אחרת משליך על האופי של המפלגה האחרת, גאוני! מספיק רק לראות את תעמולת הבחירות של כחול לבן כדי להבין שזאת לא מפלגה שמאלנית, כל הקמפיין שם מדבר על ליכודניקים ש"ערקו" כי נמאס להם מההתנהלות של ביבי. אבל מה אתה מבין? רק סיסמאות כמו ימין.חזק.זין גדול. שמאל.חלש.אימפוטנט.
  2. באמת מישהו חשב שמרצ תהיה חלק מקואליציה? או שכחול לבן בוודאות ילכו רק עם מפלגות שמאל אם בכלל? שלא לדבר על הסיכוי בכלל להרכיב קואליציה כלשהי. לא היה להם ולא יהיה להם סיכוי לבנות קואליציה בלי מפלגות "ימין", אם איכשהו כחול לבן ירכיבו ממשלה לא אתפלא אם היא תהיה מורכבת ממפלגות ימין ואפילו ממשלת אחדות (וזאת למרות שהם הודיעו שלא ישבו עם ביבי). האא ודרך אגב הזוי ודי פתטי לחשוב שכחול לבן הם "שמאל", פשוט תעמולת בחירות זולה שתופסת טיפשים ברשת.
  3. מה זאת אומרת מחשבים? מקימים קלפיות דמה במקומות שונים בארץ על מנת שיהיו כמה שיותר מייצגים כדי שיהיה ניתן להשליך על התוצאות האמת, ייתכן ומכניסים למשוואה עוד פרמטרים כדי להצמיד את תוצאות המדגם כמה שיותר לאמת ואז מפרסמים ב22 מיד שהקלפיות נסגרות.
  4. ברוך שפטרנו, חתיכת נבלה סרוחה, לא התאים ליונייטד מהיום הראשון, זה היה ברור.
  5. אל תהיה דמגוג, המילים שלך הם לא של צה"ל ולא של הרמטכ"לים בצה"ל, אתה לא מפקד בצבא (או לפחות לא קרבי לפי דבריך) וחלילה לא בכדי לפגוע, אבל גם נראה שאין לך מושג בצבא, ככה שאני לא יודע מאיפה אתה מוציא את הנחרצות שלך, תגיד שזאת הדעה שלך וזהו, לא צריך לדבר בשם צה"ל ומדינת ישראל. ברור שלומר כמה מילים זה הכי פשוט, הנה אתה מקליד פה בכיף תחת המזגן אין באמת קושי. אין דבר כזה שפקודה להרוג אזרחים חפים מפשע היא קלה, לא לצד שלנו לפחות. התמונות ששמו פה דרך אגב זה אחרי שפיזרו שם כרוזים ונתנו הנחיות להתפנות, לא חכמה לשים תמונות של "לשטח" לאזור שהתפנה.
  6. אתם מגזימים, אף ממשלה לא "תשטח" את עזה, זה אולי קל לומר אבל קשה לבצע, למדינת ישראל יש עקרונות וקווים מנחים שמרכיבים את האופי שלה, בלי שום קשר לזירה הבינ"ל "לשטח" זה פשוט לא בלקסיקון של צה"ל ויותר מזה, זה גם אף פעם לא היה, מי שאולי חושב ככה בצה"ל אלו חיילים בסדיר. בפן אישי אני מגדיר את עצמי כימני אבל זה לא מוסרי בעיניי שצה"ל יכתוש שטחים נרחבים שמהם יורים עלינו תוך כדי הריגת אלפים חפים מפשע אלא רק בנקודה שבאמת תזיק למדינה ועם כל הצער שבדבר (בשביל תושבי הדרום שאני מבין את הזעם והתסכול) אנחנו לא הגענו לנקודה שצרכים להרוג מאות אזרחים על מחבל אחד. לדעתי עדיף להיכנס רגלית ולא להשמיד אזרחים כי זה קל.
  7. נראה שהמדינה שכחה את חשיבותה של הרתעה, הגיע הזמן להפסיק עם הגישושים.
  8. צריך להיכנס, להוריד את חמאס ולשתול שם מישהו משלנו
  9. ברור לך שזה ציני, אז מה הקטע עם הרצינות? אין ספק שיש אנשים חכמים עם שם בעברית, זה סתם סטראוטיפ.
  10. זה ממש מביך מה שהולך שם, אבל זה די קל להבין שזה לא מקום רציני אם יש אנשים שהשם שלהם בפרופיל הוא בעברית
  11. מי שלא משלם לצ'רלטון יודע להסתדר גם בלי הדרעק הזה.
  12. פראיירים, לא מבין איך זה הגיוני להתחבר לגנבים האלה? מצידי גם שישדרו מכבי הפועל בדרבי של גמר הצ'מפיונס ליג אני לא משלם להם את הסכומים ההזויים האלה בחיים, מי שקצת רוצה יכול לראות את כל הערוצים שלהם בלי לשלם(ובאיכות HD), הדיון הזה חזר על עצמו 200 פעם וכל פעם הצדיקו את הביזיון הזה, אם היה פה ציבור חכם ממזמן היו משדרים פה בתשלום לגיטימי והם היו גם משדרים משחקים של כוסילמלם בגביע אירופה למחזיקי מפתחות, אבל יותר נוח לעבוד כמו חמורים ולהתלונן, לך תבין.
  13. מחכה כבר לחיבור בין 11 לבין 13, הייתי בטוח שזה יהיה מהר יותר, רק עכשיו הם ממש יוצקים את היסודות לקטע הזה שיחבר בין היציעים.
  14. לא הצלחתי להבין את ההיגיון מאחורי העסקה, הרי יש לנו את דסה, אז אנחנו קונים 50% מהכרטיס בתמורה ל3 שחקנים בשביל שחקן מחליף?
  15. אני לא צריך להסביר למה ארסנל יותר טובה מסביליה כי לא אמרתי את זה, אתה הצבת כאן עובדה לא אני, אתה הסברת אותה בדרך מרושלת שכללה 6 מילים בלי התייחסות בכלל לסגלים, אם אני הייתי צריך להסביר למה זאת "עובדה" שארסנל פחות טובה מסביליה הייתי עורך השוואה בין השחקנים שמשחקים בארסנל לבין אלו שמשחקים בסביליה, הישגיות באירופה ליג בעבר לא קובעת איזו קבוצה יותר טובה בנקודת הזמן הנוכחית, זאת פשוט טענה מגוכחת (ועוד אתה מדבר איתי על קבוצה שלא שיחקה בכלל באירופה שנה שעברה).
  16. הסבר מעמיק ולגיטימי, שכולל השוואה בין סגלים ויחסי כוחות, כל הכבוד, הפתעת אותי.
  17. מאוד קשה לי לזהות את העובדה הזאת, תוכל להסביר איך הגעת לתובנה?
  18. הטענות האלו נטחנות כבר שנים על גבי שנים ואין להן שום קשר בהשוואה בין טיב ליגה אחת לאחרת, כולם יודעים שברצלונה וריאל אלו הקבוצות השולטות בכדורגל העולמי והספרדי והם הכי טובים ביקום וכמו שהבנקים סולחים להם על החובות אפילו אלוהים לא מתעסק איתם וסולח להם על החטאים. לא משנה כמה יסבירו שהליגה הספרדית בנויה על 5 קבוצות עדיין ימשיכו לטעון שזאת הליגה הכי טובה בעולם לפי הטענה המגוחכת הזאת. אני כבר מאסתי מהדיון בנושא אז אני מצטער מראש שאני לא הולך לתת הסבר מעמיק. בנוסף לא הבנתי מה הקשר לנבחרות הכדורגל אם התחלת דיון על ליגות?
  19. אני סתם הבאתי רעיון מסוים, העניין הוא שמשחק אחד לא באמת מכריע איזו קבוצה יותר טובה, לכן 2 משחקים אולי יקבעו יותר טוב. אבל בכל מקרה לא יודעים מי ישחק במשחק מסוים בנוקאאוט, אנשים קונים חודשים מראש למשחקים שהם לא יודעים מי יתמודדו שם (אולי משערים). בארץ יש נטייה די גדולה לכדורגל הלטיני (דרום אמריקה וספרד), אותם אוהדים נוטים לקבל נבחרות כמו צרפת ובלגיה כי הן לא "אפרוריות" לפחות זה המונח שמדביקים לאנגלים, יצא לי לדבר עם לא מעט אנשים על היחס שלהם לאנגליה וקיבלתי לא מעט תגובות קשות, ממש לא סובלים את הנבחרת האנגלית ומתבטאים נגדה בנחרצות. בנוסף אפשר לשים לב לכך בקלות גם ברשתות החברתיות וברשת. זה הרושם שאני קיבלתי לפחות, לא רק עכשיו גם לאורך השנים (אני לא מדבר על ליגה, אלא ספציפית על הנבחרת).
  20. לא כתבתי "2 הקבוצות הכי טובות בעולם שהבנקים סולחים ומוחקים להם את כל החובות שזה בערך כמו לשחק בפוטבול מנג'ר עם צ'יטים ולרכוש כל זרג בן 17 (כמו הנרווגי ההוא) ב200M ש"ח ועוד קבוצה אחת מאוד טובה ואחריה 2 קבוצות חצי כוח ואז עוד 15 קבוצות שיכולות לתפוס מקום של כבוד בצמרת של הכדורגל הישראלי" כתבתי הליגה הטובה בעולם כי זו הליגה הכי טובה בעולם עובדתית.
  21. הדרום אמריקאיות חייבות להתעורר, זו כבר לא דרך להישען על ילדים מהפבלות והשכונות העניות, הם צרכים ללמוד מהתהליך שצומח באירופה, שם לא מחכים יותר ש"מוחמד יבוא אל ההר", כלומר שם לא מחכים שכישרונות פתאום יצוצו להם, הם קוטפים אותם ומשבחים אותם בעזרת תכניות מפורטות לשיפור הכדורגל וזה קורה בבלגיה, באיסלנד, בגרמניה ועכשיו גם באנגליה (הדור הנוכחי הוא עדיין לא נחשב ל"פירות"). בלגיה אולי שיחקה פחות טוב מול ברזיל אבל ככה זה שאתה מוביל נגד קבוצה עדיפה (לדעתי רק על ה"נייר"), לא מבין מה אפשר לצפות מקבוצה במצב כזה? צרפת היא הנבחרת הכי שלמה ומול אורוגוואי (ששיחקה עוד בלי קבאני) זאת הייתה תוצאה ידועה מראש. מהצד השני האנגלים הותירו את קולומביה מאחור אחרי שזו שיחקה אולי רוגבי 70 דקות במקום כדורגל, גם שם זה היה נראה שרק האופי האנגלי החלש נתן להם לסכן את השער. בכללי לגבי המונדיאל אני חושב שהפורמט שלו לא טוב מספיק, אני לא חושב שצריך להגדיל את כמות הנבחרות, אני חושב שצריך לשחק את הנוקאאוט ב2 משחקים (מעין בית חוץ כמו בצ'מפיונס), אין סיבה שהכרעה תהיה בגלל משחק אחד מלבד הגמר, אני גם חושב שזה פשוט טיפשי הדרך שקובעים את המשחקים בשלב הנוקאאוט, למה צריך להגיע למצב שנבחרות עושות חישובים של צדדים ומיקומים? שיעשו פשוט הגרלה של מקומות 1 מול 2 אחרי הבתים וזהו. עניין שמפריע לי אישית בתור אוהד אנגליה זאת השנאה הכמעט עיוורת כלפי אנגליה בארץ, מי שבא לבטל את האנגלים לעולם לא ימצא חיבור, תמיד יקטרג ולעולם לא יראה את התשוקה וההתמסרות. החשיבות והאהבה שם לכדורגל היא פשוט מטורפת, לבוא ולומר שזה לא ככה זה פשוט להיות אנטי. ניר טוען שלאנגלים אין מסורת, אין מסורת לפי מה? לפי טורניר שמשוחק חודש פעם ב4 שנים? אתה יודע שבאופן מצרפי אתה מדבר על פחות משנתיים של כדורגל ואם אתה לוקח בחשבון את היורו אז מדובר על בערך 3 שנים מתוך מאה+ שנים של כדורגל. יש שם את הליגה הכי טובה בעולם, השחקנים האנגלים לאורך ההיסטוריה הגיעו להישגים מאוד גבוהים ואולי יש להם תדמית של לוזרים בטורנירים מהסוג הזה, אז מה? לבוא ולטעון שלאנגלים אין מסורת? זאת פשוט טענה מנותקת, לא רציונלית, שנובעת ככל הנראה משנאה ("נבחרת מסריחה ממדינה מסריחה" גם די מבסס את הטענה שלי).
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.