Jump to content

רמי

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by רמי

  1. עם הקבוצה של היום, השחקנים של היום, המצב של מכבי היום זאת החלטה לגמרי לא רלוונטית. התפאורה בהחלט מוסיפה מימד אחר לדרבי, ומטריפה את הקהל אבל את השחקנים זה לא מטריד ולא מעניין. וזו עובדה. אפשר לעשות כל מה שאתם רק רוצים, להעמיד תצוגה ברמה הכי גבוהה אבל אם אין מי שאכפת לו על הדשא מה זה שווה בדיוק? כלום. לא התפאורה מנצחת משחקים ובטח מובטח שלא תנצח את המשחק הזה. אחרי ההשפלה של הדרבי האחרון, וזה שלפניו,שלא לדבר בכלל על המשחק המקולל ההוא בשנה שעברה השחקנים צריכים להיות בטירוף יותר גדול מאחרון האוהדים. הם אלה שמפסידים את המשחק, שחוטפים שערים ומחמיצים אותם בצד השני. הם אמורים ( עם דגש על אמורים) לעלות עם רצח בעניים אך ורק בשביל עצמם, את הכבוד שלהם רומסים ומשפילים. אף תפאורה לא תזכיר להם את זה. זה אמור לשבת להם טוב טוב בראש, ואם לא אז בטח ובטח שהתפאורה לא תעזור כי זה פשוט חסר סיכוי. שפשוט יעלו, ינצחו את המשחק, ויגידו תודה שיש בכלל מי שמטריד את עצמו ובא לראות אותם.
  2. אי אפשר להגיד פה משהו חד משמעי. כרגע היא לא קרובה אפילו להגיע לרמה של טופ 10. מה עוד שאצל הנשים ההבדלים הם פשוט ענקיים בין ה10 הראשונות לכל השאר. אין לה שומדבר מיוחד מבחינה טכנית. היא בינונית בהכל והיא יודעת את זה. שלא לדבר על הדבר ההזוי הזה שהיא קוראת לו סרב. כל ההשגים שלה זה נטו אופי. וזה סבבה והכל אבל צריך קצת יותר מאופי בשביל להתקדם יותר ממה שהיא כבר התקדמה. השחקן היחיד שאפשר להשוות אותה אליו הוא לייטון יואיט שהיכולת שלו בטניס היא מצחיקה ( ובכל זאת הוא הטניסאי האהוב עלי) אבל האופי שלו הוא מעולם אחר. אולי אם היא תתבגר ויהיה לה יותר נסיון ואם שיפור ניכר ביכולת שלה והרבה מזל היא תתקדם.
  3. שירר לנבחרת ומהר. יש לאנגליה שוער. קארסון שוער ענק. מי שרואה את הליגה אנגלית וראה משחקים של הוילה העונה ראה את זה טוב מאוד. מקלארן הוא פשוט בדיחה שהוא זרק אותו (בן 21, הופעה רשמית ראשונה) למשחק הכי חשוב שלהם. מראש הוא היה צריך ללכת עליו מתחילת המוקדמות ולבנות אותו לעתיד, במקום זה הוא הלך על רובינסון האפס, שתמיד היה אפס ורק ברירת מחדל לתקופת הבניים של בין דייויד סימן לביו השוער הגדול הבא שלהם - קארסון. מאמן דביל. גם חלוצים יש. רוני אחד הגדולים בעולם שלא לדבר על הכושר שבו הוא היה לפני שנפצע ממש לפני שבועיים. אואן כבר לא מה שהיה פעם אבל בתור שחקן תומך הוא עדין מבקיע ולא מעט. הבעיה שלהם היא ששני האחרים, דארן בנט וג'רמיין דפו לא משחקים כל העונה בטוטנהאם. בנט הוא חלוץ מדהים, מהיר, חזק וטכני. הוא מחמם את הספסל לרובי קין לברבטוב. הוא בן 23. חתיכת אדיוט שהוא עבר לשם, ועוד בסכום שיא למועדון, 16 מליון ליש"ט. הבעיה הזו היא בכל הקבוצות האנגליות. שון רייט פיליפס לא רואה שנית משחק כבר חודש אבל באנגליה הוא פותח. יש להם שם כל כך הרבה זרים ומאמנים זרים שמעדפים שחקנם זרים על פני אנגלים שזה המצב שם. חוצמזה. יש להם רשימת פצועים שלא היתה מביישת את כל נבחרות אירופה ביחד: אשלי קול, לדלי קינג, ריו פרדיננד, ג'ון טרי, ארון לנון( רק חזר מפציעה), ויין רוני, מייקל אואן, גארי נוויל. הגנה שלמה היתה חסרה להם שכולה מלאה בנסיון על זאת ששחקה פרט לקמבל שכל מילה מיותרת על כמה שהוא איטי. הם חייבים מאמן צעיר, שהיה אליל בנבחרת, אלן שירר. לא קפאלו הבונקריסט ולא אף אחד אחר. רק שירר.
  4. אותו נמני אמר לפני כמה שבועות שהמטרה להתברג בצמרת ולשאוף לאליפות. שיעשה לנו ולו טובה שלא בטעות נזכור אותו ככה שיפרוש אחרי העונה הזו שיעשה הכל להביא תואר ( גביע) ויצא מהכדורגל...
  5. איך שלא תסובב את זה יש קשר. תשליך את המצב של מכבי לקבוצות שבהן היה מצב הייתה סיטואציה די דומה ותקבל תמונה די זהה. כשהמערכת לא דורשת מהשחקנים מחויבות כלפי האוהדים, היסטוריית המועדון, הסמל, כלפי ההנהלה עצמה וכלפי השחקנים עצמם, כשההרגשה היא שעוד הפסד הוא רק עוד הפסד התוצאה היא מה שהיה אתמול בערב על הדשא ובעוד ערבים רבים אחרים כל כך בשנים האחרונות.
  6. מתי פעם אחרונה ראית את מכבי? מה שאני רואה כבר כמה שנים טובות, פרט לאיזה משחק או שניים בעונה, זה קבוצה מהליגה למקומות עבודה.. הנפילה רק גדולה יותר מעונה לעונה, מזלנו שיש עוד את נמני ושבעונות הבאמת גרועות תמיד היו איכשהו קבוצות יותר גרועות.. מתישהו גם זה ייגמר.
  7. אני בעד. כמה שיותר מוקדם. זה לא כזה סרט להקים קבוצה. מן הסתם זו לא תהיה F.C UNITED עם 6000 אוהדים אבל אפשר ולטעמי חובה לעשות את זה. אנחנו תקועים עם לוני כבר 10 שנים ולמעט רגעים קצת יותר יפים הרב המכריע הם רגעים מסריחים ומדכאים. אם מישהו חושב שפתאום יצוץ מאיזה החור המשיח שיחליף את לוני אז מבחינתי מוזמן להמשיך להגיע ולראות את הדכאון של עומר פרץ ודודו ביטון הרכש המפוצץ שלנו בקיץ הזה...
  8. liri8n, את הדעה שלי לגבי הערבים אתה מוזמן לקרוא בנושא המיועד לכך, וכיוון שכרגע זה לא הנושא לא התייסחתי אליהם. רמז קטן, היא לא שונה בהרבה מדעתי על החרדים. נכון הכללות הן לא דבר נכון, לכן אם תקרא את מה שרשמתי תראה שבאחת השורות לא רשמתי שכל החרדים לא מתגייסים ולא עושים צבא אלא רק הרב המכריע. מה גם שרשמתי שזו דעתי, ואין לי נתונים על כך אבל אני נוטה להאמין שאני צודק. אתה מדבר על כך שיש לנו מדינה כי אנחנו יהודים ומשמתמע מדבריך שזה לטוב ולרע. מי אמר לך שאני מרוהצ מהיותי יהודי? שאני מרוצה לגור כאן? אני מדבר על עובדות. אני גר כאן, ההורים שלי גרים כאן, כפועל יוצא מזה הם משלמים מיסים בין היתר למחייתם של החרדים וכן גם על מחייתם של הערבים. אם תשאל דעתי אני לא מרוצה מהעניין הזה, ואז בטח תבוא ותגיד אם ככה תלך מכאן וכו'... אז אולי זה מה שאני יעשה. ואולי לא, אם אני רוצה לשנות את המצב? אם אני רוצה לשנות את החוק? לתקן אותו כי בעניי הוא חוק לא נכון?. זו גם דרך, לא? כי מדבריך משתמע שאם אני לא מרוצה אני חייב תכף ומיד לעזוב את המדינה או להשלים עם חסרונותיה. אני חושב שאם נבדוק את אחוז הלא מתגייסים מקרב הדתיים/חרדים מתוך הכמות שלהם באוכלוסיה, נגלה נתונים די חד צדדיים, וכן אני יודע שיש עוד אנשים שלא מתגייסים.
  9. אתה לא מבין. זה גוזל מזמנם. הם חייבים לשבת ולקרוא וללמוד ולהגיע לתובנות עמוקות. בצורה הזו הם תורמים. איך אתה לא רואה את זה? מה לא ידעת שאדם שקורא ולומד במקום הרחוק מהשטח האויב, מסכן את עצמו בדיוק כמו הלוחם בשטח?. תתבייש לך. איך אתה לא יודע דברים כאלה? זה לא ברור?. דע לך. נולדים אנשים שכל חייהם יושבים וקוראים. יש להם אחלה חיים. לא צריך לעבוד, אין צורך לשלם שכר לימוד מטורף באוניברסיטה, צבא? לזרוק 3 שנים שבהם הוא יכול לקרוא עוד? איזה בזבוז. אז אותו אדם קולט שאין לו מספיק כסף, הוא מתעורר ומאשים את החברה הישראלית המדורדרת ומושפעת מהמערב ואומר שהאזרח החילוני לא מעריך אותו ושבצעם האזרח החילוני הוא כפוי טובה! הוא לומד בשבילו, ובגללו (האזרח החילוני) אין לו כסף!. אז מגיע נבחר הציבור וקובע שהאזרח החילוני הרשע מרושע ( שבלעדיו החרדי עדין היה חי במערה בעידן הקרח בערך ) צריך לממן את חייו של תולעת הספרים היקרה שלנו. איך הוא עושה את זה? הוא הרי עובד, אומר נבחר הציבור, מצוין, איזה פראייר בוא ניקח לו כסף מהמשכורת וככה התלמיד במתמיד יחיה באושר ועושר. חוק טל הוא בדיחה מצחיקה. כל המזגזר הוא בדיחה עצובה. גם עם הקצבה שהם מקבלים הם חיים בתנאים עלובים ( מה לעשות ככה זה כשלא עובדים). בגללם אנשים שלמדו מקצוע!!!! צריכים לאבד חלק ממשכורתם כדי לממן את חייהם, יחד עם תרומות נכבדות של אמריקאים עשירים מאוד שבלעדיהם האזרח במדינתו היקרה היה משלם פי כמה וכמה על מנת שלתולעות הספרים היקרות שלנו יהיו חיים נורמליים. אני לא יודע את האחוז המדיוק של החרדים שלא מתגייסים לצה"ל אבל תרשו לי להניח שהוא די גבוהה. אני לא אתחיל לפרט כאן כמה נזק זה גורם לצבא, שאם הם כן היו משרתים אפשר היה לעשות פחות משלוש שנים אלא רק שנתיים ( תיאוריה) כי היו יותר חיילים. לכל החיילים בנינו והנושא הזה כבר הוזכר כאן, הביינישים שמשרתים חצי מהזמן שלנו ומותירים כיתות, מחלקות, צוותים, עם מעט מדי אנשים. מדינה יהודית לא מדינה יהודית, בשטח מתקיימת עובדה אחת פשוטה שנוגעת בכל מקום בחיינו ( שבת - אין תחבורה ציבורית ועוד ועוד דוגמאות שאין צורך לציין...) במדינתו היקרה יש כפייה דתית. תנסו לייפות את זה, לצייר את זה אחרת, לעגל פינות. עלינו אתם לא עובדים. אנחנו גדלים וזוכרים מי עומד לצדנו באמת! מי באמת מפתח את המדינה הזו וחי בה, ולא מחכה לניסים ונפלאות. אולי היום הזה רחוק, אולי לא ואולי הוא לא יקרה בכלל, אבל יש עוד כמוני, ויהיו עוד יותר כמוני, ממורמרים על חוסר השיוויון כאן, על חוסר האיזון, על הפוליטיקה שמאחורי כל זה, ובסוף אתם תאשרו כאן לבד, הצדיקים הגדולים. נראה איך תסדרו אז...
  10. איאן רייט. האיש שבגללו אני אוהב כדורגל...
  11. הנבחרת לא מעניינת כי אין רמה, כי המאמן כולו פוליטיקה, כי המדינה חיה בסרט שבן סהר זה פלה, ובעיקר כי פשוט לא מעניינת. אין קשר בין פטריוטיות לבין אהדת הנבחרת. לפחות אני לא חושב שיש. הנבחרת פשוט לא מעניינת. אם כבר הנבחרת הצעירה שנכנסה לתודעה ודווקא מצליחה לרגש קצת, להכניס עניין. אני אישית אוהד אנגליה. וכן במשחק שהיה הייתי בעד האנגלים. ולא, אני לא משחק אותה חוליגן לונדוני אני פשוט אוהד שלהם מה לעשות. לגבי המשחק אתמול, משחק נוער של הפועל אילת נגד עירוני מטולה היה מתעלה לרמה גבוהה יותר, אבל מה אני מתפלא? ככה זה כשבאדיר ודקל קינן בהרכב שהם ללא ספק שניים ממצטיני העונה.
  12. לא ראיתי כאן אף תגובה על זה שהם חפים מפשע. כלומר הם אשמים. אני לא מכיר אותם, לא ידוע מה הם עשו/תרמו ליציע למכבי ולכל דבר אחר. אבל הפעולה האחרונה שלהם שבגללה הם נעצרו ( וזה לא משנה כרגע אם לוני הלשין או לא) היא לא תרומה לא למכבי ולא ליציע ולא לשום דבר אחר. היא רק נזק. מן הסתם לחברים שלהם כואב, אבל מה הקשר בין עבירה של 3 אנשים ( לפי הפרסומים בכלי התקשורת) לבין לא לעודד בדרבי הזה? אם אני הייתי נעצר על העבירה שהם עברו מישהו היה חושב על לא לעודד? אני לא חושב ככה. אם לוני הלשין או לא, אם לוני מחמם את האווירה כדי להגן על עצמו מפני עוד קנס כספי או לא זה עניין אחר לגמרי ובנושא הזה אין לי שום מושג מה קורה אלא רק השערות. אם מישהו יבוא ויגיד בואו נצא למחאה כי לוני רוצה לדפוק את הקהל בזה שהוא מפרסם דברים שקריים בתקשורת ותוך כדי גם העונש של העצורים יהיה חמור יותר, אז זו מחאה מוצדקת. בנתיים כל מה שאני שומע זה שהם אחלה אנשים ובגלל שהם עברו על החוק אבל הם אנשים טובים וחברים של חלק מהיציע צריך למחות. זה נראה לי לא רציני ודי מגוחך.
  13. ובענק! הרכז הבא של הנ.ב.א ( אחרי נאש וקיד).
  14. אני אבל לא מבין מה הקשר בין הורדת נקודות לבין פריצה למגרש. רדיוס קנס וכל עונש אחר הם הגיוניים בהקשר הזה, אפילו הפסד טכני, שזה סוג של הורדת נקודות אבל הוא שונה מלקבוע את זה בבית דין. למה לקבוצה שניצחה את היריבה שלה בצורה ספורטיבית צריכה לקבל עונש של 2 נקודות על תנאי כי לצורך העניין כי האוהדים פרצו למגרש?. אני פשוט לא רואה את הקשר.
  15. אני אבל לא מבין מה הקשר בין הורדת נקודות לבין פריצה למגרש. רדיוס קנס וכל עונש אחר הם הגיוניים בהקשר הזה, אפילו הפסד טכני, שזה סוג של הורדת נקודות אבל הוא שונה מלקבוע את זה בבית דין. למה לקבוצה שניצחה את היריבה שלה בצורה ספורטיבית צריכה לקבל עונש של 2 נקודות על תנאי כי לצורך העניין כי האוהדים פרצו למגרש?. אני פשוט לא רואה את הקשר.
  16. רק רציתי לציין עובדה קטנה אחת: ליברמן כרגע הוא חלק מהממשלה הבזיונית הזו, וכניסתו לקואליציה היא אחד הגורמים המכריעים לכך לאולמרט יש עדין ממשלה.
  17. אם האולם לא עומד בתקן זה כבר סיפור אחר. אבל גם אם זה המצב, אתה לא באמת מצפה שבמשחק הכי חשוב של העונה המשחק יועבר כי האולם לא עומד בתקן כשכל כל העונה הוא דווקא כן עומד בתקן. ברור שאם אנחנו נקבל 200 כרטיסים מתוך 512 זה איבוד בתיות אבל אם החוק מחייב 150 כרטיסים אז צריך לקבל 150 כרטיסים. ואם לא נקבל, אז כן, הקבוצה לא צריכה לעלות לשחק. אני רוצה לראות את האיגוד או מי שזה לא יהיה נותן להם הפסד טכני אחרי שהחוק מופר.
  18. אסור להעביר את המשחק הזה לשום מקום. הוד-השרון שיחקו כל העונה וסיימו מקום ראשון ומגיע להם לשחק בבית משחק מכריע בגלל זה. מה שכן צריך לעשות זה כמו שכבר בן אמר שעושים זה להפעיל לחצים על כל גורם אפשרי כדי לקבל כמות כרטיסים גדולה ( לדעתי 200 כרטיסים כולל למשפחות השחקנים זו כמות מעולה ואני לא חושב שתגיע כמות גדולה מזו) ככל האפשר.
  19. ומה עם החוק בכדורעף? אם החוק זהה כמו שאתה אומר, אז אין סיבה שלא נקבל 150 כרטיסים. ואם צריך, הקבוצה צריכה לאיים שהיא לא תעלה לשחק ,כמו שרשמת שהיא כבר עשתה, אז שתאיים שוב. חוק זה חוק. ואם מגיע לנו 150 אז חובה שיהיו שם 150 איש ולא אחד פחות. * הפתרון היחיד למי שרוצה להגיע למשחק הוא שיגיע רק עם כרטיס. ככה אף אחד לא יגיע ולא ייכנס. אבל זה מחזיר אותי לשאלה איפה יחולקו הכרטיסים כאשר כבר נדע כמה נקבל? * אבל מאיפה אתה יודע מי היה ומי לא? חוצמזה שלצורך העניין אני בספק אם יש כאן אוהד שהיה בכל המשחקים העונה. מה שאתה אומר זה שתהיה סלקציה, ואסור בשום אופן שתהיה אחת כזו גם אם יהיו לנו רק 100 כרטיסים. כל הקודם זוכה. אבל מגיע לכולם שידעו איפה יחלקו ומתי.
  20. אם להיות כנה יש בזה משהו. אבל בכל מקרה צריך לדרוש את הכמות שמגיעה לנו לפי חוק. ובכל מקרה לדרוש עוד כרטיסים ועוד כרטיסים. אולי אפילו אפשר להציע שנשלם על הכרטיסים מחיר סמלי : למשל 10-15 שקל אם זה מה שיגרום להוד-השרון לתת לנו עוד כרטיסים. סתם הצעה. עוד דבר, לצורך העניין נקבל 100 כרטיסים, הם יחולקו ביום המשחק? היום? איפה התכנון לחלוקה אם וכאשר תתבצע?
  21. הם מפחדים מאיתנו. יודעים שאנחנו דוחפים את הקבוצה לאליפות. הקפטן שלהם בלחץ מטורף איתנו. המאמן שלהם עושה במכנסיים. הם הקבוצה הכי מגעילה שיש, עם השחקנים הכי מגעילים שיש. צריך להשתמש בכל הכלים שעומדים לרשתונו ולדרוש את מקסימום הכרטיסים שמגיעים על פי חוק לקהל שלנו, במיוחד אחרי שהם קבלו כמות גדולה במשחק האחרון. אין מצב שאנחנו נהיה שם פחות מ150 איש, שזה כמה שהם קבלו בהדר-יוסף. פשוט אין מצב.
  22. אלכס לאוריאן הוא לא הקפטן של הקבוצה הבזיונית הזו? כי משום מה היום הוא נראה משוטט לו ברחבי חדר הכושר הקרוב לביתו עם טרנינג ועליו, נחשו איזה סמל? נחשתם נכון. אפס.
  23. אחרי המשחק אתמול. יש לי רק דבר אחד בראש, מתעלם מהכל, מכל מה שהיה אתמול, המשחק ביום שבת. לא יכול להפסיק לחשוב עליו. ממה שאני קורא פה בפורום כולם חמומים, שונאים, מתרגשים, עצובים, בקיצור יש עירוב של רגשות שאין 99 אחוז מהזמן. אם נבוא נגיע כולנו ביום שבת, אם נפוצץ את שער 11, את שאר השערים, אם נהיה שם בשביל הקבוצה שלנו ולא נעזוב אותה, אם נשיר הכי חזק שאי פעם שרנו, נבוא בטירוף הכי גדול שאי פעם באנו, עם רצח בעניים, אנחנו נעביר את ההרגשה הזו לשחקנים. מעטים המשחקים שהשחקנים באמת מרגישים את מה שקורה ביציעף מעטים השחקנים שאכפת להם מהקבוצה, מהסמל, מהקהל, מהדגלים, התופים, הכפיים והשירים אבל יש לנו אחד כזה בקבוצה, אם הוא יראה אותנו עושים את הלא ייאמן, ובאים בשבת ומעודדים כאילו זה גמר ליגת האלופות, כולנו נחזור הביתה הכי שמחים שאי פעם היינו. זה הרגע להראות מי אנחנו, מה אנחנו, במה אנחנו מאמינים, שהאהבה הזו היא הדבר הכי טוב קרה לנו בחיים, שבלי הקבוצה הזו והסמל ומה שהיא עושה לנו אין טעם לחצי ממה שקורה סביבנו. זה הרגע להביס. זה הרגע שהרעב חייב לחזור לדשא של בלומפילד. זה הרגע להראות שאנחנו מכבי תל אביב. הקבוצה הכי גדולה בהיסטוריה של הספורט הישראלי ושאף משחק ואף הפסד לאף קבוצה בשום מצב לא יגרום לנו להרגע, לשתוק, לנטוש. זה הרגע שבו אנחנו באמת צריכים לנצח משחק, אני לא חושב שהיה משחק שאני האמנתי שאנחנו יכולים להשפיע עליו כמו על המשחק הזה, אם אנחנו לא נהיה שם הפעם אין טעם שנהיה שם מתישהו. זה המבחן. מבחינתי זה הרגע שכולנו חיכינו לו. בתור אוהדים או לפחות אני חיכיתי לו. שאנחנו נצא מהמגרש בידיעה שאנחנו כבשנו את השערים ובישלנו אותם ומסרנו. כי בלעדנו השחקנים ביום שבת יראו הרבה יותר גרוע ממה שהיה אתמול, הם יראו כמו חובבנים ממיקרונזיה. מכבי - ITS A KIND OF MAGIC
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.