Jump to content

מכה בי

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

Everything posted by מכה בי

  1. איך זה שאין עניין באיתן אזולאי? עם השוק הדל של השחקנים הישראלים והצורך בקצת פיזיות ורוע, יכול להיות אחלה אופציה.
  2. מרגיש לי שאהבה שלי היא למכבי הרבה יותר מהענפים/משחקים עצמם. מעולם לא הבנתי אנשים שמבדלים את עצמם מהכדורסל. לדעתי זו אחת הסיבות שהמועדון מתקשה בליגה. הפועל בכדורסל מצליחים להתעלות על הכדורגל בכמות הגועל ובחציית הגבולות. חייבים חייבים לשמור על הבית היום. חייבים
  3. כרגיל שכנר משדר אותנו באירופה באופן עויין במיוחד לקבוצה ישראלית באירופה
  4. יש מצב שאתה צודק. אני זוכר ראיון עם קרלוס שהוא אשכרה תיאר את מלחמות ישראל. אני חושב אבל שבאותה נשימה רמת הדציבלים של הפידבק והאהבה מהקהל נמוכים יותר מכפי שהיה עם קרלוס. מגיע לו יותר. גם ברמת התקשורת לא ברור לי איך זר כזה מסקרן ובולט לא זוכה ליותר ראיונות וסיקור - לפי דעתי לא היה לו עוד ראיון עומק מחוץ למכבי.
  5. מאוהב באמת מאוהב. מהתחלה אמרתי שיש פה פוטנציאל לחיבור ברמת הקרלוס - הוא מממש את זה ברמה הכי גבוה שיש.
  6. הקטע עם נאתכו זה באמת משהו שאי אפשר למצוא לו הסבר הגיוני. הבן אדם כבר שנים לא פקטור משמעותי בקבוצות שלו. נתן בקושי משחק וחצי טובים בנבחרת בין כל ה-700 שהוא פתח. לא כוח התקפי, לא גרזן הגנתי. העיז להתלונן כמו אפס בפעם הבודדת שלא זימנו אותו. כריזמה של נעל בית. ועדיין הבן אדם קפטן ובאנקר של בטון בהרכב. פשוט לא ייאמן
  7. לדעתי זה הרבה מעבר לזה. הוא אנטי מכבי. גם כמובן הפרשה עם טל בן חיים - שם הוא הרבה לצווח ולהגזים, וגם תמיד מקפיד לתת איזו עקיצה קטונה לקהל שלנו או לקבוצה, ומנגד לגמור על היריבות והקהלים שלהן. יונתן כהן הרבה אבל הרבה יותר טוב ממנו בשני המובנים, הן במקצועי והן ביחס למכבי.
  8. עדיין יש שם דגלי ישראל, סופר ג'ודן וכאלה? או שהם טיפה ירדו מהקטע הזה?
  9. מהתחלה אמרתי שיש פה פוטנציאל לחיבור ברמת הקרלוס
  10. על מה הדיון פה בכלל? הלוואי שזה היה מתחיל ונגמר בהתלהבות מגולים.
  11. לא יודע אם ציינו פה, אבל עמיחי שפיגלר חברים. אחד האפסים הגדולים. כמובן שיש לו היסטוריה עשירה והשידור כולו מאוד לא מקצועי ומוטה נגד מכבי,אבל אתמול הוא עיצבן אותי במיוחד כשב"הנה זה מגיע" הוא אמר: "הקהל של מכבי מתעורר אחרי דקות שלמות של דממת אלחוט", כששנייה לפני זה שמעו טוב מאוד בשידור את הקללות לשופט ואת כל השירים.
  12. אפשר לחשוב שאחרים צריכים לשחק במקומו וכו'. גם אני מודה שוואלה הוא לא השכיל לנצל את ההזדמנויות המועטות שקיבל ומתקרב היום שהוא באמת יוכל להאשים רק את עצמו. אבל מפה ועד להגיד שהוא מיותר, היחיד שלא מחובר, לא קשור לענף וכו'- סתם מרושע ולא מוצדק בעיניי. לדעתי,עם קצתותר הזדמנויות הוא יכול בעונה הזאת בשבילנו מה שבדש היה בעונה של סוזה.
  13. מה הנפילה על שויינפלד? איך אפשר לשפוט בן אדם שבקושי רואה מגרש? מתי שכן שיחק אמנם לא כבש אבל בהחלט נתן את הנשמה ותרם לקבוצה. בשני המשחקים האחרונים נכנס דקה 80 בגרבג' של הגרבג' כשמיכה כבר בחוץ. נוסיף שהוא גם מתנהג בצורה הכי מקצועית שאפשר ולא מצייץ. לא מבין את הטענות.
  14. ביזיון שאין רכבת בחזור... יש איזה פתרון אחר מלבד מסע אוטובוסים אל תוך הלילה?
  15. מצטרף לשאלה גם לגבי סרביה
  16. מצחיק שכמו בתקשורת אף אחד פה לא דיבר על נתאכו. הבן אדם לא תורם בכלום. לא פיזיות במרכז השדה, לא מסירות חכמות, לא מסכן את השער, פשוט כלום. נוסיף לזה את שפת הגוף האדישה והמעצבנת הזאת (הקפיטן!) ואני פשוט לא יכול לראות אותו בנבחרת. לא ברור לי איך הוא נהיה קפטן, איך הוא באנקר בהרכב קמפיין אחר קמפיין ואיך הוא הפך למאמי הלאומי של התקשורת.
  17. אני עם רגשות מעורבים מההערב הזה. ברור שאני שמח על הניצחון והעלייה. אני חושב גם שהעובדה שערב שבקלות יכל להיזכר כטראגי ולשבור אותנו להרבה זמן, קיבל לבסוף תפנית, בהחלט מעידה על איזשהו חוזק. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהיכולת שהייתה חלשה מאוד לפרקים ומחוסר האנרגיות התמוה הזה שגם היה בחלקים גדולים של המשחק. איביץ' הגיב יפה עם החילוף של שכטר, אבל לדעתי כל ההסתבכות הזאת היא הרבה בגלל המשחק הראשון שבו הוא בכלל לא נרשם. איך אתה לא נותן לשחקן הכי מנוסה שלך בזירה האירופית, שהשתתף לא מעט פעמים במשחקים מהסוג הזה בדיוק, להיות בכלל על הספסל??? בכל אופן, המהירות של שכטר היא אחד הדברים שהכי נצטרך אל מול הנורבגים. נצטרך גם לחימה אדירה מצד ברסקי ופרץ כדי לסגור על הפערים הפיזיים והרבה יותר אחריות מצד ההגנה. אגב, אני חושב שקצת סבלנות עם סאבוריט ויהיה לנו פה חיבור ברמת הקרלוס.
  18. מעבר לתוצאה שהיא מדאיגה בעיניי כי הקונטה הזה יכול בקלות לגנוב איזה שער בנתניה שמאוד יסבך אותנו ובאופן כללי הם נראים קבוצה ש"גונבת" את העלייה בלי שאתה מרגיש, היכולת מאוד מאכזבת. זה כבר שלב שהחלודה צריכה לרדת ואתה מצפה לראות יותר התהלבות ויותר שטף במשחק. גולסה פשוט לא משפיע על המשחק לא התקפית ולא הגנתית וצריך מישהו הרבה יותר משמעותי ממנו בעמדה הזאת. ברסקי כשנכנס היה סבבה. בחלק ההתקפי מרגיש לי שהרביעייה עוד לא כל כך יודעת לשחק ביחד ולהפעיל האחד את השני. לא מובן לי גם מה שקורה עם שכטר, יהיה חבל להפסיד אותו ולכבות את ההתלהבות שלו כי אני אנחנו כן נזדקק לזה. אם הוא לא פצוע לדעתי זו הייתה טעות גדולה לא להשתמש בו היום. הוא אולי האיש במכבי עם הכי הרבה ניסיון במשחקים מהסוג מהזה ולדעתי הוא בטח יכל לתרום בקיצור יש עוד הרבה מה לשפר, וזה מובן כי זו רק תחילת עונה, אבל ההנחה הזאת הולכת ומאבדת מתוקפה בטוח כשלא רואים כל כך ניצוצות וצביון משמעותי.
  19. הכוונה שלי היא לאנשים שטוענים לחוסר חיבור או ריחוק. זו לא סיבה. במצב אידיאלי מי שהיה מרגיש את זה זה כל ה"אחרים".
  20. גם אם יש טמרפיסטים, אנשים שבאים בשביל סמל סטטוס, אוהדי קבוצות אחרות, וברור שיש בגלל מה שנהיה ממכבי במשך השנים, הם צריכים להרגיש אורחים בהיכל. אין סיבה שזה ירחיק אוהדים אמיתיים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.