Jump to content

שולה

משתמשים רשומים
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by שולה

  1. איפה אני יכול להוריד עונות של שתי הסדרות המעולות האלה, שכל עונה נמצאת בקובץ אחד ?
  2. אני עושה שבוע - שבוע (ראשון עד ראשון) והשבוע הנוכחי זה השבוע שלי בתפקיד בבסיס, וקיבלתי ג' אחד שתופס לכל הסופ"ש ומה שאני רוצה לדעת זה האם למפקד שלי יש זכות לדרוש ממני להגיע להחזיר את הימים האלה, בשבוע שאני אמור להיות בבית ?
  3. התבלבלתי. התכוונתי כמובן למנג'ר 11 תוכל בבקשה לתדרך אותי ולהגיד לי איך אני יוצא לחופשה ? (באיזה קטגורייה במסך, ואיך אני חוזר מחופשה וכו') יש גם לכם את הפאק במשחק שלפתע הקבוצה שלכם מבקיעה שער ואין איתות של גול? והפאץ' 11.1.1 המתוקן, זה תיקן את בעיית ה - crush dumps ?
  4. איך אני נותן לעוזר שלי לנהל משחקים (גביע השוקו, למשל)?
  5. אני עושה שבוע-שבוע וקיבלתי מהקצין טופס שכותרתו היא: כוונות להעסקת חייל מחוץ לשעות העבודה בצה"ל. ויש 3 קטגוריות שבהם צריך לרשום פרטים: 1. פרטי החייל: (זה ברור ומובן) 2. פרטי המעסיק: פה זה קצת מסובך זה לא הודפס טוב. בפרטי המעסיק יש שלוש תבניות, שאחת היא שם פרטי, אחת שם משפחה ואת השלישית אני לא מצליח להבין את הכתוב כי זה בשחור. 3. את הכותרת של הקטגוריה השלישית אני לא מצליח לקרוא כי גם הכותרת מושחרת, אבל התוכן כן אני מצליח ובבירור (א. סוג העבודה, ב. שעות העבודה, ג. שכר משוער לשעה) אז מה הכותרת של הקטגוריה השלישית? חייב עזרה דחוף בעיקר עם הקטגורייה השנייה .
  6. בשבוע הקרוב אני מתחיל לאכול כדורים רואקוטן ובע"ה, אם לא יהיו בעיות מיוחדות אני מאמין ומקווה שבין שבוע-שבועיים (בעיקר בגלל מהלכים בירוקרטיים: עוד ביקור אצל רופא היחידה, ועדה רפואית וכו') יאושר לי הורדת הפרופיל 64 + פטור חשיפה לשמש ושאר ההמלצות. שסיפרתי על זה לחבר, הוא אמר לי שיש אפשרות לקבל על זה המון גימלים, שלא לאמר לאורך כל זמן הטיפול. האם זה נכון? ואם כן, איך אני משיג את זה ?
  7. כמה ימים ההדממה של סוכות ? (ולכמה ימים מתחלקת ההתנדבות? ז"א, אחרי כל כמה ימים מתחלפים המתנדבים)
  8. יש לי את ה-yes mAx הכי חדש. בואו אני אסביר רק איך זה קורה: אני הקלטתי סרט ביום א', למחרת הקלטתי משחק כדורגל, לאחר יומיים, ביום ד' הקלטתי חדשות ערוץ 10, ושמסתיימת ההקלטה ושאני ניגש לראות משהו מהמוקלטות, אני מגלה שהסרט שהקלטתי ביום א' - נמחק. וזה לא שמישהו מוחק את זה במודע, סמכו עליי. בדקתי וביררתי את זה יותר מפעם אחת עם האנשים שחיים בבית (והם באים אלינו עם אותה תלונה, אגב)
  9. לדוגמה: אני מקליט סרט/משחק/פרק מסדרה, אחרי שזה הוקלט וכבר מוצג ברשימת המוקלטים, אני מקליט משהו שבא לי, ואחרי שהאחרון כבר הוקלט ומוצג ברשימת, אז הראשון שהקלטתי כבר לא מופיע שם, משמע נמחק אוטומאטית. זה כבר שנה לפחות ככה.. לעוד מישהו פה יש את זה?
  10. לא, לא יצאתי מהגדוד ושאלה לכאלה שעברו כבר את הקורס בתקופות החגים של פסח או סוכות: כשיש הדממה בבה"ד 10, כל קורס, מלבד הקורס שבאמ"תים, משאיר מתנדבים לשמירת מגורים?
  11. סיפור מורכב וקצת לא פשוט: יצאתי מחת"ם אחרי חודשיים בטירונות, היישר לקורס חובשים. משמע: יצאתי מקרבי (יציאה לחובשים בחת"ם ובשריון זה לא כמו בחי"ר - אם יצאת באמצע הטירונות אז למעשה יצאת מקרבי), ואני מוכשר 03 (לפחות מבחינת חת"ם. הוכשרתי רק על M16), ואין לי מקצוע ולא עליתי לגדוד. כרגע אני כבר עושה פעם שנייה קורס חובשים, ומצבי הנוכחי דיי צולע. מה שעשיתי זה ראיון במרפאה בשיבטה, צו סיפוח לבה"ד 10 (כשהזדכתי על הציוד בשיבטה), וראיון במז"י. במידה וחו"ח וגם בנוכחי אכשל אז כנראה שאורחק מבה"ד 10. עכשיו, מה שהורג אותי ממתח וממחשבות זה ונגד התגשמו החששות והורחקתי מבה"ד 10, לאן אני חוזר: מ"זי - אקבל שיבוץ מחדש (קורס חדש/חה"א/מש"ק הנפצה בצריפין או במ"זי)? או יותר מפחיד - אחזור ישירות לשיבטה שם אקבל תפקיד של עובד רס"ר/עובד מטבח? אגב, עוד משהו שיש לדעת זה שאם אני אזכה בע"ה לסיים את קורס החובשים בהצלחה, אז אני אמור לעבור במז"י, שם אדע לאיזה מרפאה אני נשלח, כשהנטייה היא המרפאה בשיבטה (במידה ואין שם סד"כ בעיקר).
  12. סיימתי עכשיו י"ב, ואני רוצה לראות דרך אתר משרד החינוך את ציוני הבגרות שלי מכיתה י' ועד י"ב ? כי כשאני נכנס לאתר אני רואה רק את הציונים שלי מי"ב
  13. אוקיי, אבל עלייה דרסטית בפצעונים זה משהו שאמור לקרות בלי קשר לתופעות לוואי, וזה לא בדיוק קורה לי. וזה חשוד לי מידי.
  14. משהו מוזר לגמרי. לקחתי כדור ראשון ביום ד' האחרון (בערב), ומיום חמישי אני לוקח בוקר וערב, ולמעט פצע שיוצא מצד אחד ובצד שני נעלם, אין עלייה דרסטים בפצעונים ואני גם לא צמא יותר מידי ולא כ"כ עייף ולא מרגיש שרירים חלשים לעומת עד לפני שהתחלתי לקחת. כל הדברים האלה שאמורים לקרות בחודש הראשון, אמורים לקרות בהדרגה או במה אחת ? כי זה ממש חשוד מה ש(לא)קורה לי
  15. חזרתי מהביקור. רופא העור אמר שזה פנימי ושאין מנוס מלקחת ראקטון. אז היום לקחתי כדור ראשון. הרופא אמר שאסור להיות בשמש מעבר לשעתיים (ביום) ולשתות אלכהול, מה עוד אסור ? ושאני חושב על זה, ואתם מוזמנים לתקן אותי אם אני טועה, אבל אם אני ממש לא שותה אלכהול, אז מלבד הפעמיים-שלוש הראשונים, אין טעם לעבור עוד בדיקות דם, נכון ?
  16. תודה לכול העוזרים. מחר בצהריים יש לי תור אצל רופא עור, ואחרי הביקור אני אעדכן מה נסגר. אתם מוזמנים להמשיך ולכתוב כרצונכם בנושא הזה
  17. צפונית ותהילה, אגב, האם טיפול אצל קוסמטיקאית (גם אם הוא עבר במצויין), יוצר מצב שהפצעונים לא יחזרו ? והאם גם טיפול מצויין משאירים אזורים אדומים על עור הפנים או שכמו אצל הראקוטן הפנים נהיות חלקות ??
  18. הדילמה שלי היא האם במצב שלי אני באמת צריך לקחת את זה, כי אם אני לוקח את זה , אז אני מושבת מלעבוד, מלשתות אלכהול, מלהזיע ובכלל לעשות ספורט ואני 7 חודשים לפני גיוס ככה, שרק חודש לפני גיוס אני אהיה נקי וחופשי מהכדורים.
  19. אני בן 17 ו11 חודשים, ובנוסף אמור להתגייס בחודש מרץ 2010, ככה שאם אני אקח ראקוטן אז עד פבואר אני אהיה מושבת מכל פעילות שהיא כרוכה במאמץ. תהילה, תרשי לי לבשר לך שאת פחות או יותר צדקת וכן יש לי עור שמן (אני גם בן אדם מלא). אלו שאמרו לי ללכת לקוסמטיקאית, אם אני אלך לרופא עור, הוא יפנה אותה לקוסמטיקאית ? כי דיברתי על זה עם אימא שלי והסיבה העיקרית שהיא מסתייגת מטיפולי פילינג זה בגלל שחלילה לא אפול על איזה קוסמטיקאית חאפרית שלא תעזור, אלא רק להפך. גם תכל'ס אין לי שחורים, אלא רק פצעונים אדומים או צהובים כאלה בררה.
  20. באחד מימי השבוע יש לי תור לרופא עור בנוגע לפצעונים שיש לי על הפנים. עד לפני זמן מה הייתי בידיעה שאני הולך אליו וככל הנראה הפגישה תסתיים בכך שהוא יפנה אותי לקחת כדורי ראקוטן. אבל קרה לי דבר ושוחחתי עם בן אדם והוא המליץ לי על טיפולי פילינג. הוא אמר לי שעוברים טיפול אצל קוסמטיקאית להוצאת שחורים ובנוסף זה מעלים ממש את החצ'קונים ושאין מצב שהם חוזרים אם לא אוכלים מטוגן, חטיפים ושוקולד. והעניין הוא שהפנים שלי לא מפוצצות בחצ'קונים, אלא יש אזורים אדומים על עור הפנים שיוצאים שם פצעונים, וגם כל המשחות שאני שם ממש לא עוזרות. יש פה מישהו שעבר או עובר טיפולי פילינג ויכול להגיד אם זה שווה באמת או שעדיף כבר לוותר ולקחת ראקוטן ?
  21. מה יש לכם לומר על החייל הזה ? כדאי / לא כדאי ? תנמקו את התשובות שלכם
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.