Jump to content

אורן המתעפץ

משתמשים רשומים
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אורן המתעפץ

  1. מחליף (בשביל חבר) משער 8 (שלו) ל-11 לחילופין, קונה ל-11 0507561817 תבוא הברכה!
  2. ננצל את הרגע לקצת נתונים מכביפדים - מתייחס רק לגולים בצהוב כמובן: 127 שערי ליגה יש לערן (לא כולל האחד בדרבי שפוצץ), מקום שלישי בטבלת כובשי מכבי בליגה, עוד 30 בדיוק יעקוף את גלזר במקום השני. נמני ראשון כמובן עם 174. 27 שערים במסגרות אירופאיות, כבר מזמן מקום ראשון, כמה? אלירן עטר במקום השני עם.. 13! 14 שערי גביע, מדורג 14 בכל הזמנים, עוד ארבע שערים ישתווה לדרור בר נור במקום השביעי, מקומות שש ומעלה לצערי לא ממש ריאלים (מתכונן לטלפון מערן כשיעלה למקום הראשון). 175 שערים בכל המסגרות הרשמיות. השתווה אתמול לבני טבק במקום השלישי(!), גלזר שני עם 201, נמני ראשון עם 219, זאת אומרת עוד 45 ויש לנו מלך שערים חדש! * ייני רחוק 53 הופעות ממקום ראשון בכל הזמנים, שם ניצב מיקו בלו. לצערי, כבר לא מאמין שיגיע לזה
  3. גיבורים! לא הצלחתי לסיים לקרוא הכל זה חזק ממני. אתם פאקינג גיבורים. שיתוף זה הצעד הראשון בדרך להמנע מפוסט טראומה. שמרו על עצמכם, אל תפקירו את הנפש.
  4. בבקשה בבקשה, אם מישהו הולך ומוצא כרטיס נייר פיזי, נא לשמור לאוסף של מכביפדיה.
  5. לא ידוע לגבי ויקיפדיה, אבל לגבי מכביפדיה, אתה צריך להכנס לעמוד היריבה ושם יש את כל הסיפור הזה: https://www.maccabipedia.co.il/הפועל_תל_אביב
  6. בראיון אחרי המשחק נשאל אלברמן (אם אני לא טועה) למה הם לא ניסו לשים את השישי והתשובה שלו הייתה "לא ידענו שזה השיא". זה משפט שרודף אותי עד היום, ובמידה רבה הוא מה שאנחנו עושים במכביפדיה - כל אחד, מהילד שבא לדרבי ראשון ועד אחרון השחקנים, כולם צריכים לדעת, כולם צריכים לרצות את השיא הזה. זה להיות מכבי.
  7. אני לא רוצה חלילה להרוס חגיגה, רק אציין שלגלזר יש 13 שערי דרבי. סופרים לו 11 כי שניים היו לפני קום המדינה. מי שלוקח לנו גולים מהתקופה הזו, גם יקח תתארים. לזהבי נותרו 2 שערים כדי לשבור את השיא. במהרה בימינו.
  8. הנוסעים למשחק מתבקשים לשמור את כרטיס הכניסה (עדיפות לחתכת נייר, אפשר דיגיטלי) לטובת אוסף הכרטיסים של מכביפדיה:) שמרתם? צרו איתי קשר!
  9. חבר, אם אתה מרגיש זבל שבזבלים, ומוצא לנכון גם להתבייש בארגונים השונים (אפילו שאחד מהם מוביל מחאה נגד הערוץ הזה), זה בהחלט הזמן להרים כפפה. תהיה השינוי שאתה רוצה בעולם:)
  10. כמה זמן חלף מאז פרוייקט איסוף התקצירים מיוטיוב של רובי ועד שהפכנו למה שאנחנו היום. הרבה מאוד אנשים תרמו לנו במהלך הדרך. היו שתרמו חומרים, היו שתרמו במילוי התוכן, היו שתרמו בעיצוב, היו יותר מדי מכדי שאנקוב בשמות כי בטוח אפספס מישהו. הגענו לגבהים שלא חלמנו עליהם בכדורגל, הגענו אליכם ברגע השיא ההיסטורי של קבוצת הכדורעף. אנחנו לא מפסיק להמשיך ולגדול עד שכל ההיסטוריה של מכבי תנוח במקום אחד. זה לא יהיה פשוט, אבל בזכות כל האנשים שהם חלק מאיתנו מאז 2017 אנחנו יודעים שזה אפשרי. רוצים להפוך חלום למציאות? באמת שכל אחד יכול לתת יד ולעזור שלחו לנו הודעה!
  11. הייתי בדרום אמריקה, פיזרתי לכל מי שהיה מוכן לשמוע שיגמר 4:0. מצאתי את עצמי רואה את המשחק לבד על מקרן מליון אינטש. אין מאושר ממני בעולם כשאת צוחקת.
  12. זר לא יבין לעולם... מהמשחקים היותר מרגשים וכיפיים שהייתי בהם בחיים. זיינו את האמא שלהם זיינו נ.ב. מכביפדיה מתרחבת וגדלה גם לכדורעף, רוצים לעזור?? כתבו לנו!
  13. לא קשור גם בעקיפין:) לצערנו, עריכה בויקיפדיה הפכה לסופר בירוקרטית. לשמחתנו - מכביפדיה גדלה בכל יום (אשכרה, בכל יום)
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.