Jump to content

burning soil

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by burning soil

  1. שמש תודה על כל האינפורמציה והתמונות! ידוע לך האם תהיה הפרדה ואם כן איך ב-8 עליון בין אזור 427 המסומן,ל-428 שאני מבין שהוא לא מסומן?
  2. לחושדים בתמיכתי הבלתי מסויגת באלדד בק - ממליץ לכם לקרוא את "רקוויאם גרמני - יהודים בגרמניה לפני היטלר" של עמוס אילון. וגם ספרות על מערב גרמניה החל משנות ה-50 ועל תהליך "הדה-נאציפיקציה" שלה ועל מעלליי השטאזי במזרח. ואז אשמח לדבר על גיבוש והבעת עמדה ביקורתית. שבת שלום וחג עצמאות שמח. רק מכבי.
  3. בסדר, אפשר לעצום עיניים. לפני השואה היו יהודים שחשבו שהיטלר זה דבר לא כ"כ רע.
  4. למה לא ברלין בעצם? -כי מה שרואים בברלין המאוחדת זה אחיזת עיניים. צריך בשביל זה לקרוא את הגרמנים בין השורות. -גרמנים (ולא הגרמנים, כדי לא להכליל) טוענים שלא הם ביצעו את השואה ובחרו במשטר הנאצי, אלא המלחמה והשואה נכפו עליהם כתוצאה מ-"השתלטות עוינת" מבחוץ, של המשטר הנאצי. הרי היטלר בכלל היה מאוסטריה....האמנם? -כי היום הברלינאים משווקים אותה כעיר יפה, מתחדשת, ליברלית ותוססת - אבל איך זה שאין בה כמעט כל אזכור לתקופת מלה"ע ה-2 והשואה? אפילו בהסבר על שער ברנדנבורג מתוארת ההיסטוריה שלו, מבנייתו, דרך כניסתו של נפוליאון לעיר דרכו, כלה דרך תקופת איחוד גרמניה והקיסרות הגרמנית, המלחמה הקרה ולאחר נפילת החומה...אבל אופס....אין כל אזכור לגבי התקופה הנאצית. הרי זה לא חלק מההיסטוריה של גרמניה, זה היה משהו אחר................ -ממליץ ללכת לסיור בגזונדנברונן, המחילות שמתחת למגדלי הנ"מ שבנה היטלר, בהן הסתתרו עשרות אלפי תושבים גרמנים במהלך הקרב על ברלין....שם מתארים הגרמנים כמה בעצם האוכלוסייה האזרחית הייתה מסכנה בקרב, האנשים שנאלצו להסתתר בצפיפות, בחושך ובקור בבונקר....וקיבלו אספקה של ביגוד וציוד מאושוויץ (יש שקים שכתוב עליהם אושוויץ). אמיתי לגמרי. לא פחות ולא יותר. -כי הגרמנים ממסחרים את השואה, את כל מה שיהודי ומה שנותר מהקהילה היהודית בברלין - למשל, בית הכנסת הגדול לא רחוק מאלכסנדרפלאץ, שהפך ממקום לתפילה למוזיאון בתשלום (ואי אפשר אפילו לצלם) לאחר שיפוצו ולא שוחזר במלואו עד היום. בנוסף, ציר הזמן המתואר בו של הקהילה היהודית בברלין מעוות וחסר פרטים היסטוריים חשובים על הקיפוח וההפרדה של הקהילה היהודית מאות שנים אחורנית, כאילו שעד לשואה הכל היה טוב ונפלא. זה שקר! והכל על מנת להראות כביכול את החרטה הגרמנית על השואה. אז להרוויח מזה כסף אפשר ואפשר כפליים (העיקר שהיהודים אוהבים כסף כן?) -שלא נאמר שבית הכנסת מאובטח, שזה בכלל דבר עצוב, 74 שנים לאחר השואה, אבל ניחא, אפשר לטעון שאם יש סיכון ביטחוני אז יש הצדקה לשמירה, ושזה דבר מקובל באירופה. אבל השאלה היא האם הגרמנים אכן עושים מספיק כדי למנוע אנטישמיות ואנטי-ישראליות כיום? אז צריך לשאול עצמנו מדוע ממשלת גרמניה ועיריית ברלין מאפשרות הפגנות אנטי-ישראליות במקומות המרכזיים ביותר בעיר, לרבות שער ברנדנבורג המפורסם, שם נערכות הפגנות של אנשי ה-BDS וגורמים הטוענים שבישראל יש משטר הפרדה גזעי, שזה עוד שקר. כלומר, הגרמנים רומזים לנו, אתם צריכים להיות הכי מוסריים שיש לאור העבר, אבל זה כדי לנקות את עצמם. -דרך אגב, ישנן לא מעט עמותות הממומנות על ידי ממשלת גרמניה, שתומכות לכאורה בקידום של דו-שיח והידברות בין ישראלים ופלסטינים, כאשר המטרה במובלע היא מחיקת זהותה היהודית של ישראל מאופייה של המדינה, כלומר תמיכה ברעיונות של מדינת כל אזרחיה / מדינה דו-לאומית. -ולמה עוד אני לפחות לא אגור בברלין? כי כבר היום נשמעות לא מעט טענות של ברלינאים, בעלות ניחוחות אנטישמיים, כאילו הישראלים והיהודים יוצרים בברלין בעיית דיור. -אני ממליץ לקרוא את ספרו של אלדד בק "גרמניה אחרת", כתב ישראל היום שחי בגרמניה וסיקר את הנעשה בה עבור ידיעות אחרונות החל מתחילת שנות ה-2000 עד לשנים האחרונות ועבר לדבריו מהפך, לאחר שהצביע בעבר למרצ. *הכותב הינו דור שלישי לניצולי שואה.
  5. מקסימום יהיה עידוד פחות מאורגן, לא אידיאלי, אבל בסדר גמור.
  6. כה ידוע, השאלה כמה מקפידים שם בכניסות...
  7. מישהו הצליח לעבור מהמזרחי תחתון לעליון פעם (סמי עופר סטייל)?
  8. Shon10111 אחד מהכרטיסים ל-7 רלוונטי לקנייה ? *אנחנו שני מנויים ל-7 ומחפשים כרטיס נוסף לחייל שיוצא בפוקס*
  9. צודק, לא נראה לי שזה יעזור, אבל כתבתי להתאחדות, למכבי וכו'.
  10. הייתה אחלה אווירה יחסית ליריבה, לחשיבות המשחק ובהתחשב בכך שבלומפילד לא היה מלא לגמרי (שער 7).
  11. לא בא להטיף פה לאף אחד ובטח לא לארגון שיודע טוב מאוד מה הוא עושה. אבל - קודם כל צריך לצאת מנק' הנחה שבמרבית משחקי החוץ והרדיוס העידוד סבבה ויותר מכך לעומת בלומפילד כמו שכבר אמרו כאן. לכן: א. כנראה שאי אפשר לומר שרוב הקהל חרא, שבע ולא רוצה לעודד. הפוטנציאל קיים ויש אנשים שרוצים לקחת חלק בעידוד, אני לדוגמא מנוי בשער 7 ומצב הקהל בבלומפילד מפריע לי בדיוק כמו לרובכם כאן. ב. לדעתי לפחות, לצעוק, לקלל ולהתלונן זה לא מספיק וצריך לנסות לחשוב איך פותרים את המצב, כל דבר הוא בעל פתרון גם אם בחלקו יושם לעונות הבאות (משער שמי שעוסק בדבר יכול לדבר עם נציגים מההנהלה) וחלקו לעונה הנוכחית. לגבי העונה הנוכחית, לפחות לגבי שער 7 ספציפית - ברור שיש מלא אוהדים שלא מעודדים בכלל וזה על הפנים, אבל באמת שלא שומעים את הגוש\התופים במשחקים מול קבוצות עם קהלים גדולים וזה לא דבר חדש, אבל כמובן גם לא מהווה תירוץ! בכל אופן צריך לנסות לחשוב מחוץ לקופסה ולנסות לספק פתרונות יצירתיים. אולי דברים כמו שהציעו כאן, לפרוס את הגוש לרוחבו של שער 10-11 גם כדי לקרב אותו לשערים 7-8 במידה מסוימת.. לפחות זה יכול קצת למזער נזקים. בקיצור צריך לנסות לחשוב על פתרונות יצירתיים במסגרת הקיימת.
  12. כמנוי לשער 7, הייתה אווירה מדהימה אתמול. אחת מתצוגות העידוד הכי טובות של הקהל העונה (לדעתי לפחות), שמח לחזור לבלומפילד, חבל שזה לשער 7.. ועוד נק' חשובה - לא יודע אם שמתם לב, אבל היו המון הורים וילדים קטנים ביציע. כנראה שהמחיר+השעה הנוחה+מכירה חופשית לא רק למנויים עשו את העבודה. עשה לי ממש טוב על הלב, כמה עוצמה יכול להיות לנו כקהל אוהדים.
  13. מה הסיכוי שהמשחק יהיה בשבת והדרבי החיפאי ביום שני ?
  14. לאן כבר מוכרים כרטיסים לבלומפילד, ואפילו אוהדי חיפה מקבלים את שערים 4-5.
  15. למרות שאני אוהד מכבי ולא חבר בארגון - כל הכבוד, באמת שכיף לקרוא.
  16. ממכבי של אלי כהן נקווה להגנה טובה יותר, אבל חפיף למרות המשחק הנורא יש עוד תקווה.
  17. צריך לבדוק כמה הופעות יש לו בנבחרת ואם הוא שיחק במוקדמות, הם סיימו מקום 4 שזה לא רע..
  18. השער של פרוחננקובס במשחק האליפות 03\02. השערים הראשונים בליגת האלופות מול אייאקס. נמני בדרבי הראשון של העונה.
  19. שיחקתי קטרגל מול איוון(בלי הידיים)לפני כמה שנים, באמת שחקן..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.