Jump to content

Andy

משתמשים רשומים
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Andy

  1. להגיד לכם את האמת, דעה לא פופולרית- התקשורת תפקידה להוצא צילומים כאלה, וואלה אחלה מלכודת טמן לו הגרמני. מעבר לזה, אם אני במקומו במעמד גמר גביע והקהל ששיחקתי בשבילו ונתתי בשבילו היה שר לי ככה, יש מצב גדול שהייתי מגיב כמוהו(אם לא יותר מזה). מבטיח לכם שכל אחד מכם היה מתעצבן / נפגע מהשירה הזאת בעצמו והרבה אנשים שמבלבלים פה תמוח היו מתחממים לא פחות. וואלה תגידו מה שתגידו, הבן אדם נתן בתור שחקן המון למועדון שלנו. מאז ימי נמני אנשים זוכרים את קלינגר בתור דמות לא אהובה. בקיצור, מה שבטוח התקשורת תחגוג על זה יופי, קלינגר אדם אימפולסיבי שעכשיו כבר בטח מתחרט על מה שאמר- גם אם הוא חושב ככה באמת. יאללה מוזמנים לתקוף אותי עכשיו.
  2. הלוואי שזאת הייתה הבעיה היחידה. אנשים לא יודעים את המילים של השירים.. כמה מטומטמים צריכים להיות כדי לשיר : תהיו גאים בסמל תילחמו בשביל האוהדים שחקו בשביל הסמל במקום המקור.. תהיו גאים בדגל תילחמו בשביל האוהדים שחקו בשביל הסמל.. מה ההיגיון בלשיר סמל פעמיים?!??! מעבר לזה, המון שירים אחרים שיש בהם מילים שאף אחד לא לומד.. מרגיש לי כאילו בשנים האחרונות יש המון אוהדים חדשים שפשוט מחרבים דברים יפים מפעם. וכן, לגבי הקצב עצמו, זה חייב להסתדר.. גם בעיה שמלווה אותנו לא מעט זמן בתור קהל. הרבה יותר יפה לשיר לאט.. אפשר וצריך לחלק שירונים לאוהדים שיכירו קצת את המילים במקום שימציאו..
  3. היי חברים. אני מתחיל לימודי אונליין שמצריכים ממני מסך מחשב נוסף. ברשותי מחשב נייד LENOVO עם כניסת HDMI אחת. מה אני צריך לעשות כדי שאוכל לחבר מסך נוסף, ובעצם לשלוט מהלפטופ בו זמנית בשני המסכים במקביל? תודה רבה לעוזרים !
  4. אשכרה ראיתי את זה עכשיו והתעצבנתי כאילו זה קורה עכשיו
  5. כן כי רק ככה יש סיכוי שהם יבואו לשחק כדורגל.
  6. לא מתבייש להודות שאני שמח בגול הזה. שיזיעו וישרתו אותנו על הדרך, הפסד של הפחים הירוקים לקבוצה כל כך עלובה כמו הפועל יוריד להם יופי את הביטחון שכמעט נבנה לו שם.
  7. איך הם אוהבים את המפגשים ביניהם בטח מבחינת הקהלים. מציצות הדדיות בשנאה שלהם אלינו ביזיון שקהל אורח עם שער 11 ו13, טירוף מוחלט. בלומפילד לא שווה כלום כשהוא לא מלא, בלי קשר לכך שקשה להחזיק באצטדיון הזה עידוד רציף 90 דק׳. גג היה פותר את עניין האקוסטיקה.. מקווה שכל עונה נמלא אותו במנויים.
  8. שונא ששרים להם הפועל, אבל ב"ש לא נכנס יפה ללחן אחי
  9. מכבי על הפנים באמת. לא מבין איך אנחנו מסתפקים פה ב4-0 ולא רומסים אותם עד הסוף עם 6,7. צריך לעשות כאן בדק בית דחוף !!!!
  10. פנדל ברור , מעצבן ששופטים חושבים שהם צריכים ״להתחשב״
  11. שידור למחשב מישהו?!!?!?!?!?! בבקשהההההההההההההההההההה
  12. כבר תקופה מנסה לבצע העברת בעלות על מנוי של בן דוד של חבר שלי(השתמשתי בו בעונות האחרונות אחרי השחרור מהצבא) מכבי מפנים אותי ללאן ולאן מפנים אותי למכבי, בסופו של דבר קיבלתי מייל מלאן שלא ניתן לבצע כרגע העברות בעלות והודעה מסודרת תצא בהמשך.. המנוי בקרוב מאוד אמור להגיע הרי, מישהו יודע מה קורה עם הנושא הזה?
  13. אנשים נלחצים פה ממצלמות זיהוי פנים בתוך בלומפילד, כאילו לא כל העולם הולך להיות מרושת במצלמות כאלה.. כדאי שתתחילו לפחד ולדאוג גם לגבי מה שקורה מחוץ לאצטדיונים..
  14. אני חייב דחוף סרטון של התצוגה לפני התפאורה. וואו !!!! מקנא במי שהיה במערבי וראה את הביצוע הזה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.