Jump to content

שי_חטאב

משתמשים רשומים
  • Posts

    2,089
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by שי_חטאב

  1. *לא חשבתי שאי פעם אגיב כאן שוב אבל זה כנראה המקום האידיאלי לפרוק* 5.3.2012 "תיאו הכלב של השכן שלי נבח כל הלילה. בבוקר שאלתי אותו מה עבר עליו. כל פעם אחרי שהפועל מנצחת דרבי הכלב נובח כל הלילה, הוא ענה לי. מוזר, אמרתי, איך הכלב מתנהג אחרי שמכבי מנצחת? לא יודע, הוא ענה, הכלב רק בן ארבע." היום תיאו כבר בן 8.5, אם נסמוך על נוסחת שנות כלב-אדם, הוא כנראה מתקרב לגיל בו מתחיל לחשוב מה הוא ישאיר אחריו בעולם. הוא מתגעגע לילדות. כשהיה תינוק הפועל הייתה על הפנים אבל הוא לא זוכר אז זה לא כואב. כשעלה ליסודי כבר הייתה לו קבוצה טובה שהצליחה לעזור לו להשתלב בבית הספר, להשיג חברים ולהרשים את המורים. הוא לא לקח אליפות אבל גם לא היה רחוק ונורא נהנה מהתקופה. תיאו מתבגר ועולה לחטיבת הביניים, הפועל לוקחת דאבל והוא לא יודע איך להתמודד עם כל הזוהר. כל הבנות סביבו, תיאו כוכב עכשיו והוא לא רוצה שזה יגמר אף פעם. תיאו ממשיך לתיכון, מופיע בליגת האלופות, לא מפסיק להצליח. כולם אומרים שכשהוא יגדל הוא ישיג מה שרק ירצה, שבשבילו השמיים הם הגבול. תיאו מתגייס ומשתחרר, מפסיד את האליפות לקבוצה אנונימית ואת הדרבי לראשונה בחייו אבל עדיין מוצלח ומבטיח בפסגה, בטוח שבפעם הבאה זה שלו. ואז תיאו מתקרב לגיל 30 וכמו כל אזרח ישראלי מתחיל לתהות... "מה אלמד? מתי אמצא לי כלבה חמודה ואתחתן איתה? אמא אוכלת לי את הראש. ומעל הכל איך, איך לעזאזל אצליח לקנות מלונה? 30% הון עצמי כדי לקחת משכנתא?! מעדיף לחיות בסין ושיאכלו אותי חי." הוא מצפה לנחמה מהקבוצה שלו אבל במקום מקבל 4-0 בדרבי ומסיים רק שלישי, רואה את היריבה השנואה לוקחת אליפות ומקווה ש..."פעם בעשור". השנים חולפות ותיאו לא מוצא אישה ובטח שלא מלונה, הוא יותר קרוב לאוהל ברוטשילד. זהבי שבחטיבה הפך אותו אליל עכשיו גומר אותו בדקה ה95, הוא מתגלגל בפלייאוף התחתון עונה אחר עונה, במקום בונזו אוכל שערים בדרבי והופ בלי להרגיש הוא כבר בן 50 והוא עדיין רווק עם מלונה בשכירות. זה ה-גיל להשתגע, אז הוא מחליף את כל הסגל פעם בארבעה חודשים, מתחיל להתאבד על זה. מה כבר יש לו להפסיד? הפעם זה זה. הוא בטוח. גיא אסולין יביא את המכה, רייכרט זה המנהיג הבא. אלטמן בא מאנגליה במיוחד כדי להחזיר את הפועל למקום הראוי לה. הנה תיאו מנצח דרבי! הוא בדרך חזרה. אלי גוטמן מהחטיבה מגיע להחזיר לו את שמחת החיים. עוד שבוע דרבי וזו ההזדמנות שלנו, גוטמן מביא מאמן בין לאומי שאימן את הפועל כשתיאו היה תינוק, אמנם לא הצליח אבל בואנה, כמעט 60 שנה עברו! מחר דרבי. זה הצ'אנס שלו. 25.9.2016 4 דקות ונוסא מוחק לתיאו את החיוך, נוסא החמור הזה שכל כך שימח אותו בתיכון. עוד מחצית ובן חיים, אותו בן חיים שצילם את עצמו מברך ביום הולדת 35 של תיאו והבטיח לו שביא לו דרבי במתנה(!!!) נותן לו עוד שניים לפנים. את ההמשך כולכם יודעים... תיאו כועס, הוא נוסע לוולפסון ונובח על השחקנים. איך הם לא מתביישים? את ה"אולה אולה" הזה הוא לא ישכח להם בחיים. תיאו בוכה כל הלילה. תחושת ריקנות ממלאה אותו כשהוא מבין שיכול להיות שהגרוע מכל עוד לפניו. הוא מנסה להתרפק על העבר וחושב על טדי של מאי 2010 אבל מהר מאוד נזכר מי הבקיע את השער ההוא ומוותר. תיאו בייאוש מוחלט שואל עצמו למה לו לקום מחר בעצם? למה הוא בכלל התבגר? הוא מתגעגע ללילות ההם שהוא נבח כל הלילה והטריף את השכנים. הוא לא רוצה למות בלי לראות את הקבוצה שלו בעוד רגע אחד של תהילה. טעית תיאו, לא בחרת נכון.
  2. התודה הכי גדולה שלכם תהיה מהכיס. תמשיכו לתרום ותמשיכו לקבל תפאורות ברמה גבוהה שרק תשתפר מפעם לפעם.
  3. אולי הסדרה הכי טובה שראיתי וראיתי לא מעט. והיופי שהיא רק משתפרת מעונה לעונה.
  4. המחיר שאני הזכרתי נכון למצב של אוטובוס מלא ככה שהמחיר שהם אומרים הגיוני במידה והם רק 15 איש כרגע
  5. מבירורים שלנו דובר על חצי מחיר ככה שזה כן יקר (לא סגור על מה אני אומר במאה אחוז)
  6. אפשר לסגור עכשיו שני בלילה(מגיעים ב-23:30) עד שישי בבוקר(טסים ב-6:15) ב-150 יורו.. אפילו לא חייב לשלם עוד לילה על חמישי כי צריך להגיע לשדה בסביבות 4 ככה שמבחינת מלון זה יוצא כמו הטיסה של שני-חמישי(רק 70 יורו פחות על הטיסות והגעה לישראל 11 שעות אחרי) ולאמיצים באמת יש ראשון-שישי ב-130 יורו
  7. מושון הדיל שלך ממש ממש לא משתלם.. עדיף להשקיע עוד 30 יורו ולטוס בטיסה ישירה.. קונקשן זה סרט רציני.. מספיק שיש עיכוב בטיסה הראשונה והתחרבן לך כל הטיול (מניסיון בתור אחד מנפגעי שאבי בפריז/לונדון/גוואטמלה)
  8. המחיר עולה לפי מספר המקומות הפנויים שנשארו בטיסה אתמול הזמנו כמה חברים מה-15 עד ה-18 ב160 יורו ועכשיו הזמנתי לחבר אחר כבר ב220 יורו(לאותם תאריכים), לפני יומיים זה עלה בכלל 120... בקיצור למרות העליה המחיר עדיין סביר ואם יש עוד אנשים שמתלבטים כדאי שתיסגרו על עצמכם כמה שיותר מהר. https://wizzair.com/en-GB/Search
  9. אפשר שתפסיקו לזרוק דברים לאוויר בלי שיש לזה בסיס? ההודעות היחידות שמייצגות אותנו זה אלה שנכתבו על ידי המשתמש שומע מ, שם הארגון הוא מכבי פנאטיקס.
  10. אני מעוניין מוטי. קיבלת הודעה בפייסבוק.
  11. תלוי מה ההגדרה שלכם לטוב, עמוס באקשן ומותח אבל הזוי מדי וממש לא ריאלי.
  12. חד משמעית לא נכון ניב. בגרות קשה בהרבה מהממוצע.
  13. שבוע גג תרד ההתלהבות של האליפות והפורום ישוב לקדמותו הסאחית.
  14. אווווווו בנטולילה בנטולילה מ מ
  15. אתה בעצם אומר לי שמתן כושי עומד בסטנדרטים של היופי שלכם וורטיקל(שהוא ילד ממש יפה) לא?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.