Jump to content

הלב הצהוב

משתמשים רשומים
  • Posts

    90
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by הלב הצהוב

  1. נראה לי שלא הבהרתי מספיק טוב את הדברים שלי: אני לא שופט אותם. הבעיה שלי איתם היא לא מוסרית, הבעיה שלי איתם זה שהם לא נזהרו מספיק. מזה אני מאוכזב.
  2. לא ידעו שהן בתיכון או לא ידעו שהן בנות 16? חשבתי שהבנות אמרו להם שהן בנות 17, ממה שאני זוכר זה תיכון. אבל יאללה, הנה אני אחדד כדי שיהיה ברור יותר למה התכוונתי: תתרחק מבחורות שנראות כמו בתיכון, או שיש ספק ולו הקל ביותר שהן בתיכון, או שעולה מדבריהן שהן עוד לא התגייסו... זה באמת לא קשה אלא אם אתה ממש אוהב להיתמם בשביל איזה סטוץ.
  3. מאוכזב ממיכה ואצילי, מבין את גולדהאר. אתה רווק ורוצה לזיין כל מה שמעל גיל ההסכמה? תפאדל, לך על זה. אני לא אשפוט אותך, כי אני לא חושב שזה פסול. כנראה זה מה שאני הייתי עושה לו הייתי יכול. אתה כוכב במכבי ת"א, משתכר מהגבוהים בקבוצה כשאתה יודע איזה פוקוס יש עליך? ת-ת-ר-ח-ק מבחורות בתיכון. לא מסובך.
  4. לא יודע אם אפשר להשוות, אבל לא ראיתי שזה הפריע במיוחד לאנתוני וארן. גם עליו התנפלו כולם עד שהאישה מהסרטון יצאה בהצהרה שהכל היה בהסכמה (וגם קצת אחרי).
  5. איכס איזה ניצול מגעיל של האבא הסרסור שלה. להקיא עליו. מהברנז'ה הפמינסטית עוד ציפיתי לזה, כי הם אלופים בלשכנע נשים שבדיעבד הן נאנסו, אבל אתה אבא שלה י'תת אדם.
  6. ספק אם היה או נראה עוד קלאס כזה על הקווים. מקווה שאתבדה. אולי סוזה מתקרב.
  7. https://www.mako.co.il/news-law/2020_q3/Article-38c1d64efed1371027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802 פרשת הכדורגלנים: המחוזי התיר את פרסום השמות - סנגורם ערער לעליון סוגיית צו איסור הפרסום על שמות השחקנים ממשיכה להסתעף • בתגובה לערעורי גופי תקשורת - בית המשפט המחוזי הכריע: ניתן יהיה לחשוף את זהותם של המעורבים • עורך דינם של השניים ערער על ההחלטה לבית המשפט העליון, והמשמעות: עיכוב בביצוע הצו - עד יום שלישי
  8. כמו שאמרתי, מאוד תלוי הקשר. הגיל כנראה ישחק תפקיד, אבל הרבה פעמים משני.
  9. אם היא 3 שניות לפני גיל 18 זה בעייתי, ואם חיכית 4 שניות עכשיו זה בסדר? יש בעייתיות כשמנסים לנתק מקרים כאלה מההקשר ולהכניס אותם למסגרות. למחוקק אין ברירה אז הוא עושה את זה.
  10. אהבתי את העקיצה למרקו המבולבל. כל עוד שיש בחיפה גנבי דעת כמו בלבול וגוטמן אני מבסוט
  11. איזה כיף לראות אותו מתפוצץ ככה
  12. בחיים לא חשבתי שאגיד או אכתוב את זה: אבל כל הכבוד ברקו.
  13. בדיוק. הן כאילו מדפיסות את זה מראש, ואז שולפות את זה בכל פעם שגבר מואשם ע"י אישה, בלי קשר לנסיבות.
  14. כמה בנאדם צריך להיות אטום בשביל להצהיר "מאמינה לך" בלי לדעת את העובדות? איזה אג'נדה הם מקדמים פה? נולדת אישה אז את אמינה בהגדרה?
  15. מזלנו שזה קורה כשסיפור האליפות כבר כמעט גמור אחרת מי יודע איך זה היה מתהפך עלינו.
  16. שני נצחונות מול שתי החיפאיות ונראה לי שזה שלנו
  17. יחס הימור בווינר אשדוד x חיפה: 18.20 1.10 0.96
  18. לא הם באים לשכב על הדשא זה ידוע. חייבים שער מהיר חייבים
  19. בבית"ר לא שמעו על שחרור כדור בנגיעה. בפעם היחידה שעשו את זה זה היה חצי גול. רבאק לא מצפה פה לאירופה אבל למה כל אחד שמקבל כדור מאונן לו שעה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.