Jump to content

Barkan

משתמשים רשומים
  • Posts

    90
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Barkan

  1. אני במקום מכבי עכשיו יוצא בהודעה מפוצצת על שיא המנויים הישראלי וסוגר את המכירה.
  2. זה לתת לחתול לשמור על השמנת
  3. מוזר שלא פירסמו אם כבר יש 19 באמת.
  4. כמו שהשעיר כתב פה במשחק של הפועל, האקוסטיקה ב11 קצת פחות טובה ביציע עצמו, ביציעים אחרים נשמע פגז. כמה דגשים לארגון כדי להפוך את 11 ליותר קומפקטי: להעלות את הגוש למרכז היציע להוסיף תופים ולמקם בשורה אחידה להוסיף שלטי גדר וצבע חובה- מגפון אמנם זה בלומפילד, אבל הכמות משולשת וצריך להתייחס לזה בהתאם ולשתף כמו שצריך את הקהל הרחב.
  5. אבקת חלבון- כלי עזר נהדר כדי להגיע לרמות החלבון שאתה צריך להגיע אליהן, בהתאם לתפריט ולמטרה שלך. איפה קונים? כמעט בכל מקום אתה יכול לקנות, אני אישית קונה מחברת MYPROTEIN, משיקולי מחיר, חברה טובה, הכי זולה ומשתלמת. מתי משתמשים? אין חשיבות לזמן השימוש במהלך היום, מתי שנוח לך. מה מתאים לך? אבקת חלבון רגילה, אבקת ISO היא יותר מבודדת מבחינת אחוז החלבון, לא משמעותי כ"כ ולא שווה את הפער במחיר לדעתי.
  6. ראשון צריכה להיות מחולקת ל3 איזורים שייצאו מהם שאטלים. הביקוש גבוה מאוד.
  7. עוד חודשיים כל שער 11 עם סטורי מיכל צפיר סטייל.
  8. חיפה מ' זה אחת הבדיות הגדולות שהיו פה.
  9. המחיר של השאטלים יהיו 10 שקלים לכל כיוון?
  10. אולי זה לא מתאים מבחינת הראייה השיווקית של המותג, אבל רעיון טוב היה לתת הטבה למנוי ותיק שמצרף מנוי חדש (שלא עשה מנוי מעל 3 שנים). לזכות אותו בכרטיס חינם או הטבה אחרת, לדעתי היה מוסיף עוד לפחות 500-1000 מנויים. אגב, יום חג מבחינת המועדון כדורגל שלנו, לא פחות. לשבור את שיא המנויים הישראלי, שעומד על 18 אלף זה לא דבר של מה בכך. מקווה שמכבי יחגגו בהתאם ברשתות החברתיות.
  11. לא מאמין שבמדיניות של מכבי למכור שחקני הרכב עם פוטנציאל בפחות מ4 מיליון.
  12. למעט טרנר, באף משחק חוץ לא צריכה להיות בעיה לניקוד סביר ומעלה וגם פחות מכך.
  13. מישהו יודע באיזה שעות מכבי מקבלים קהל בין ראשון לשלישי ביד אליהו?
  14. עם השנים הפוליטיקלי קורקט בעולם רק הולך ומתחזק, לפני שנים כל הדברים האלה היו קורים בתדירות יותר גבוהה, זה פשוט היה יותר נורמה. מסכים ש12 על אחת זה בזוי בכל קנה מידה, אבל כנראה שזה לא מה שקרה שם, אלא כמה סשנים של 3-4 עליה. אפשר לחשוב שהתיירות הגיעו לקיבוצים בשנות ה60-70 אלו היו סיפורי רומיאו ויוליה. זה בכל התחומים, זכור לי בדימונה אולי ב2003 שכב אדם עם מעיל ונחשד כמחבל, אחרי שנורה וגסס במשך כרבע שעה בערך כשהכול מצולם, מאבטח מ20 מטר בערך דפק לו כדור בראש וחיסל אותו וזה לא היה נראה לא תקין. היום אין צורך להגיד מה יקרה על דבר כזה.
  15. וולאנטרק יא אבו שבאב יעני "לא צועקים יש לפני גול" בינדארק יאבוי.
  16. פייגלין ומה יהיה יהיה
  17. להכניס לו איצבע בתחת אתה יודע או שילהסביר לך???
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.