Jump to content

GoldenAxe

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

814 profile views
  1. הוא היה חולה ממה שהבנתי...
  2. יש למישהו את התמונה השמאלית באיכות גבוהה?
  3. הוא גם השתולל אחרי, אל תדאג הכל כבר נמחק מהדו״ח.
  4. במצב רגיל הפגיעה במלפפונים שמגיעים לפה נמוכה. במצב הנוכחי, אני מניח שמגוון המלפפונים הרלוונטיים ירד משמעותית, ושיהיה יותר קל לכוון לשוק האפריקאי מאשר לאירופה. בקיצור נשמע כמו משימה קשוחה מאוד.
  5. פרידה קשוחה, ממש התפרק שם. כמה לב, באמת משהו מיוחד.
  6. גם אין לך התקפה כמו שלהם, הם דורסים ואתה יעיל שלא לדבר על ההגנה
  7. שיחק, כי אמר לכולם שהוא עולה בשליש האחרון ושמישהו ינסה להוציא אותו, השאלה אם באמת כשיר או יותר נכון אם כשיר ליותר מ-20 דקות? לא יודע לכמה אי נוחות הפציעה בכתף גורמת לו…
  8. למי שלא צפה במסיבת עיתונאים, מומלץ בחום. תודה קפטן!
  9. אז המוזהב באמת נח בסוף…חשבתי שהוא ישחק בכוח, מאוד מפתיע!
  10. הבעיה הכי גדולה היא לצרוך כדורגל ישראלי ללא מנוי לספורט1. לכל שאר הליגות המעניינות אפשר למצוא פתרונות טובים. החבילה של ספורט1, גם אם כמה רמות מעל ״המתחרה״ מספורט5, גורמת לנו להרגיש מרומים מבחינת מחיר, לפחות לטעמי, כי אתה מרגיש שאתה משלם הרבה (כמו מנוי שלם לסטינג), רק בשביל הליגה הישראלית והאנגלית (באמת שאין לי מושג מה עוד יש שם). נוסיף את העובדה שהם חוסמים שידורים במובייל ורק לאחרונה הוסיפו את זה כשירות נוסף, כי הם יכולים. אנחנו לקוח שבוי וככה נשאר, פעם היה פוסט ופרי גיים, עם פאנלים מעניינים, היום זה פס יצור של שידורים, עם שדרנים ופרשנים שאת רובם שווה לשים על מיוט. בסוף ספורט 5 יוציאו איזה חבילת בסיס שכוללת את שאר הזבל שלהם וספורט1 פשוט יוסיפו עוד 10 שקל למנוי, כי הם יכולים.
  11. מה קרה לילד של צ׳ארי? ואם מילסון לא היה יוצא לאליפות אפריקה וגלוך לא היה עוזב בינואר שנה שעברה, הדיון הזה באמת היה שונה.
  12. ואם הפנדל השני נכנס ואז עוד מתפרצת וזה 3…יש כל כך הרבה ״אימים״, שבסופם השיח היה שונה. בסוף יש משחקים כאלה שמגדירים אלופה שבדרך (חסר עוד פוש אחרון), הם לרוב לא מול היריבה הישירה שלך; התמזל מזלנו והפעם זה כן היה, ועוד במגרש הביתי שלהם. את פועלו של רובי נסכם בסוף השנה, אבל בהסתכלות קרה על הסטטיסטיקה, בלי לראות את הקבוצה הייתי משאיר אותו. אני מזכיר שגם יש לו הנחות בהתחשב בכל מה שקרה השנה. אנחנו נוטים בתור ישראלים להיות חסרי סבלנות, רובי יכול רק לגדול אחרי העונת למידה הזו (על חשבוננו), לא נראה שלהביא מאמן חדש יהיה יותר טוב, ושוב בהתחשב במצב מסביב, יציבות בעמדה הזו לטעמי יותר חשובה.
  13. זה מרפק להרוג, במיוחד מההר אדם הזה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.