Jump to content

Mad Guy

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,070
  • Joined

  • Last visited

  1. יש כאן בעיה שפשוט אי אפשר כבר יותר להתעלם ממנה. הזכרון הקצר של האנשים פה ותסלחו לי רגע אבל אני קצת סוטה מהנושא הישיר של הדיון הזה. מצד אחד, בואו נזכר למה בכלל נמני מאמן? נמני מאמן כי הביאו אותו בתור מחליף לבן-שמעון, בתור מי שיטיב עם הקבוצה ויצעיד אותה לדרך חדשה. ואם אנחנו באמת אובייקטיבים, אז בהשוואה לבן-שמעון, התוצאות מאז שנמני הגיע הן רעות הרבה יותר. יכול להיות שבן-שמעון היה משיג יותר אם היה נשאר. אז נכון, הוא לא היה לוקח אליפות, אבל אולי היה מנצח איזה דרבי אחד? או מתבסס במקום שמוביל לאירופה? אולי, רק שבזמנו זה לא הספיק לאף אחד ביציע(גם היום), כי כולם רק רצו את כל התארים. ובדיוק בגלל הסיבה הזאת זרקו בסופו של דבר את בן-שמעון ממכבי. בגלל הלחץ הדחוף הזה לתארים, לחץ שפשוט קורה כל שנה ושנה.. וואלה, מכביזם, ציפיות, אימפריה.. אפשר לבלבל ת'מוח עד מחר עם קלישאות, אבל בתאכלס, בשביל שתהיה קבוצה שתוכל לעמוד בלחץ ציפיות כזה, צריך באמת לבנות כאן קבוצה מלאת כוכבים אירופאיים ברמה הכי גבוהה. כי זה לא כמו פעם, ואף קבוצה כבר לא עושה במכנסיים כשמכבי ת"א באה לבקר. והפואנטה שלי מכל הדבר הזה היא פשוטה - מתעסקים כאן במאמן, אבל, ואני טוען את זה כבר שנים, פה בפורום הזה, הכל מתחיל ונגמר בראש. בראש של ההנהלה שחושבת רק על מנויים בתחילת העונה עם כל ההצהרות על אליפות, בראש של השחקנים שזה חודר אליהם, וכמובן, מעבר לכל, בראש של האוהדים. עד שלא תשתנה הגישה במועדון הזה של "הכל או כלום", ואם במחזור ה-7 רואים שאין אליפות השנה אז מפטרים את כל העולם והופכים את הקבוצה(למרות שמראש היא לא באמת היתה קבוצה לאליפות אלא סתם מכרו לנו לוקשים).. עד שהגישה הזאת לא תיעלם - כלום, אבל כלום לא ישתנה פה. כי אי אפשר לבנות הכל ביום אחד ולצפות שמהבנייה הזאת יצא בניין פאר שיעמוד יציב לאורך שנים, פשוט אי אפשר. צריך לבנות לאורך זמן, צריך לתת שקט לאורך זמן. נתראה ביולי 2009, עם תקוות חדשות, ציפיות גדולות, ורכש נוצץ חדש, עם הצהרה חדשה-ישנה - "אליפות, רק אליפות".
  2. לא צריך לפטר מאמן בשלב כזה של העונה, ולא משנה מי זה. על אחת כמה וכמה אם מדובר בנמני שמסוגל לצאת מהמשבר הזה, ואם ינטוש את הספינה היא רק תישקע עוד ועוד.. צריך לתת לו צ'אנס, ולא לשים מקלות בגלגלים. מה יהיה בסוף העונה? צריך לשקול כמו כל מאמן אחר שהיה אי פעם במכבי. אבל עד אז באמת שהדיבורים האלה מגוחכים, אלה דיבורים שנשמעים על כל מאמן שנמצא במכבי ב-13 השנים האחרונות.
  3. בגלל משחק ידידות המשחק שלהם הוקדם? יעני השחקנים צריכים להתכונן 3 ימים למשחק ידידות? אלוהים ישמור לאן הגענו.
  4. נכון. אתה צודק. אבל למה כל זה קורה? כי מביאים למכבי שחקנים כמו בוזגלו בהמון המון כסף, ומצפים מהם להנהיג את הקבוצה. עכשיו, אי אפשר להתווכח על הכישרון של בוזגלו, כי יש לו. אבל הוא בסך הכל ילדון, ששיחק בסכנין, ועשה עונה טובה, זה הכל. איך אפשר לצפות מילד כזה להחזיק את מכבי ת"א הגדולה על הכתפיים? זאת הטעות הגדולה בבנייה של מכבי ובכל עונה ועונה. כל הזמן מביאים שחקנים צעירים כשרוניים שהצליחו בקבוצות קטנות ומצפים מהם לעמוד בלחץ, במקום להביא שחקנים שהוכיחו את עצמם בקבוצות גדולות. עם הכסף ששילמו על בוזגלו היה אפשר להביא שחקן שאולי לא ברמת הכישרון של בוזגלו, אבל לפחות שחקן שמשחק או שיחק בקבוצה גדולה ויכול לעמוד בלחץ.
  5. סוף סוף מישהו עם ביצים שאומר גם דברים שקשה להגיד - אבל הם נכונים. בגלל שאנחנו חיים בסרט "המכביזם" שחדר אלינו כאן במשך השנים(סרט שבעצם נגמר בשנת 96) אז אין פשרות על הצלחות, חייבים להצליח בכל עונה, אי אפשר לבנות שום דבר, אי אפשר לפתח שחקנים צעירים, הכל חייב להיות כאן ועכשיו - אליפות, דאבל. ואם לא, נעשה בלאגן, ונעיף מאמנים. תאכלס, יש בזה משהו, ומי שיגיד שלא, משקר לעצמו. אנחנו חייבים לצאת מסרט ה"מכביזם" הזה מהר. לפניי שיהיה מאוחר מדי ונמצא את עצמנו במשחק נגד הירידה בוינטר. כל אחד מפרש את המושג "מכביזם" איך שנוח לו - וזה מה שהורס כאן את הכל. "מכביזם" זה דבר שיכול להיות מדהים אם הוא מתממש אבל הרסני אם תולים בו כל כך הרבה תקוות, בלי להסתכל ימינה ושמאלה. מי הם השחקנים האלה שאתם מצפים מהם ל"מכביזם"? לאיזה שחקני בית הייתם קוראים היום מכביסטים? אין כאלה. כי לא נתנו כאן שום זמן ושום אוויר לבנות שחקנים כאלה.
  6. כל האווירה הזאת בליגה נוצרה בגלל שבית"ר נחלשה ויש עדיין הרבה מועמדות לאליפות. בנוסף יש רק יורדת אחת ככה שכל הליגה משחקת פתוח למעט 2-3 קבוצות שבאות לסגור. זה לא שמשהו השתנה ברמת השחקנים, אשדוד למשל, כמעט לא השתנתה מהעונה שעברה, היא פשוט משחקת פתוח בלי לחץ כי הסיכוי שלה לרדת נמוך - וזה התוצאה, המון שערים - גם חוטפת וגם מבקיעה.
  7. הוא דווקא שיחק לא רע אתמול. זה שאין לו כישרון זה נכון, אבל הוא נלחם והוא יוצר קישור אחורי אגרסיבי. כנ"ל לגבי ליאור ז'אן שנלחם.. זה שחקנים שאין להם כישרון אבל לפחות נלחמים לעומת האלטרנטיבות שלהם שיש להם כישרון אבל לא נלחמים. אז מה עדיף?
  8. הבעיה של הקהל הזה היא שהוא חי בסרט ה"מכביזם" שמכניסים לו לראש. סרט שנגמר באמצע שנות ה-90 אבל אנשים מסרבים להיפרד ממנו. כי אם לא דורסים 3-0 במחצית אז צריך לשרוק בוז, כי אם הקבוצה היריבה מגיעה למצבים אז צריך למחוא לה כפיים.. דיי, מספיק כבר עם האשליות האלה, מספיק עם הלחץ הזה על השחקנים, מספיק להרוס, תנו לבנות כבר משהו במכבי. לוני הלך, אז מה עכשיו הבעיה? 13 שנה לא הגענו לכלום, תנו צ'אנס פעם אחת לבנות משהו ולא להלחיץ. אז לא ניקח אליפות, אז לא נדרוס את הליגה.
  9. ההחלטה עם הבלמים נכונה, אבל למה.. למה לבזבז את ישראלביץ' על מגן שמאלי.. למה לא דור מלול למשל?
  10. אוי מספיק.. מנווט, נותן הוראות.. אפשר לחשוב נגד מי כבר שיחקת? הם לא עשו התקפה אחת נורמלית כל המשחק.. כל המשחק היה לחץ ובלמים שמעיפים כדור לחלוצים - אם אלה ההוראות של המאמן אז אבדנו, וואלה צודק. אבל לא נראה לי שזה מה שהוא ביקש מהם לעשות. השחקנים פשוט מפחדים מהכדור. נקודה. ראית היו את בוזגלו על המגרש? הוא נגע יותר מפעמיים בכדור? עכשיו תגיד לי שגם בזה בן שמעון אשם.
  11. חלאס, הפעם באמת בן שמעון לא אשם. המערך היה בסדר גמור, החילוף במחצית היה לא רע כי היו חייבים כוח בקישור - מי שאשם ביכולת הזאת זה שחקנים שלא לוקחים על עצמם כלום ומראים יכולת עלובה, וזה ככה מתחילת העונה - יבוריאן, קמנאן, בוזגלו וג'ונסון(ושבחון), ברגע 4-5 שחקני מפתח נראים ככה אין שום סיכוי להגיע לכלום במשחק הזה. היחידים שראויים לציון הם רודי חדד וישראלביץ', שגם בדקות האחרונות כשכולם בלחץ ירדו לקחת כדור ולהתחיל התקפה. בוזגלו פשוט בדיחה עצובה. אם הוא לא יתעורר מהר זה יהיה כמו כדור שלג ומי יודע איפה הוא ייעצר.. הקהל כבר מתחיל לעוף עליו ועוד מעט זה באמת יתפוצץ. הוא חייב להתעורר. הטעויות של בן שמעון נעשו בקיץ כשהוא לא הביא קשר אחורי ועושה משחק נורמלי, היום הוא לא היה אשם באיך שהקבוצה נראתה.
  12. אם יש לי מנוי לשער 11 אני יכול לקנות איתו שני כרטיסים לשער 8 נגיד?
  13. בן שמעון מתגלה כאברם גרנט 2, עם חילופים קבועים בדקות קבועות ובלי שום התגמשות למשחק הספציפי שבו הוא נמצא. שני מחזורים רצופים שדן רומן נכנס וחלוץ יוצא ואנחנו חוטפים גול, אולי זה סימן מספיק טוב להפסיק עם החילופים המפגרים האלה. אבל, להאשים אותו בלבד בהפסד זה טעות. איפה שבחון ובוזגלו שיקחו אחריות על ההפסד הזה? פשוט כל המשחק בורחים מהכדור כמו שתי נמושות. לא יאמן, שחקן של 2 מיליון דולר בורח מהכדור. ואיפה הם כל שאר השחקנים שהפסיקו לרוץ מדקה 15? (מלבד ישראלביץ' - פשוט שחקן ענק) .. לא יאמן איך בכל עונה אנחנו מגיעים למצב הזה .. המועדון הזה פשוט נתקע לו אי שם באמצע שנות ה-90 ומסרב להתקדם.
  14. פשוט לא מובן הקטע הזה של המחירים. ועוד אחרי שמחליטים לפתוח רק את היציע המערבי ומצמצמים משמעותית את ההוצאות על השיטור.. היה פשוט מתבקש להוריד מחירים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.