Jump to content

השפם של פולוקארוב

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Interests
    "כשעלינו בפעם הראשונה למגרש הרגשתי שנכנסתי ללוע של הר געש. באותו רגע במדרגות פראטו אמר לי שמפה לא נצא חיים, ממש באותן מילים, אבל אמרתי לו שזה תמיד ככה ואחרי כמה דקות זה עובר. בהצגת השחקנים הגיע שלב שקיבלנו מן הדף של שריקות בוז, אף פעם לא שמעתי כזה דבר, הרגליים שלנו ממש רעדו. אף פעם לא חשבתי שקהל יכול להשפיע עד כדי כך, אבל העסק נגמר עוד לפני שהתחיל. שם התחלתי להפנים שמה שאמר לי פראטו אולי היה נכון" - ג'יאנלוקה באזילה, סקיפר בולוניה, ניצול טבח ה 118-74.
  1. דבר קיומו של האשכול הזה הובא לידיעתי רק לפני זמן קצר. אז תודה רבה לכל המאחלים למיניהם, ובהצלחה לויסלה קראקוב (:
  2. אורי, אני לא חושב שאתה צריך להתרפס בפני אנשים מסויימים או לפזר אופטימיות מאוסה רק כדי שחלק מהכותבים כאן ירגישו טוב עם עצמם. ובכלל, מתי כבר תלמד שאי אפשר להאבק עבור כולם, כל הזמן? עכשיו עליך להתפנות למלחמות ולמאבקים הפרטיים שלך. אל תקח ללב את ההקנטות האישיות; מי שצריך לדעת מה אתה, מי אתה ומה עשית בשנים האחרונות - בהחלט יודע. אוהב אותך, איש גדול.
  3. ערכתי בירור בנושא עם אנשי איגוד הכדורסל, ואין שום מצב שהמשחק יזוז. ההיכל בכלל מושכר ביום שני לאדם פרטי, מה גם שזה קצת בעייתי לשנות בהתראה כל כך קצרה את לוח הזמנים של הנשיא, שכמובן יהיה נוכח במשחק. בקיצור, אל חשש, המשחק ביום ראשון.
  4. הטיטאניק הישראלית יום ראשון, 19 בפברואר 2006, 8:53 מאת: איתן בקרמן הארץ הספינה של מכבי ת"א נושאת סחורה ישנה מדי ובינונית מדי. האוהדים עדיין חושבים שאפשר להציל, אבל נראה שאין דרך חזרהכך נראות אימפריות בשקיעתן. כלי מיתר עוד מנגנים ברקע ומספרים על ניצחונות גדולים, כשהעיר עולה בלהבות. בני אצולה ופשוטי עם רוקדים לצלילי התזמורת, כשאניית הפאר טובעת. אימפריות נופלות בהכחשה, בתודעה שמסרבת לעכל מציאות. המנהיגים ממשיכים למכור חלומות, נוסעי הספינה המיטלטלת נאחזים בהצלחות מקריות, עוצמים עיניים ומאזינים לתזמורת. כבר שנים רבות חודרים מים לטיטאניק הצהובה, והיא הולכת ומרקיבה. אבל הסיפון עדיין מבריק, ולפני שיצאה להפלגה אחרונה קישטו אותו היטב, בקריסטלים מרומניה, מקרואטיה ומחולון, ומכרו לעשרת אלפים פתאים כרטיסים להפלגה הנוצצת - הפלגת "שנת המאה" - והבטיחו להגיע עד לשערי בואנוס איירס, אל הנמל של בוקה, פתח הכניסה ליבשת החדשה. מכבי ת"א היא ספינת שוטים, שנכסיה הולכים ומתפרקים ממנה בקצב מואץ. גם בהמולת הבורסה החדשה שהקימו כאן האוליגרכים החדשים (והאוליגרך הישן), בורסת הסחורות העתידיות, לא נרשם ביקוש מיוחד לשום קומודיטי של מכבי ת"א. הספינה נושאת סחורה ישנה מדי או בינונית מדי. מי שלא ברח ממנה, נרקב עליה (עכשיו תורם של גונזלס, סטרול ויחיאל). השמות מתחלפים, בעשרות, ישראלים וזרים, וכלום לא פורח בה. זוהי ספינת מקלט להומלסים והופלסים. רק לאובארוב יש ביקוש. זה מה שנותר לבזוז שם. במים הסוערים יובילו את הספינה אלי דריקס ובני טבק וגדי ברומר ואלון ברומר. היא תישען על חוסנם של הברומרים. נשארה קבוצה דרג ב', של מועדון דרג ב'. המועדון לא ישקע למצולות, סתם ימשיך לבלות במים רדודים גם בעונה הבאה. מי יקנה מנויים בקיץ? הקבוצה תמשיך להיות בליל של פליטים אלבנים, צעירים מחפשי דרך, קשישים עריריים ונוודים נצחיים, ולהם זיכרונות גדולים או תקוות גדולות, והווה קטן. פרסומתקבוצת הנוער כושלת גם היא. כסף לא נראה באופק. הבעלים מתקשה למכור את הנכס, בקושי מצליח לשפץ אותו, נדרש לסיוע מבחוץ עבור כל תיקון לברז דולף. גם אם יגיע רוכש עשיר, איזה ישראלים יהיו לו? הטובים הולכים ונתפסים לשנים הקרובות. מכבי ת"א מחמיצה עוד דור. אבל האוהדים, רבים מהם, ממשיכים להזכיר לעצמם שרק לפני רגע זכו בשלושה גביעים ובאליפות, ושיחקו בליגת האלופות, וזה רק מקרי, וזו תקלה וזה יעבור, והנה הגיע הילד ההולנדי שיצליח לסגור עם האצבע את החור ולעצור את השיטפון. והנה גם הקברניט, מאופק ומנומס, נראה קר רוח, לבוש בחליפה שחורה ומדבר בנימוס ובשקט. והתזמורת סביבו מנגנת. http://sports.walla.co.il/?w=/301/861634 לצערי הרב, כל מילה נוספת באמת מיותרת.
  5. הבעיה היא שהמפקדים הישירים שלי לא תמיד מתחשבים בזמני המשחקים של קבוצת הכדורעף. הם יודעים שאסור להתעסק איתי בימי כדורסל או כדורגל, ואני בהחלט חייב להטמיע בהם את החשש להטריד אותי גם בימי שלישי. זה משאיר לי, בחישוב פשוט, יומיים נקיים ממשחקים. מה הסיכוי שקבוצות הכדורמים \ פולו \ גולף משחקות בשני או ברביעי? (: אגב, אני אחד משני האוהדים היחידים שאינם בני משפחה של אחד השחקנים שליוו את קבוצת הכדורעף למשחק חוץ בשנים האחרונות, ועוד באיזור חיוג אחר. אז בבקשה, קצת ריספקט.
  6. חברים יקרים, בימים אלו אנו נכנסים לתקופת ה"מאני טיים" של ליגת הכדורעף. אני כותב אליכם במיוחד כעת כי חשוב לי לומר שאנחנו נצטרך אתכם מאוד לצידנו. אתם מוסיפים לנו המון. מחר מצפה לנו משחק חשוב, ב-19:30 בהדר יוסף, נגד חצור. בשנה שעברה ניצחנו אותם בזכותכם, כי הייתם שם ודחפתם אותנו קדימה. וזה לא היה המשחק היחיד. אני יודע שמחר יתקיים גם דרבי במסגרת גביע הטוטו. אני יודע שלחלקכם המשחק הזה משמעותי, אבל לדעתי, עדיף יהיה אם תבואו לתמוך בנו במקום לתת כסף להנהלה של הפועל. אפשר לעודד את הכדורעף בחינם. אני כל הזמן מדבר עם השחקנים, והם אומרים לי שהם מאוד רוצים לטעום חלק קטן מהאווירה שקיימת בבלומפילד וביד אליהו. אצלנו, באולם הקטן והמיוזע, כל אוהד אחד נשמע כמו 20, ובאמת שכל אחד מכם חשוב. אגודת הכדורעף מורכבת ממכביסטים, והסמל הוא עבורם מעל הכל. אנחנו מבטיחים שנחזיר לכם על המגרש, עד טיפת הזיעה האחרונה. תעזרו לנו להביא אליפות למועדון הזה, כי אנחנו כל כך רוצים. מצפה לראותכם כבר במשחק החשוב מחר. שלכם באהבה, עומר רובינשטיין. ---------------------------- וממני: כל מי שרוצה להגיע למשחק ויש לו בעיות, או סתם שאלות \ בקשות מיוחדות, מוזמן לפנות אלי בפרטי. תודה וערב טוב.
  7. 1. באסטון הוא יליד לודג', ולכן מוצאו פולני. 2. "כוס אוחתוק, נראה לי ששוב שכחתי את הדוד דולק", ג' פעמים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.