Jump to content

shai

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,879
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About shai

  • Birthday 24/11/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

3,250 profile views
  1. העברת לי צמרמורת לראות הודעה ממך. שחקן, קפטן, סמל, אח!
  2. תודה. כחבר בארגון, כאוהד מכבי, כאוהד כדורגל, כבן אדם. תודה.
  3. אני לא באמת חושב (ואני מאמין שגם מי שכתב פה יסכים איתי) שהקהל הרחב היה צריך להתערב במו ידיו בסכסוך הזה, אבל כשהוא בא ומתלונן בדיעבד על הסכסוך הזה- הגיוני שגם יצפו ממנו בדיעבד, לקחת צד בזה. ובכלל, אני אפילו לא מדבר על איזה צד הקהל הרחב היה צריך לקחת, בסופו של דבר, מי שזה מספיק חשוב לו כדי להתלונן על זה צריך להיות לו גם מספיק חשוב בשביל לעשות עם זה משהו.
  4. מדהים מדהים, כל הכבוד לכם! לא שמתי לב אם פרסמתם או לא, אבל דו"צ בפייסבוק פרסמו איזה 3 וידואים של שקרי חמאס... שוב, המון המון הערכה למה שאתם עושים.
  5. מהלך גדול וחשוב של שלושת הקבוצות האלה, בתקווה שזה התחלה של תהליך כולל. מוות ללוזון, מוות לעסקנים, מוות לכדורגל מודרני. הכדורגל שייך לנו!
  6. עם כמה שיהיה לי קשה להתמודד עם עוד מערכת זהב, יש שאלה בכלל? שם
  7. אולי לא רלוונטי מבחינתך (ובצדק אולי), אבל מבחינתם כן. פעם הבאה שאוהד כדורגל ייתפס על מעשה כלשהו, יזכירו ויזכרו את הסיפור הזה. "זה כמו האוהד הזה שזרק את הגז המדמיע... אין, האוהדי כדורגל האלה. צריך לשים את כולם בכלא"
  8. אני יכול פשוט לצטט את התגובה הקודמת שלי בנושא? יפה מאוד שזה מעניין אתכם אם זה גז מדמיע או רימון עשן רגיל, אבל כדאי שתתחילו להבין שאת המשטרה והגורמים למיניהם זה ממש לא מעניין, הם רק מצאו מקרה שיצר תגובה קיצונית ליפול עליו, כדי ליצור תקדים ולדפוק את הבנאדם הבא שיזרוק אבוקה. אם תשאלו אותי, הם גם היו עוד יותר מבסוטים אם אנשים היו נרמסים שם ומה לא. קיים הבדל גדול, מסכים איתך, אבל הנושא לא צריך ללכת בכלל לכיוון הזה... (למרות שלדעתי גם עם ההבדל הגדול העונש מוגזם)
  9. יפה מאוד שזה מעניין אתכם אם זה גז מדמיע או רימון עשן רגיל, אבל כדאי שתתחילו להבין שאת המשטרה והגורמים למיניהם זה ממש לא מעניין, הם רק מצאו מקרה שיצר תגובה קיצונית ליפול עליו, כדי ליצור תקדים ולדפוק את הבנאדם הבא שיזרוק אבוקה. אם תשאלו אותי, הם גם היו עוד יותר מבסוטים אם אנשים היו נרמסים שם ומה לא.
  10. 700 קרואטים נעצרו בגבול לפני המשחק בנובי סאד... בהולנד אין קהל חוץ במשחקים כמו פיינורד נגד אייאקס.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.