Jump to content

elad5050

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,190 profile views
  1. עזבו רגע את זה שהוא זבל באופי, נטרלו את הדם הרע שיש לנו איתו - נטו מקצועית - ז׳וסוואה, כן או לא?
  2. מעניין כמה עדי יונות מסתובבים לנו בין הרגליים במחלקות נוער/השאלות.
  3. אני משאיר את ביטון. 4 בלמים ישראלים טובים זו פריביליגיה, אבל זה משהו שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו. ראינו כמה זה קריטי השנה (מישהו האמין שבלטקסה יפתח במשחק הכי חשוב של העונה?) - ובעונה הבאה ככל הנראה (טפו חמסה) אנחנו הולכים לעונה אירופית. בהחלט משאיר, בלטקסה משאיל/מוכר.
  4. כרגע מצבת הבלמים הישראלים שלנו היא הכי טובה בליגה ובפער גדול. רז שלמה, נחמיאס, ניר ביטון ובלטקסה. לחיפה לצורך העניין יש את גולדברג וכל השאר פחים. אם למקין יגיע איכשהו, זה יהיה ע״ח בלטקסה ואני מנחש שנחמיאס לא ירצה להישאר במצב כזה. באופן אישי - אני מאוד אוהב את נחמיאס (וכן, זה שהוא אוהב מאוד את המועדון גם מוסיף לו נקודות אצלי). הלוואי ולמקין יגיע והלוואי ואיכשהו נישאר איתו + ביטון, נחמיאס ורז שלמה. במקרה כזה אני הולך על בלם זר בכל הכח - קרי 3-4 מ׳ יורו אם צריך יחזקאל בכל מחיר ואז כנף ימין, 10 ועוד שחקן תואם יוריס כזר (קארצב עוזב כרגע, ואין לנו מחליף ראוי). זה משאיר אותנו עם מקום לעוד זר אחד או שניים (תלוי מה יהיה עם קיקו, אדו אני מניח שיושאל). בשורה התחתונה, מכבי במצב אידיאלי מבחינת החיזוק שהיא יכולה להביא (חיזוקים נקודתיים, יש מקום לזרים, יש כסף) - הבעיה היחידה היא הסיטואציה במדינה. סומך על מנספורד.
  5. קיץ קשה לפנינו, בעיקר כי צריך לדעת איפה לחזק ואיך. אני כל כך שמח שמנספורד איתנו, ועוד יותר שמח שאני לא בנעליים שלו
  6. אני דווקא בסדר עם זה שמשפתי שוער ראשון, אבל רק אם נצליח לראשונה בהיסטוריה להיות עם 6 זרים נורמליים בסגל.
  7. בלי צחוק - אם יוכיח את עצמו בבית״ר לאורך זמן - אין לי בעיה בכללללללל. אבל בטוח לא עכשיו.
  8. רק לי זה מראה שאין כרטיסים בכלל?
  9. מצד השחקנים נראה שיש שם חיבור נהדר וזה משהו שחייבים לקחת בחשבון. תנטרלו את רעשי הרקע של ליצנים כמו פשכצקי וצנציפח שמנסים לסכסך כל הזמן, יש פה חדר הלבשה מהטובים שאני זוכר. אי אפשר להתעלם מזה. לכל מאמן יש יתרונות וחסרונות, יש מקום סביר להניח שבשנה הבאה הוא יהיה מאמן קצת יותר טוב ממה שהוא היה השנה (ואולי אפילו הרבה יותר טוב?) לקח אליפות? מגיע לו להישאר. נקודה.
  10. שוער זר או שאפשר להסתפק בשוער כמו ג׳וש כהן?
  11. זו האליפות הכי מתוקה, הכי קשה, הכי מורטת עצבים, הכי מעצבנת והכי על הראש של כולם שהייתה לי בחיים. ישששששששש!!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.