Jump to content

tomeri

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. כמה שאני עברתי עם האירגון הזה אי אפשר לספור על יד אחת מ2004 שהצטרפתי אליכם כילדון והיום 2007 הרבה יותר בוגר. האירגון הזה היה הרבה יותר מסתם אירגון,זו הייתה משפחה, שדאגה לכל חבריה באופן גורף. בשבילי, הייתם כמו הבית השני שלי, אחים בלב ובנשמה וזה דבר שבחיים לא אשכח. האירגון חינך אותי להיות מי שאני היום, בהרבה מובנים בחיים אני מתייחס לדברים בדרך בה חונכתי באירגון. אני אוהב את כולכם, וגם אם אנחנו מתפרקים עכשיו זה לטובה,בתקווה שבימים טובים יותר נשוב להיכל להרעיף אהבה ולשמח את האוהדים שביציע. וגם אם אנחנו מתפרקים עכשיו זה לא אומר שננתק קשר, אני בטוח שעם החברויות שהמשפחה הזאת יצרה, לא נתפרק חברתית. האחים- הייתי גאה ואני עדיין גאה להיות שייך
  2. בתאריך ה29.3, יום חמישי בשבוע הבא יתקיים מפגש חשיפה של האחים הצהובים. במסגרת המפגש ייחשפו חברים חדשים לגישת האירגון, ובמידה וירצו להצטרף לאירגון יתקבלו בברכה. למי שלא מכיר אותנו, הנה כמה פרטים: קמנו בשנת 2003, עם הרבה רצון לעזור לדחוף את הקבוצה, התחלנו מ6 אנשים בלבד, לאט לאט לקחנו איתנו עוד ועוד אנשים והגענו לכ-60 אנשים, הרבה טירוף היו בשנים אלו, כי למרות כל הקשיים שעברנו, למרות כל היחס המשפיל שקיבלנו, נשארנו כמשפחה אחת גדולה ומאוחדת. היינו ככה עד עונת 05-06, שכן הארגון התפצל ל2, כאלה שממשיכים עם הארגון וכאלה שמעדיפים שהוא יתפרק, אז נשארנו, וגם אלה שפרשו המשיכו וממשיכים לתמוך במשפחה הנפלאה הזאת, בכל הדברים שאנחנו עושים לכל מקום שהגענו אנחנו נזכרים בעבר וחיוך מרוח על פניהם של כל חברי הארגון. כיום אנחנו יושבים בשער 11. המטרה היא לקרוא לכם, האוהדים הצעירים לעזור ולהרים את האירגון הזה חזרה, למה שהוא היה פעם, ולכן עזרתם חשובה בשעה זו יותר מכל!! מקווים ומצפים שתבואו, בהרבה אהבה ורצון Brothers 06/07 לכן, כל מי שמעוניין לבוא למפגש ולעזור לנו להחזיר את האירגון הזה למעלה מוזמן להגיע בתאריך 29.5.07 לספורטק ת"א, בשעה 17:00 אחר הצהריים. בתוכנית משחק כדורסל וכדורגל, על האש, מכירת חולצות,קפוצ`ונים, וצעיפים של האירגון. כל בנאדם שיבוא יתקבל בברכה, אנחנו מאוד מעוניינים להכיר אתכם. כל בנאדם שלא יודע איך להגיע לספורטק, מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי ונתאם הכל מראש. http://ybrothers.net/forum/index.php?showt...amp;#entry23768
  3. אין ממש אופציות בשוק, ושרף הוא לא האופציה הכדאית. אם וכאשר, רק בלאט, כן,בלאט למרות הכל השתפר מאוד מאז התקופה במכבי, הוא מכיר את המערכת מצויין, ואני חושב שהוא דווקא מאוד ירצה לחזור לפה כדי להראות לכולם שהוא לא מה שהוא היה בקדנציה הקודמת שלו כמאמן מכבי.
  4. הרשימה נסגרה. כל מי שנרשם, נא להעביר את הכסף לגלעד צ'יבוטרו בהקדם האפשרי. מי שמגיע רק לכדורגל, אנא צרו קשר עם דרור אסולין, שנדמה לי שהוא חבר כאן בפורום גם, ודרכו תוכלו לקבל את הקפוצ'ון ולהעביר את הכסף. מי שרוצה את הפלאפון של דרור מוזמן להשאיר לי הודעה פרטית. שבוע טוב..
  5. אני מזכיר לכול מי שביקש קפוצ'ון ורוצה להעביר את הכסף כבר מחר בדרבי, שישלח לי פרטית, ואני אפנה אותו לבנאדם שיפגוש אותו. בלי להקפיץ את הנושא יותר, מי שירצה יפנה אליכם
  6. UP. הנושא נפתח שנית, והרשימה עודכנה. מי שרוצה שירשום פה..
  7. הרשימה עודכנה. גל תמיר, אני מחכה ממך למידות וצבע קפוצ'ון. שוב,על מנת שנוכל לענות על בקשותיכם אנא העבירו לגלעד צ'יבוטרו עד התשלום בשבוע הבא בהיכל נגד פנאתנייקוס, ומי שאינו מנוי לכדורסל שיפנה אלי לפרטי ונוכל למצוא פתרון.
  8. עוד משהו ששכחתי לציין. כל מי שסגור על זה שהוא רוצה קפוצ'ון, שבמשחק הבא בהיכל נגד פנאתייניקוס יצור קשר עם גלעד צ'יבוטרו,יו"ר האירגון אליו יועבר הכסף. 0526206089- גלעד.
  9. כמו שאתם יודעים כל הקפוצ'ונים שלנו חוסלו, ובמידה ויהיה ביקוש של עוד 30 אנשים נוכל להוציא עוד נגלה. הקפוצ'ון יצא בצבעים הבאים בהתאם לבקשתכם: קפוצ'ון כחול- כיתוב צהוב קפוצ'ון שחור- כיתוב לבן קפוצ'ון צהוב- כיתוב שחור שכל אחד ירשום איזה צבע קפוצ'ון הוא רוצה. יש לציין שהתשלום הוא מראש, כדי שיהיה לנו כסף להדפיס את הקפוצ'ונים. הרשימה תתפרסם בפורומים הבאים: האחים, השחקן ה12,צהבת. לכן, כל הקודם זוכה. המחיר הוא 55 ש"ח. תמונה הקפוצ'ון (קדימה): אחורה: 1.FanaticBoy- קפוצ'ון שחור- L 2.שמש- קפוצ'ון שחור- M 3.גיל פ'- קפוצ'ון צהוב- S 4.גל תמיר 5.גל תמיר 6.גדליה- קפוצ'ון שחור- M 7.יובל (חבר של בר) XL שחור 8.ברק (חבר של בר) XL צהוב 9.עופר (חבר של בר) XL צהוב 10.עלמה ורטה -שחור M 11.בר בן אמיתי- שחורM 12.גלעד XL שחור 13.dolev_s1 כחול עם כיתוב צהוב מידה L 14. גלעד XL צהוב 15. גלעד XL צהוב 16. גלעד XXL צהוב 17. גלעד L צהוב 18. גלעד L צהוב 19. שחף (חבר של בר) צהוב XXL 20. עומר (חבר של בר) צהובL 21.אביעד- קפוצ'ון שחור-L 22.dikla:)- קפוצ'ון שחור- M 23.תומר- קפוצ'ון כחול- M 24.asaf17-קפוצ'ון שחור- M 25.הבובה של טוכמן- קפוצ'ון שחור- L 26. ברנשטיין -XXL שחור 27. ברנשטיין -L צהוב 28.בר-צהוב XXL 29.תומר (חבר של בר) שחור-XXL 30.תומר (חבר של בר) צהוב XXL מי שלא יכול להגיע למשחקי הכדורסל שירשום כאן וננסה להעביר קפוצ'ון למקום בו הוא גר.
  10. קיצר איך קוראים לה?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.