Jump to content

valik

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by valik

  1. לא מבין מה רוצים ממנו, יש קבוצה לא מאומנת. אין תבניות משחק בהתקפה, קוואס מקבל כדור וכולם עומדים ומסתכלים עליו, אפס תנועה ואני יכול להמשיך... אחרי חיפה כל מאמן שיש לו קצת מושג מביא דאבל אפ עליו, אז במקום שוואן לאוון ימצא איך לבודד אותו באחד על אחד, כלום ושום דבר
  2. תחזור לתגובה הראשונה שלי ותראה מה כתבתי. כרגע הם לא הקבוצה הכי פחות גרועה בארץ, אם כבר זה אנחנו. מאז שינוי על הקווים המאזן שלנו טוב משלהם, אני גם מאמין בלב שלם שאנחנו קבוצה יותר איכותית ועוצמתית מהם. כמו שאמרתי וכתבתי דוניס חפר לנו בור עמוק מדי, ואין לנו פריבילגיה לאבד נקודות כרגע. ראיתי מספיק משחקים של חיפה, וואלה לא נפלתי מהרגליים גם בהצגות כביכול שלהם.
  3. כאן הבעיה, זה שנאבד נקודות, זה בטוח, השאלה כמה חיפה תאבד נקודות בהשוואה אלינו ולהיפך. איבדנו עם דוניס כ16 נקודות, זה באמת יותר מדי ולא נותן לך מרווח בתקופה כזאת לפשל מדי פעם שזה קורה לכל קבוצה בעולם. אני באמת אופטימי וחושב שאנחנו קבוצה טובה מחיפה, העניין כרגע הוא פשוט איך מביאים את השחקנים למצב שבו כל משחק הוא כאילו גמר גביע, כי לצערי תודות לדוניס אין לנו פריבילגיה לפשל לפחות עד הפליאוף.
  4. אני רומז שניפחו את חיפה מעבר למה שהם שווים בפועל. לגבי השאלה שלך, זה לא בהכרח קשור לואן לוון, אלא לדוניס, איך אמר בן חייך בראיון אחרי חיפה, ואן לוון פשוט החזיר את הפשטות למשחק של מכבי. גם עם לא תצוגות שיא ועם מלא חוסרים לקחנו אם איני טועה 19 מ21 הנקודות האחרונות, רק אומר שזאת ליגה יחסית חלשה ולא היה שום הצדקה לאיבוד כזה מאסיבי של נקודות בתקופת דוניס.
  5. חושבים שהם טובים יותר רק בגלל הפער בטבלה, על הדשא לא באמת ראיתי קבוצה מפחידה. אגב, אין לי ספק שאם לא דוניס אנחנו שווים אליהם בנקודות במקרה הגרוע וכנראה גם מעליהם, אז גם לא היו את הדיבורים כמה הם טובים וכו'..
  6. ברוסיה הליגה לא מסתיימת בחורף. בכל מקרה בנוגע לסקנדיביה עש שם הרבה שחקנים נחמדים שאפשר להביא לארץ במחירים שפויים, במיוחד שהולך לנו לא רע איתם.
  7. מה זאת אומרת זאת החבילה? הבן אדם מקצוען ומקבל על זה סכומים לא מבוטלים, אז כן כאוהד אני מצפה ממנו לגישה של להילחם על כל כדור ולא לוותר לעצמו, מוסר עבודה! יוני הוכיח שאם הוא רוצה, הוא יכול. היום היה נהדר, אגב זה כבר כמה משחקים הגישה שלו הרבה יותר חיובית!
  8. בעיטות לשער\מסגרת פ"ת 14\4 בני יהודה 12\5 חיפה 11\5 ב"ש 12\3 סכנין 9\5 חדרה 14\4 כ"ס 11\4 אשדוד 19\9 ה. חיפה 20\8 זה מספרים מאוד יפים לכן גם התלונה שלי שניצול המצבים שלנו לא מספיק טוב. בכל משחק אנחנו מייצרים מספר דו ספרתי של איומים. נכון שהסטטיסטיקה הזאת לא מייצגת את איכות המצבים, אבל כל מי שעוקב אחרי משחקים של מכבי יכול להיזכר שכל משחק כמעט יש לנו מצבים בטוחים שאנו מפספים. נכון, אי אפשר לנצל הכל, אבל אני כן מצפה ליותר.
  9. שכטר הוא חלוץ, וכן אני מצפה ממנו שיבקיע. הרי הוא נופל ספציפית בניצול המצבים שהוא חייב לשים, איני מצפה ממנו גולים של רונאלדו או מסי, אבל ראבק כשהוא באחד על אחד מול שוער אני מצפה ממנו להרבה יותר. אתמול היו 2 מצבים בטוחים לשער, שישים לפחות אחד מהם, וככה זה רוב העונה. במבט חטוף על התקצירים שלנו תראה ששכטר חייב להיות לפחות עם עוד 4 גולים העונה בליגה. אני באמת לא מצפה ממנו להיות לבנדובסקי אבל הוא חייב להיות הרבה יותר חד מול השער, במיוחד עם הניסיון שיש לו.
  10. אתה מוזמן להיכנס לדף של המנהלת ולבדוק את כמות המצבים שלנו. לא חסר לדוניס, אבל עובדתית אנחנו מגיעים להמון מצבים טובים ולא שמים את הכדור ברשת.
  11. נתחיל מזה שראיתי את כל משחקי הליגה שלנו העונה. אני לא יודע מה קורה לחלוצים שלנו, אבל כזה אי ניצול מצבים בטוחים לשער הרבה זמן לא ראיתי. שכטר אמור היה להיות מלך שערי ליגה עד כה. בכל משחק ליגה אנחנו מגיעים למלא הזדמנויות ואיך שהוא זה פשוט לא נכנס. אפשר להאשים את דוניס בהרבה דברים, אבל אם השחקנים שלנו קצת יותר מפוקסים, אנחנו גם מובילים את הליגה. מול פתח תקווה היה צריך להיות 4-0 במחצית למכבי. היום עד השער של חיפה, לפחות 2 לטובטנו. גם מול אשדוד היו מספיק מצבים לגמור את המשחק. ברגע שאנחנו לא כובשים ואז מקבלים גולים מפגרים כמו היום, אז הקבוצה נלחצת ומתחילה לאבד סבלנות,היום זה הלך, משחק הבא לא בטוח שזה יקרה.
  12. הכי קל להאשים בהכל את דוניס, אבל מה הוא אשם ששחקנים לא מצליחים לשים את הכדור ברשת ממצבים של 100%? פיבן עם פנדל מפגר+שבירת קו נבדל!
  13. השאלה הכי קריטית, איזה מענקים יהיו במפעל? אם זה סכום של 100 אלף יורו לנצחון לדוגמא, קבוצות מליגות בכירות לא יספרו את המפעל, הוא יהיה תקוע להם כמו עצם בגרון! אגב לא הופתע אם הסכומים יהיו נמוכים, כרגע אופ"א בלחץ שהקבוצות הגגדולות יקימו מפעל נפרד על הראש שלה, לכן כנראה יזרימו את הכסף הגדול לליגת האלופות, לליגה האיזורית ישאירו פירורים. לא ברור לי בכלל איך התאחדויות במדינות בינוניות מסכימות למהלך מבלי שיש להן את כל המידע בנושא כולל המענקים.
  14. מבלי להיות ציני, הרכש הכי טוב שלנו העונה. שני לזהבי בעשור האחרון, אם רק לא הפציעות אז בכלל...
  15. גול של בלם, לא הסתכל לאן הוא מוסר. מה שעשה השוער של אסטוניה, זה בדיוק מה שמלמדים שוערים עוד בילדים, במיוחד בשביל למנוע טעויות כמו של מרציאנו.
  16. לא יודע אם זה הנושא הנכון, אבל דבר אחד אני לא מבין בנוגע לקורונה ועניין הבידוד. איך מנור סולומון שנחשף למלא חולי קורונה לא נמצא בבידוד, וטס ישר למחנה הנבחרת, כל זאת על פי חוקי ישראל? פשוט הזיה, גם אם הוא יצא שלילי עדיין יש תקופת דגירה של הוירוס, בדיקה הבאה אגב הוא יכול לצאת חיובי ואז מדביק את כל מי שלידו. אני בגלל החרא המחורבן הזה כבר לא ראיתי את הילד שלי שבוע, אבל כשזה נוגע לכדורגל, איזה פלא.....
  17. לא קריטי הגובה, יכול להיות שהוא מאוד אתלטי ויודע לנטר לגובה שבלם בגובה1.90 לא יכול.
  18. מוכן לשים את הילד שלי, שאם המקרה היה הפוך, היו דוחים את המשחק. התאחדות מושחטת בחסות משפחת אניילי
  19. אם זה היה מצוין בכל עמוד, בטוח לא הייתי שואל. בהמשך למה שהבחור לפניי שאל, על מה אתם בעצם מסתכמים בנושא החזר מס שהסינים ישלמו? החוזה של זהבי אוטוטו יפוג בגוואנז'ו, למה שהם ישלמו מיליונים למס הכנסה על שחקן שאין להם אפילו חוזה מולו? על מה או מי אתם מסתמכים? שואל ברצינות
  20. הכל סבבה ידידי, אם הייתי רואה התייחסות לעניין בטוח לא הייתי מגיב. כנראה שלא ראיתי, לכן שאלתי. יש דרך יותר מכבדת לענות, לא ספציפית אתה אלא בכללי. זה כל הסיפור
  21. יאללה מי ישמע כולכם פה פתחתם עליי. כן, לא ראיתי התייחסות לעניין בעמודים האחרונים, לכן כתבתי מה שכתבתי. לא יודע מאיפה הבטחון הזה להתנשא פה על אנשים? לא דיברתי בנחרצות, גם לרגע לא ניסיתי להוכיח שאני צודק או יודע טוב מאחרים, סה"כ ציינתי את מה שאני יודע בנושא הפרשי מס. זה שהסינים משלמים את הפרש המס לא ראיתי ולא ידעתי. אפשר לענות בצורה מכבדת, ואם לא בא לך, אז עדיף שלא תענה ותדלג להודעה הבאה.
  22. האמת לא שמתי לב, מצד שני לפי דיפדוף קצר בגוגל לא מצאתי שום דבר כזה, אפילו להיפך, לדוגמא בכלכליסת מצויין למה לא שווה לזהבי לחזור לארץ בגלל הפרשי מס, כתבה לפני שנה
  23. ומה בדיוק הבעיה עם התגובה הזאת?
  24. חברים יש גם עניין של תשלום הפרשי מס. במידה וערן חוזר לישראל לפני שעברו כ5 שנים מרגע שעזב את המדינה, ערן מחוייב בהפרשי מס בין סין לישראל. לפי מה שבדקתי, מדרגת המס העליונה בסין היא 45% ובישראל 50%. כלומר במידה וערן לא יגיע להסדר מול מס הכנסה, הוא יחוייב לשלם את ההפרש, במקרה של ערן מדובר על כמה מיליוני שקלים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.