Jump to content

anchi.

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by anchi.

  1. אלן והנדרסון זה התורג'מן ואזולאי של ליברפול. אין מצב שזה לא אותו אדם.
  2. הוציא להם צהוב על התחזות לשחקני כדורגל. אם רק דמארי היה מגיע בתחילת העונה..
  3. יש פה כבר כמה תגובות ישר לדיון ציטוטים מהעבר עוד חצי שנה כשיסתבר שמדובר בבינגו. מתי תבינו שהמערכת במכבי משפרת בעשרות אחוזים את היכולת של השחקן ולא להיפך. לנושא עצמו(בהנחה והוא באמת סגור כמו עוז ראלי..): החתמה מעניינת, יש לו את הנתונים להצליח פה - צעיר, בנוי טוב, מהיר, נקווה שיש לו גם קצת כשרון ברגליים. בהנחה ובן בסט/חמד לא רלבנטים, הוא או דודו ביטון זו החתמה נכונה על הנייר. סומך על ג'ורדי. (שסומך על רבש)
  4. השחקן האהוב עליי בקבוצה. אישיות. חייבים לתת לו לבעוט את הפנדל הבא שנקבל.
  5. אהבה בלב. איזה כיף שהוא חזר, כמה היתה חסרה היצירתיות שלו בתקופה האחרונה(הבישול הראשון - מיכה קלאסי). אני רק לא מבין למה סוזה לא נותן לו לשחק בשמאל, הוא טוב שם בהרבה. ועוד אנשים השוו אותו בתחילת העונה לאלטמן הלמלם פחחח (ועוד אמרו שאי אפשר להשוות ביניהם בכלל, צדקו..)
  6. הבעיה הכי גדולה של הכדורגל הישראלי זה שלאנשי המקצוע פה אין מושג. ולא די בכך כמעט כולם נגועים באינטרסים שונים ומשונים של עיתונאים/סוכנים/עסקנים ומקורבים. לא תודה. כמה שפחות ישראלים בניהול ובאימון עדיף, מכבי היא ההוכחה שה"שחקן הישראלי" הוא לא הבעיה פה.
  7. הפתיע לטובה. הכדור ליצחקי באמת וואו, אני בספק אם הוא האמין שיצליח לו ככה.. והיה לו עוד כמה מהלכי התקפה נאים, בכלל הוא תקף יותר מבד"כ.
  8. גם בחיפה ופרנקפורט חוץ, עושה רושם שבמשחקים גדולים הוא עולה רמה. נקווה שגם במשחקים רגילים ישפר את עצמו ויפסיק לחלק מתנות.
  9. נאפולי - סוונזי. מקבלים את שחטאר..
  10. בינתיים זה טוב מדי כדי להיות אמיתי, הקירח מכין הפתעה.
  11. איזו הגנה מביכה לטוטנהאם, נותנים להם 4
  12. מצד שני בשיטה של סוזה אנחנו גומרים משחקים במס׳ דקות חד ספרתי.לא אמרתי איזו שיטה עדיפה, הסברתי למה סוזה נוטה להעדיף את ניקולה. ואני ממש לא בטוח לגבי מספר הבעיטות, אנחנו מגיעים השנה להמון מצבים, לדעתי אפילו יותר מעונה שעברה.
  13. פחות מפריע לי שכטר האדם כמו שכטר השחקן.. הוא פשוט חלש בצורה קיצונית, גוש חלודה מהלך. שכטר זה שחקן שעשה קריירה על מהירות וחדות תנועה, ומאז הפציעה אין לן את זה, ובלי זה אין לו מה למכור.
  14. הלוואי וורמוט יגיע לגברים, קישור של ורמוט, ראיוס וקטן - הפעם האחרונה שמישהו מהם נתן ספרינט היה בשיעור ספורט בתיכון.
  15. אני אמרתי לא לעלות עם 3 בלמים בדרבי? הקבוצה שחקה את הכדורגל הטוב ביותר שלה העונה במערך הזה, מצד שני זה מערך בעייתי לטבח(השחקן החם שלך כרגע). וגל הוא באמת מחלץ כדורים מס' 1 בארץ בלי ויכוח אבל האהדה אליו קצת מעוורת, נגד בורדו היו לו כמה איבודים איומים שאם זה ניקולה היו גומרים אותו. מבחינתי הלב המקצועי של הקבוצה זה גרסיה-טיבי-זהבי, השאר ברי חילוף.
  16. האובססיה הזו על גל לא מובנת לי. נכון הוא בעונה נהדרת עד עכשיו, אבל גם בלעדיו נתנו לפרקנפורט 4 ונצחנו לא מעט. אז נכון שהוא מביא הרבה יתרונות (בעיקר הגנתיים) למשחק אבל מצד שני גם חסרונות, סוזה בניגוד לאוסקר פחות בקטע של הנעת כדור סבלנית ורוחבית ומעדיף לדחוף את הכדור מהר ולעומק לפני שההגנה מוכנה(פריצה בטדי דוגמא קלאסית). וניקולה הוא סוג כזה של שחקן בניגוד לגל שהוא ההיפך המוחלט. הייתי רוצה לראות את שניהם ביחד, מה שבטוח כמו שאמרו פה רק לא ראדי.
  17. רודי חדד שולח כדור ארוך למסודי, הבלם שקר שלהם מחליק, אלן משאיר בעקב לקמאנן שבא מאחור ובנגיעה לרשת. וואלה עם כמה שזו היתה עונה מהאיומות היו בה רגעים מרגשים, גם המשחק פרידה מאבי עם הגול של קמאנן..
  18. על פי מה אתה קובע את זה? הוא שיחק כמות דקות די דומה לדור, מעבר ל0 תכליתיות(שדור נותן מספרים), אני יכול לספור על יד אחת פעולות חיוביות שלו. גם נגד בורדו, לא ראיתי ממנו שום דבר חוץ מלעצור יפה על החזה ולמסור פס אחורה. אולי יש לו פוטנציאל, כרגע הוא לא מתאים למכבי ת"א, גם לא לספסל.
  19. מזה שווה שהוא יודע לעצור כדור בחזה אם ברגל אין לו מושג מה לעשות איתו.. כרגע הוא בגדר ניצב, ואחרי שסיימנו ת'בתים אני לא רואה איפה הוא נכנס ברוטציה. כל דקה שהוא משחק ע"ח מיכה בהתקפה זה בזבוז, מילא כמגן ימני שם האנמיות שלו לא מזיקה.
  20. אלקמאר/גנק הכי טוב. גם ליון זורם. וזו לא נקמה אמיתית אם סלאח יימכר בינואר.
  21. חלק מהקבוצה. מה שכן מאז שנהיה כוכב הוא יותר מדי מזיין ת'שכל אחרי גולים, שיחזור להיות תמציתי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.